לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי, לטוב ולרע.


אלו החיים שלי, ואף אחד לא ישנה אותם :]

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 258065861 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי :]


השאלון הראשון שאני עונה עליו :]]

 

 

הכי טוב-
שטוב לי או למישהו אחר :]

הכי רע-
כשרע.. [ XD ]

הכי כיף-
לדמיין :]]

הכי טעים-
אממ.. פיצה ופסטה :]]

הכי מגעיל-
לנצל..

הכי יפה-
תלתלים חומים כהים ועיניים ירוקות :]

הכי מצחיק-
לריב ויום אחרי זה להיות החברות הכי טובות XD

הכי מוזר-
לגלות ציורים שלי מהגן :]]

הכי כואב-
לגלות שניצלו אותך וממשיכים, ואתה לא מפסיק את זה..

הכי בלוג-
בלוגים אמיתיים, שכותבים מכל הלב..

הכי שם-
קים, יהלי, טופז :]

 

 

אממ.. אני עוד מעט מוחקת את מאחורי הפינגווינים..
לא נירשמים :[[

 

 

3>

שיר :]

נכתב על ידי , 14/8/2007 18:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכולם :]]


 

ערב טוביק לכולכם :]]

עכשיו חזרתי הביתה, לא הייתי פה משלוש.. :]

 

 

הייתי קודם כל בקניות עם אמא ( איך לא?! ) ושתי האחיות שלי..
חיפשנו יומנים לבי"ס, בגד ים בשבילי, וחוברת אחת שחסרה לי לשנה הבאה...

 

 

דבר ראשון בגד ים..
נכנסנו לחנות בגדים ושכחנו מהבגד ים..
ראינו מבצעי סוף עונה, חולצות יפות ב-10 ש"ח, אז למה לא לקנות?
קניתי שתי חולצות ואחותי קנתה חולצה אחת..

 

 

אחר כך הלכנו לחפש יומנים..

אני רציתי או יומן השנה של קיטי, או את היומן comX של הפרה עם הפרח..
לא רציתי ארגונית כי היא עיצבנה אותי השנה :]]
את היומן של הפרה לא מצאתי מאז תחילת החופש,
ואחותי רצתה רק אותו...
יומן של קיטי היה אחד שעכשיו יושב ממש לידי על השולחן :]
אחותי קנתה יומן ספירלה אחד של פרה מזה חמוד :]]

 

 

כשחיפשנו את הספר בשבילי, לא היה :S

 

 

אחרי הקניות הלכנו ( יותר נכון, נסענו ) לרופא שיניים..
הרופא שיניים הקודם שלי נדרס בחו"ל,
ועד עכשיו לא מצאתי רופא טוב...
( יש לי שיניים בלי ציפוי, מכוערות.. :S )
אז הלכתי היום לרופאה בשם אלונה פצו'ני,
שהייתה דיי נחמדה למרות שהיא רופאה למבוגרים...
היא אמרה שזה כנראה בגלל שאמא שלי
לא אכלה מוצרים עם סידן כשהייתה בהריון איתי,
וזה כנראה בגלל זה.. :[[
וגם אי אפשר לעשות כלום עד גיל 18..!
:[[

אמרנו תודה ונסענו לסבתא :]]
ממש התבאסתי שהשיניים ישארו מכוערות עד גיל 18..
אמא אמרה שאני אקבל מתנה בגיל 18,
שיניים יפות במקום אוטו..
אותה זה הצחיק..

 

 

כשהגענו לסבתא קיבלנו חיבוק שקט,
כי דודה שלי לומדת לשני מבחנים שיהיו לה מחר..
מסתבר שדודה שלי לא כ"כ מתלהבת ללמוד,
כי נמאס לחרוש בחופש,
והיא הייתה איתנו :]]
היא עזרה לי בקשר לחדר שאני רוצה לבת מצווה
ונתנה לי שרשרת עץ שהתאימה לצמיד שהכנתי לי פעם :]]

היא אמרה לי שהרעיון בחדר זה לא חדר לפי צבע,
אלא לפי נושא.
בחרתי בפיות :]]
היא נתנה לי רעיונות ועצות והולך להיות לי חדר מושלם :]]
אני התחלתי לקרוא על פיות,
הן אמיתיות.
גם אני יודעת עכשיו מה לעשות בשביל לפגוש אחת :]]]
אם אני אפגוש,
אני לא יודעת אם אני אספר..
כי פיות הן מסוכנות ומאוד שובבות...
מה שבטוח, אם תפגשו פיה והיא תשאל באיזה עין אתם רואים אותה,
אל תענו כי אחר כך לא תיהיה לכם אותה עין...
עוד מעשה שובבות של פיות :]]
אני בפוסטים הבאים אכתוב יותר על פיות,
אני לא יודעת אם זה נכון,
אבל כיף להאמין במשהו שתמיד ידעת שקיים רק באגדות :]]



ולמתנה הקטנטנה של קוקו, שזכתה במאחורי הגארפילדים-

תגידי אם אהבת, אם לא אני אכין חדש.. :]

 


אוהבת את כולכם,
שיר :]

 

נכתב על ידי , 13/8/2007 20:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוצאות, תחרות חדשה ועיצוב חדש בדרך :]


היי, מנשמע כולם? הרגע חזרתי מסרט.. "מבול של צרות".. חחח... הייתי עם 5 חברות שלא כ"כ מסתדרות XD היה קורעע XDD אנ התחלתי להתארגן 5 דקות לפני שהילדה שאספה אותי אמרה לי לרדת XDD הייתי כולי הפוכהה.. XD

 

אממ... בתחרות מאחורי גארפילד יצא לי המספר 2.. קוקו :]]] מזל טוב :]]] תגידי אם את רוצה חתימה או לינקוק ומה לכתוב.. :]

 

 קיבלתי היום שני עיצובים ביחד, גם את של שי וגם את העיצוב שהזמנתי מבלוג משחקים ועיצובים.. :]] הבלוג מקסים, מוזמנים להכנס :]]
מספר הבלוג- 454451
ואת המספר של הבלוג של שי אני אשים עוד מעט כי נעלם לי הקישור XD
יש לי דרישות חדשות והעיצוב של שי הוא עם הדרישות הקודמות,
לכן אני שמה את העיצוב מהבלוג עזרה..
אהבתי את שני העיצובים :]]]
שניהם מדהימים :]]]
תודה רבה :]]]

 

*עוד מעט מעדכנת עיצוב*

 

שיר :]

נכתב על ידי , 12/8/2007 23:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

526

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)