לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צרבת!!!



כינוי: 

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הביקור שלי באנגליה או ההומו מהגהנום


ובכן חזרתי מאנגליה...היה מצוין חוץ מהחבר ההומו של הידיד ההומו שלי. הוא היה קרצייה וילד קטן, כל הזמן נלחם על תשומת לב איתי מול החבר שלו. זה היה מעצבן כל כך כי לא היתה לי שום כוונה לקחת לו את החבר...מה לעזאזל עבר לו בראש? הוא עשה לי פרצופים ולא דיבר איתי כמעט שבוע כי אמרתי לו משהו שרמז שהוא טיפש...האמת הוא באמת היה טיפש!!!ממש טיפש!!! ילד בן 18 בלי יותר מידי שכל, בחור נשי מידי בצורה שקצת הבחילה אותי. אני לא מהאנשים שסולדים מהומוסקסואלים, ממש לא. אבל הידיד שלי אנדי הוא בחור מתוק שכיף להיות איתו ולדבר איתו על הכל, לעומת זאת הבויפרנד שלו מעאפן. הוא בכיין לא נורמלי וכל שניה היה צריך למזמז את אנדי מולי. זה לא מה שהביא לי את החלחלה שהם בנים שמתחרמנים, מה שהפריע לי שהם עושים את זה מול העיניים שלי.

זה כמו שאני וחבר שלי, כשאנחנו נמצאים בחברה של אנשים אחרים, במיוחד אם זה אדם אחד, נתחיל להתמזמז כל שניה. זה לא נעים ולא מכובד לאדם השלישי לדעתי. וככה אני הרגשתי, שאני מפריעה להם כל הזמן. גם הייתי צריכה לישון איתם באותה מיטה.מילא אנדי, הוא ישן איתי כשהוא הגיע להתארח אצלי בארץ, אבל למה לעזאזל אני צריכה לישון במיטה עם מישהו שאני לא מכירה בכלל? העדפתי לישון על הריצפה...אבל אפילו שם לא היה מקום לישון בשכיבה על הצד. כך שההיתי צריכה לסבול את הפלוצים שלהם ואת הסירחון שדבק בי בלילה...איכככ הייתי מתעוררת הכי מוקדם בבוקר ורצה לשטוף מעליי את הגועל הזה, ריח ש עובש או משהו. היתה לי תחושה שאני מפריעה שם וכל בוקר פשוט הייתי קמה ונוסעת לעיר לבד רק כדי להפסיק את התחושה שאני שם תקועה באמצע.

עוד קטע הזוי היה הקמצנות של שני אלו...זה הגיע לשיאים מטורפים, שיאים של פג תוקף!

מה זה אומר?שהם היו קונים מצרכים בסופר, חלב בשר ביצים וכ"ו שפג תוקפם ואחר כך רצו שנאכל את זה, הרי זה היה במקפיא אז זה עושה את זה בסדר. המוצרים האלו פשוט יותר זולים בסופר ביומם האחרון אבל הם הגיעו לרמה מטורפת של קמצנות. וזה לא שהם לא עובדים...וגם עושים כסף לא רע, לי נראה שזו איזושהיא הפרעה נפשית

היינו במסעדה לכבוד יומולדת של ידידה של אנדי. כולם אכלו ורק שני החבר,ה הזמינו כוסות מים...וכשכולם סיימו לאכול הם פשוט אכלו ושתו את שאריות הפסטה והיין של חבריהם, עברו פאקינג צלחת צלחת וסיימו לכולם את האוכל. אחרי זה, כדי לא לשלם לאוטובוס הם העלו אותי איתם על טנדר של חבר שלהם הבנאי שאין לו חלונות או מזגן בקבינה האחורית או שמא נקרא לזה בגאג' ונסענו דחוסים שם בלי אוויר העיקר שלא נשלם על אוטובוס.

כן זה היה מוזר וחוויתי בו ברגע אבל זה היה פשוט השפל...הייתי כל כך נבוכה שאני זו שהגיעה איתם...

מאז חזרתי לארץ והתחלית לעבוד בקיבוץ וראיתי אפילו את חבר שלי המדהים מכולם...

שנה טובה לכולם

נכתב על ידי , 6/9/2007 08:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



257
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyulzi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yulzi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)