לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרו אנה


-הבלוג הזה אינו מעודד סגנון חיים-או להיות פרו אנה,הוא לתיעוד בלבד!-

Avatarכינוי:  shwarma

בת: 37

ICQ: 255603289 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008


אוקיי אז ככה,בפוסט הקודם רשמתי שאני שוקלת 47 או 46-לא כל כך זוכרת,וכמובן,אפילו לא היה לי ספק,הורדתי את הקילוגרמים המיותרים ועכשיו אני שוקלת בין 44 ל 45 יותר נוטה ל44....אז כל הכבוד לי...ואני נישקלתי בסוף שבוע,ובדרך כלל אני מורידה משקל עד סוף שבוע ואז בסוף שבוע אני מעלה משקל,אבל לא הסוף שבוע הזה! אני במקום לאכול שטויות וחרא אוכלת סלטים,כי חבר שלי לא יוותר לי אם אני לא אוכל,אז יום שישי אכלתי פרוסה אחת של פסטרמת הודו 1% שומן (18 קלוריות) ופרוסה אחת של לחם קל (30 קלוריות) וסלט עם כפית שמן זית (50-60קלוריות) ובערב אתמול אכלתי סלט עם פרוסות של אנטריקוט,זה היה  באיזה פאב מיסעדה,ואם אני הולכת למסעדה אז אני לפעמים מזמינה איזה קינוח וזה,ואני החלטתי שאני מפסיקה עם המתוק,מקסימום סוכריה אחת או פרוסת שוקולד מריר אחד או עוגיה אחת בסוף שבוע פעם בשבוע,אז הזמנו אני וחבר שלי את הסלט אנטריקוט אז אני משערת שהירקות אין בהם קלוריות כמעט,ואני ביקשתי בלי שמן ,ורק  הקלוריות של האנטריקוט...אז אני חושבת שלא ירדתי מי יודע מה בסוף שבוע,אבל לפחות לא עליתי כמו בכל סוף שבוע..אז כל הכבוד לי...ועד ה12 ביוני אני חייבת להוריד עוד משקל,חייבת לשקול בין 40 ל 42...אז יש לי איזה בין 3 ל 5 קילוגרם להוריד..ניראה לי שאני אצליח להוריד 3-אבל 5 זה כבר לא כל כך סביר...אבל בכל זאת אני מקווה להוריד 5...

סוף שבוע קל דל ונעים לכולכן



נכתב על ידי shwarma , 31/5/2008 13:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dode ב-8/7/2008 00:59
 




אני מצטערת בנות שלא עידכנתי מלא זמן...רציתי לנקות את הראש ולראות כמה אני יכולה לרדת...אני ירדתי ועליתי וירדתי ועליתי ועכשיו אני פרה ששוקלת 47....לפני יומיים היו לי צילומים לאיזה פירסומת למשקה אנרגיה,קיבלתי 400 ש"ח אז זה טוב..ואשתו של אחי צילמה אותי בערום,וראיתי כמה גועלית אני ...אבל העירום לא עומד להתפרסם בשום מקום,היא צרבה לי דיסק,והתמונות רק אצלי...תכל'ס יצא די אומנותי..

אתמול אני שוב כמעט התעלפתי אבל זה לא מפריע לי כי אני יודעת מה לעשות במקרה כזה...אני ישר שותה משהו מתוק..זה קורה לי כמעט כל שבוע,התרגלתי לזה כבר..

וגם הייתי בים,אני ממש דוחה,השומנים יוצאים לי מכל מקום...ונשרפתי בטירוף..חבל על הזמן...

היום אכלתי דייסה מסולת בבוקר-160-170 קלוריות...וזה רק בוקר,האמת שבצהריים תיכננתי על סלט..אבל ניראה כבר,וערב כמובן שאני לא אוכלת...

והתחלתי גם אירובי אינטנסיבי וכמובן אני ממשיכה עם הצומות



 

נכתב על ידי shwarma , 27/5/2008 13:05  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~miss-ana~ ב-30/5/2008 13:36
 





19,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshwarma אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shwarma ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)