לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

lover heart


MY BLOG IS MY LIFE

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 220469989 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

עידכון + פסט תמונות של הכוסון שלי=]]


טוב אז ככה..

אחרי העידכון שלי......אז...

אתמול:

יצאתי עם מיל מיל ויאנקי והיה ממש מצחיק....עם השירים שלי של דימה בילאן.XD

ואז גל בא להגיד לנו שלום..והיה צריך ללכת...ואז מיל מיל הלכה הביתה ואז אני ויאנה השגנו את גל....

[עלק...."אני ממש רחוק מכם תחזרו אחורה"]..XD

ואז בדרך היה אונס של תחת ופטמות..XD

ויאנה רצתה להגיע כבר למקרה הטראומתי...[חח...חרבון הציפור]

ואז הגענו......וגם שתינו.....[לגל ממש יפה שיער למטה..D:]

ולווינו אותך את עקרון=]]]]]

[מעניין מאוד מה הנאשים חושבים שראו אותנו נוגעים אחד לשני בתחת/פטמות]...חחח.XD]

ואז נאי ויאנקי חזרנו בחצי שעה=]]]]

ואז הבייתה.........ואוכלללללללללללללל

התלחברתי למסן וסוף סוף דיברתי עם אופק..3>>>>>

וגם מיכאל חזר....יאי=]]]]]]]]]

ואז דיברתי איתו חצי שעה ולישוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

 

היום:::::

גיליתי שלא רק גל אוהב לגעת לי בתחת........אהל גם אמאמ שלי......OOOO

הלכתי לשירותים לצחצח שיניים היא באה ונתנה לי פליק בתחת..XD

ואז שחיבקתי אותה שוב פעם היא נתנתה לי.><

חחח...אבל לאמא שלי יש תחת מזה יפה..XDDDDDDD וגם לגל.....

הלכתי לשעתיים לשון...........האה..........סיוטטטטטט

 

עוד מעט אני הולכת עם יאנקי לחפש מתנה לאבא שלה...ולהסניף בשמים של גברים..[[[[[[יש להם בושם כזה טובב]]]]

וגם לקנות חלב..XD

 

 

פינת הפיגורון שלי:

>> ביום רביעי אבא שלי חוזר=]

>> גל נסע לאילת....כלב גם אני רוצהץץ

>> גל חוזר כנראה ביום רביעי

>>אני עדיין חורשת על דימה בילאן..XD

>>הנה כמה תמונות מסוקסקות שלו:











 


 



 

 

בקרוב עודדדדדדד

איזה כוסוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

3>>>>>>>>>

נכתב על ידי , 29/6/2008 15:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,689
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוריתוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוריתוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)