לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חורף זה המדכא הטבעי.


אפור כאן. אפילו לא שחור. איזה לא פריק אני.

Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 235451613 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

בואנה, איזה קטעים.


אין באמת קטעים, אבל תודו שזה מעורר תמיהה.
"מה יש שם?! גם אני רוצה קטעים? למה רק לי משעמם בחיים ולכולם יש קטעים?
למה קטעים בכלל?! איזה רעיון מטופש לקרוא לדברים מצחיקים קטעים!"

הקיצר, מה קורה חברייה?
ראיתם את מנחם בן הזה?
שובב שכמותו, כולו מנמנמניאק.

קבלו תמונה מגניבה של חברה שלי:



שווה אה?

נהרס לי האייפוד!
איזה גרוע אני והוא! אני לא יודע מה לעשות עכשיו.
מופיע לי מן איקס אדום ענק כזה כל פעם שאני מנסה להדליק אותו.
אני מת לאט לאט בפנים.
כל המוזיקה שלי כנראה הלכה כי זאת בעיה בהארדיסק.
ראבקום. איזה מגניב זה למצוא מוזיקה?
עכשיו אני שומע John Mayer, אתם חייבים להודות שהוא נשמע מגניב.
רגוע כזה, אני אוהב מוזיקה רגועה.
Jack Johnson, זאת מוזיקה רגועה.
גיטרה, והקול הערב לחיך שלו.
משהו מגניב כזה, אני ממליץ אם בא לכם להירגע, לישון קצת.
אני אמליץ גם על Norah Jones ששקד'קה המליצה לישון איתה.
היא מגניבה אחושרמוטה, און אוהבת אותה ממש.
אז תשמעו אם בא לכם, אני אפרסם הורדה אם בא לכם.
מה שבא לכם.

יאללה לילה טוב בחורייה.

נ.ב
ראיתם איך סימנתי שמות של אמנים בצהוב?!
זה יהיה מגניב אם אני אהפוך את זה לבלוג המלצות וזה לא?
שווה הרעיון, אני אחשוב עליו.
נכתב על ידי , 17/3/2009 23:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערצה.


יש כמה אנשים ספורים בעולם שאני מעריץ.
ואני לא מדבר על "שיואו מייקל לואיס איך אני מעריץ אותו!"
אני מדבר על אנשים קרובים, הערצה עיוורת, ועם זאת הכי קרובה בעולם.
אנשים שאהיה מוכן ללכת איתם לכל מקום ולעשות איתם הכל.
אני יכול למנות את האנשים האלה על היד,
וכך לכל אצבע שלי תהיה משמעות.

יש אנשים שאני אוהב בגלל חוכמת החיים,
יש אנשים שאני אוהב בגלל שהם מבינים אותי,
יש אנשים שאני אוהב בגלל שהם צריכים אותי,
יש אנשים שאני אוהב בגלל שהם אוהבים אותי,
יש אנשים שאני אוהב פשוט כי הם אותם אנשים,
ויש אנשים,
יש אנשים שאני מעריץ, שהם הכל. והם הכל בשבילי.

אם היה אפשר לאחד את אותם אנשים, שיהיו ביחד.
כי רק ליידם אני מרגיש באמת בנוח, אבל הם, יש להם אנשים משלהם.
מושא הערצה משלהם, הם לא צריכים רק אותי, יש להם אנשים שהם מתחברים אליהם שקרובים אחד לשני.
ואני בסופו של יום נשאר בודד.
אבל ככה החיים, בודדים.
עדיין לא נפגשתי עם אדם שיש לו.
כולם בודדים.
ואם כבר בודדים, עדיף להיות בודדים יחד.
נכתב על ידי , 14/3/2009 18:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תשאלו מה הפשר.


אל תשאלו למה באתי לכאן
אל תשאלו למה אני כותב בלוג מזוין
למה אני חושב שאני ראפר מיומן
אל תשאלו כמה זמן..

אל תדאגו לי, אני אהיה כבר בסדר
אסגר אל תוך עצמי, אטמע אל העדר
לא צריך מישהי שתעשה נעים
לא צריך אנשים שייקראו "חברים"
לא צריך מישהו שיקרא מה שאמרתי
אני אסתדר כבר לבד, תמיד הסתדרתי
שוב מתקפל ומרגיש את הפספוס
מספר לעצמי את אותו סיפור לעוס
אל תדאג אחי, תמיד תבוא אחרת
והיא באה ומתחברת אבל תמיד ממהרת
מבקש מאלוהים שמעולם לא היה
אולי צריך לבקש גם ממכשפה או מפיה
ודברים מתרחקים, הולכים מתמוגגים
ואני נשאר בבית, שבתות וחגים

נשאר להחליט אם להישאר אופטימלי
האם אי פעם יגיע מצב אידיאלי
כשהכל מתפורר ולא נשארת ברירה
ממשיך למלמל: לא נורא, לא נורא
מחזיקים מעמד, בכל מקום וכל מצב
ועם קצת עצוב, הולכים לישון עכשיו!
נכתב על ידי , 2/3/2009 22:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDaraTzatzara אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DaraTzatzara ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)