לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It Only Me In My Stuck Life



Avatarכינוי:  LP Boy

בן: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

להלהלה מסיבה :) ,


טוב , עוד 40 דקות נדע עם יש חנוכה או לא ..

כי אתם יודעים שביתה והכל ..  ..

ואני אוהב חנוכה , אני מקווה שהשביתה תימשך עד אחריי חנוכה .

ומחר ההורים שלי מגיעים לארץ .

אז ככה שאני מקווה שיהיה שביתה .

כי אני אוהב חנוכה ,

בקרוב אולי אני ונויה (3>) נפגשים :) ,

עד הפוסט הבא ,

תום

נכתב על ידי LP Boy , 2/12/2007 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כאן עם אורי (חבר טוב שלי) - תמונות מטומטמות שלנו ביחד.


"..התמונה האחרונה לא לבעלי לב חלש - ראו הוזהרתם :) ..."

אז ככה היום נפגשנו כל החבר'ה ואחר כך גל הלך (כמובן שהוא כל הזמן הולך באמצע).

אז אני ואורי חברי מילדות עשינו תמונות מטומטמות ומצחיקות והינה הן :) .


דוגמנות לבילהבונג (עלאק!) .



(מתוך הסרט : רחוב עלם - פרדי קרוגר)


כן כן , לא ציפינו שכל אחד יעשה לשני "קרניים" .



אני ואורי מתגים את עצמנו כפריקשוח .



ערסים !!!! בע..


Emo's....



גמאנחנו יכולים לחכות פקאצות מטומטמות! .

עכשיו התמונה הכי מטומטמת ביקום (לא אמיתי אל דאגה) . תאדה .



חתיכת ורדים מפי מר קטשופ :) .

 

טוב , זה הכל מקווה שתגיבו :) ,

ותזכרו !! פרוו !!!!!!.

תום


נכתב על ידי LP Boy , 1/12/2007 17:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~גלגול~ 3> ב-2/12/2007 18:03
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,056
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLP Boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LP Boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)