לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אלמה...

סתם עוד בלוג על חיים משעממים... אבל כדאי לכם להיכנס! כי החיים של אולי משעממים אבל יותר מעניינים מחיים של משועממים אחרים! חח.. 3> אלמ!ש 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי


הינה שאלון על רוע ועל טוב לב, מקווה שאתם מהצד שלי XD  :

 

 

 

 

מה ההגדרה שלך לרוע?
אדם שפוגע בסובבים אותו בכוונה תחילה

מה ההגדרה שלך לטוב לב?
בן אדם שעוזר לאחרים בלי ציפיה שיחזירו לו, או בלי לבקש כלום.

האם את רואה את עצמך כאדם טוב?
כן, אני לא פוגעת בכוונה לפגוע, אם אני פוגעת אני לא מתכוונת לכך, ולפעמים זה פשוט בא מעצבים, אני מתעצבנת מהר XD

מה לדעתך מניע אנשים להתנהג ברשעות?
איך שחינכו אותם, חינכו אותך להיות בן אדם רע, תהיה כזה.
לא נולדים עם זה, גדלים עם זה XD

מה לדעתך הפתרון לרוע?
ללמד תבן אדם על הדרך הטובה, מנסיון, או על הדרך הרעהXD ולפעמים, פשוט אין פתרון.

מה לדעתך הדבר הכי מרושע שאדם יכול לעשות?
להרוס תחיים בדרכים מסוימות, אם זה מבחינת חברה,
אם זה מבחינת אהבה, ואם זה מבחינת חוקי חברות XD

מה לדעתך הדבר הכי טוב שאדם יכול לעשות?
לעזור לחלשים, בלי לבקש או לצפות לתגמול, כמו עניים,
זקנים, חלשים פיזית.

מה הדבר הכי מרושע שאי פעם עשית?
רבתי ריב ענק עם החברה שהייתה הכי טובה שלי.
השמצתי אותה לרעה בפני חברות אחרות,
וכל כך כעסתי עד שלא רציתי לבקש סליחה או לדבר אפילו.
גרמתי שיעשו עליה חרם, ובסוף לא הספקנו לדבר.
היא עזבה את הארץ ולא שמעתי ממנה יותר.

מה הדבר הכי טוב שאי פעם עשית?
עזרתי לכלב פצוע.


האם את מאמינה שבני האדם טובים בבסיסם?
כן, כשהם נולדים.
הם יכולים להתפתח לבני אדם רעים, או טובים.
הכל תלוי בהורים.

מי האדם הכי רע שאת מכירה?
אלי! מבלוג שונאי הפקצות.
אני לא פקצה! שונאת פקצות!

מי האדם הכי טוב שאת מכירה?
אמא שלי XD

נכתב על ידי , 9/8/2007 21:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה למצ'ועמם ברגע של צ'עמום XD


אז... נושא קצת מצ'עמם, הא?

אז אני אגיע לפואנטה..

מה קורה למצ'ועמם בזמן צ'עמום?

בכל בן אדם קיים חומר במוח שנקרא "מצ'ועמם" (אלא אם זה חייזר.. חיחי..),

יש כאלה שהמוח שלהם נגוע ביותר מהחומר (רוב פותחי הלוגים),

ויש כאלה שפחות (הפחות מצ'ועממים, היותר עסוקים).

החומר לא מסוכן, אבל מדבק.

בן אדם שנגוע מאוד בחומר, שפוגש בן אדם שפחות נגוע בחומר זה,

אלול לגרום לבן אדם הפחות נגוע, להתנהג כאילו הוא מאוד נגוע בחומר, אבל פיזית זה לא

מגדיל את מספר חלקיקי הצ'עמום במוח.

אז אני אתן דוגמא לבן אדם שלא רק שהוא נגוע מאוד בחומר "צ'עמום", על סף קריסת מערכת,

המוח שלא מורכב מעוד שני חומרים חוץ מחומר ה"צ'עמום", החומרים הם:

"פוגעני ומגעיל"-חומר שגורם לבן אדם להיות רע לב ורושם תגובות לא נעימות לקורא,

והחומר השני הוא "לא שטחי בצורה דוחה וגועלית"- חומר הגורם לבן אדם הלוקה בבעיה זו להיות שונה מהחברה הכללית

בצורה דוחה ופוגעת, ולא רק זאת הוא גם מפשיט זאת אצל אחרים.

לבן אדם זה שתיכף אנקוט בשמו, יש גם בעיית "אנטי פקצה"- שונא בצורה בוטה פקצות,

ועוד בעיה יותר רצינית "לא יודע להבדיל בין סתם בנות, לפקצות"- לא מבדיל בין פקצות לבנות רגילות.

בן אדם זה הוא אלי, שכולם יכולים לראות איזה תגובה הוא רשם לי במאמר הקודם,

ואני מאוד מקווה שהוא יראה את כתבה זו.

אלי: צריך להכיר בן אדם לפני שרושמים לו דברים מגעילים!

אז אני אסלח לאלי כי הוא כתב את התגובה ההיא שלא באשמתו כי הוא לוקה בבעיות

שהזכרתי קודם לכן.

אני אישית, לא נגד פקצות. הבעיה היא אצלן במוח, הן לא שולטות בזה.

אז זה ממש דפוק לכתוב בלוג שלם על שינאת הפקצות, להרוג אותן, איך להרוג אותך, וכו'...

אז אייני ממליצה בכל תוקף להשתמש בתכנים שבאתר "שינאת הפקצות".

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות לאלמה.

כל חומר המוזכר בקרע, אשר כתוב כי הבן אדם לוקה בבעיה, הינו סתם הגדרה,

ללא כוונה פיזית כלל.

 

 

 

נכתב על ידי , 9/8/2007 20:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גמאני מכורה לסימס 2 !!!


גמאתם מכורים?

טוב, כי אני כן.

סימס זה משחק של חיים אחרים, של כל מה שאתה רוצה להגשים שתהיה גדול, בית משפחה,

עבודה...

וכל זה אתה יכולה לעשות מול מסך המחשב!

הדבר שאני הכי אוהבת בסימס, זה הארכיטקטורה (עיצוב פנים וחוץ למי שלא יודע).

אני שונאת את הבתים שבוני המשחק עיצבו, ולכן אני מעצבת בתים משלי.

בקרוב אני אצרף תמונות של הבתים XD .

הבתים שאני מעצבת, לפני שאני מוסיפה דברים יקרים וחפצים, עולים בערך 300,000.

ולפעמים, אני מעדיפה לשפצפץ בתים מוכנים! (ליאור חח... מוכר לך?)

אתמול אני וליאור עבדנו שעות על שיפוץ בית קטן, שהפך בין רגע לוילה מפוארת שעולה 275,000 חח...

אז, מי יודע אולי כל העיצובים האלה יעזרו לנו בעתיד שלנו.. חח...

אז, אני אקפוץ לביקור בתים קטן, ואני אחזור אליכם אחר כך...

לאביו קצת כי אתם לא מגיבים ונכנסים חח...

-אלמה-

נכתב על ידי , 8/8/2007 10:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




116
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלמ!ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלמ!ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)