לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עזרה=)

Avatarכינוי: 

גיל: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

המון משחקים לכבוד ה300 כניסות=)




כמו שהבנתם מהכותרת, יש לנו 300 כניסות=)

 

אז כמו תודה קטנה על העזרה שלכם כדי שנגיע למס' הכניסות הנחמד הזה, המון משחקים עם הרבה פרסים=)

 

כניסות

מי שמצלם את ה300 כניסות ושולח לנו מקבל חתימה + כ. לינקוק + מפריד!

מי שמצלם את ה333 כניסות ושולח לנו מקקבל 2 חתימות + 2 כ. לינקוק + 2 מפרידים!

 

 

עיוותים (ממש קלים, האמת)

כל אחד יכול לפתור רק עיוות אחד!

הפרס: כ. לינקוק.

 

1.  נפתר - שירי מימון

2.  נפתר - יהודה לוי

3.  נפתר - שלום אסייג


זהה את המפורסם

כל אחד יכול לפתור רק חלק אחד!

הפרס: חתימה

 

1.
2.  נפתר - אביב גפן

3.
4.


מפורסמים "קטנים"

כל אחד יכול לפתור רק ילד מפורסם אחד!

הפרס: כ. לינקוק

 

1.  נפתר - הראלסקעת

2.  נפתר - שרית חדד

3.  נפתר - רן דנקר

4. 
5.  נפתר - בר רפאלי

 

 

זהה את המצויר

כל אחד יכול לפתור רק חלק אחד!

הפרס: מפריד

 

1.  נפתר - בוב ספוג
2.  נפתר - ארתור
3.  נפתר - אוגי והמקקים

 

זהה את השיר

כל אחד יכול לפתור רק שיר אחד!

הפרס: מפריד


1. אם ___ ___

והלחץ ___ ממריא
אז קח מיד ___ ___

ותעוף ___

 

2. בוא נפזר את  מסך הערפל
בוא נעמוד באור ולא בצל
עד מתי נמשיך לברוח
אל משחקים של כוח
מותר לך לבכות לפעמים
כשמשהו נשבר בך בפנים
(שירלי המעצבת.)


3. כל הקסמים תמו חלפו
כל האורות כבר נאספו
הזמן שאין רופא לו
חמק חלף כמו פלא
ורק הזיעה על הפנים
כובע מעוך ריק משפנים
כל הצופים כבר קמו
כל התשואות נדמו
פרחו היונים
(פשוט יעל=])

 

 

זהו... אני מזכירה לכולם שביום שלישי הקרוב מפעל הביקורות נסגר עד אוקטובר.... מי שרוצה להזמין חייב לעשות את זה היום/מחר/יום שני הכי מאוחר וא לא בטוח שזה יהיה מוכן=( אלא אם אדווה תרשה לי לעשות את הביקורות במקומה, אבל אני לא בטוחה שזה יקרה=(

 

 

הפוסט הזה לקח לי המון המון זמן!

שעת התחלה: 22:10

שעת סיום: 23:05

 

תרשמו, תגיבו ותזמינו=)

 

עריכה: טוב חבר'ה היום היה הניתוח של אדווה=(

תודה לאל הניתוח הצליח היא בסדר היא כבר התעוררה... אם היא תמסור לכם משהו אני אודיע לכם=)

ו... זהו רק רציתי שתדעו, ואני מניחה שגם היא רוצה. בכל אופן - אני משנה ברשימות כי עכשיו היא בחופשה והיא הסכימה שאני אהיה אחראית גם על הביקורות בנתיים...

 

נכתב על ידי , 18/8/2007 22:10  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדן ואדווה=) ב-24/8/2007 10:19
 



פרסים למגיבים + כפתורים ריקים




פרסים:

חפשו את מה ששלכם, כל אחד יודע במה הוא זכה=)

כ. לינקוק:


    
    

חתימות:


 


כפתורים ריקים.

אני הכנתי אותם! מי שלוקח שילנקק!


    

מקווה שאהבתם=)

 

תגיבו ותזמינו,

 

נכתב על ידי , 18/8/2007 12:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדן ואדווה=) ב-19/8/2007 16:44
 



כפתורים "תוצרת בית" + פיקסלים + מבצע ענק!


את כל הכפתורים האלו אני הכנתי, אם אני אראה את זה בבלוג בלי קרדיט אני אדע שלקחו את זה מפה!!!

 

   
 

פיקסלים

        

       

          

            

          

            

      

            

          

            

          

          

          

          

 

לקוח מפה (ולא, זה לא בלוג. מעכשיו אני לא לוקחת יותר מבלוגים, אלא פשוט מחפשת אתרים נורמאליים...).

 

המבצע שני פוסטים למטה. לא משנה לכמה תגובות נגיע - התגובות ייחשבו עד היום ב00:00 (עד שיגיע מחר...)

 

עבדתי על הפוסט הזה ממש קשה!

שעת התחלה: 18:41

שעת סיום: 19:32

 

תגיבו ותזמינו,

ירדן.


נכתב על ידי , 17/8/2007 18:41  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירלי המעצבת. ב-18/8/2007 11:45
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,651

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירדן ואדווה=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירדן ואדווה=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)