לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  M.M.B

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

לא שינתי בלילה!


אני לא נרדמתי שוב..... אני כמו זומבי ראיתי טלביזיה (סקס בעיר הגדול 2) וחשבתי על יותר מדי דברים!

מצב אחד יש לי אקס מיטולוגי שאני תמיד חוזרת עליו בסוף! הייתי בטוחה שהוא לא מרגיש עלי כולם

ופיתעום הוא אומר לי שהוא עדין מאוהב בי! לא ידעתי איך להגיב אז פשות ביקשתי שיסיע אותי הביתה!

לא דיברתי איתו יומיים!

ויש גם את האקס "הטרי" שאני רבה איתו כבר חודשיים כי אני הייתי חברה כול כך חמודה שנתתי לו מכשיר טלפון בשביל

שאני יוכל לדבר איתו! כי לו אין כסף לטלפון...קיצור הטלפון הזה אמור להיות אצלי כבר חודשיים!

והוא מבטיח להחזיר אותו כול יום!
מצד שלישי יש אתה הבחור החדש שהוא ממש חמוד והכול אבל יש שם משהוא שמפריע לי אבל

אני עדין לא בטוחה מה!

 

וכמובן העבר שלי לא נותן לי לנשום!

ולא נותן לי לצאת מהדיכאון הזה!!!!!!!!

נכתב על ידי M.M.B , 1/9/2011 20:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,146
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לM.M.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על M.M.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)