לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם בלוג


בלוג נחמד..אמ..סימפטי שאוהב ללכת לטייל עם הכלב שלו על שפת הים=]

Avatarכינוי:  ילדה משועממת:P

בת: 30

ICQ: 489660887 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פרק ראשון חפירהD:


היי=]

בלוג חדש..כבוד!!!:P

נאמ..על הפרק הראשון אני הולכת לחפור לכם במוח..איזה כיף?:P

ממ הייתי לפני כמה שבועות במחנה קיץ..כולם יגידו..מזה? מי המשועממת שהלכה לזה?!

אני!

היה הכי כיף בעולם!!!!!! היכרתי שם כל כך הרבה אנשים ממש ממש חמודים וכוסונים:P

אני חולה על הבנות משם ועל הבנים בעיקר:P

בכללי היה כמו בצפר..מחנה לימודי שלא לומדים בו כלום..אבל היה ממש כיף..אני הייתי הצפתית היחידה שלא ישנה אפילו עם ילדה צפתית אחת:P ישנתי עם ילדה מעכו וילדה מנהריה..ועכשיו כולם יגידו מזה?! היא נסעה עם חברות שלה וישנה עם ילדות שהיא לא מכירה? טעות ישנתי עם תותי שאני מכירה אותה מהמחנה של שנה שעברה ועם נועם שהיא הכי מותק בעולם!!!!!! נאמ..בימים הראשונים היה טיפשה משעמם..כל הבנות במחנה נידלקו על מישו שקוראים לו דרור..[אור קוראת לו צהובון לא יודעת למה:P] חוץ ממני..אני היה לי את שון^^ שבא פעם ביום להיסתגר איתי בחדר:P בקיצור היה משעמם טיפה בימים הראשונים חוץ מבערבים ששון בא..ואז ביום הרבעי והלפני אחרון הייתה מסיבה..רקדנו מלא!!! ואז אור ויסמין הלכו לדבר עם דרור..חשבתי שהן מדברו איתו על ורו כי כולם אמרו שהוא נידלק עליה..בקיצור הלכו לדבר איתו ואז ה באו אלי והם כזה..דרור אוהב אותך..תאמת בהתחלה לא היה לי איכפת..אבל ממש חיבבתי את דרור..הם אמרו לי שהוא רוצה להיות חבר שלי..[שון לא היה חבר שלי..סטוץ:P] אמרתי להן שאני עוד לא מספיק מכירה אותו והם עזבו אותי..אחרי המסיבה ישבנו בחוץ..ודרור קרא לי שניה לצד..חשבתי הוא רוצה לדבר איתי אבל סתם הלכנו לישתות:P ואז שחזרנו נישאר מקום אחד..אז בהתחלה הוא התיישב עלי..הוא שבר אותי אז היתחלפנו..שיחקנו נוור [משחק שצריך להגיד דברים שאף פעם לא עשית וכל פעם שמישו אומר משו שכן עשית אתה מרים אצבע..כשיש לך חמש אצבעות נותנים לך חובה..] בקיצור היה לי ולדרור חובה באותו זמן..אז נתנו לנו להיתנשק:P ואז הייתה לעומר חובה לנשק את מי שהוא הכי אוהב מהבנות [לא מהבנים:P] והייתי בטוחה שהוא ינשק את דני..אבל לא..אני זכיתי בנשיקה:P ואחרי זה באו לגרש אותנו לחדרים כי כבר היה 12 אז הלכנו ודרור קרא לי שוב לצד..אז הלכתי איתו לבחוץ [היה כזה מעבר קטן בחוץ הלכנו לשם..] ואז הוא אמר משו כזה: אפשר לנשק אותך בפעם האחרונה? ואני לא זוכרת מה עניתי אבל היתנשקנו..אחרי כמה דקות היתקשרו אלי והוא כזה..יש לך טלפון..אני כזה..שמתי לב..ואף אחד מאיתנו לא זז [חח עמדנו ככה צמודים לקיר עוד כמה שניות בלי לזוזXD]עד שנימעס לי ועניתי זאת הייתה ורו שהיתקשרה להגיד לי שנועלים אותי בחוץ..אז ניכנסנו והיתבעסתי כי אחרי הנשיקה הזאת........לא משנה:P בקיצור ניכנסתי ישר ורו צועקת עלי למה הלכתי עכשיו וזה..הישארתי אותם בלי מפתח..ואני צעקתי בחזרה שהיא לא אמא שלי ושלינוי ושרי היו בחדר ושיסמין אמרה שיש לה מפתח..ואז יסמין אמרה שהם רק דואגות לי ושכל פעם שהן עושות את זה אני צועקת עליהם..זה סתם לי תפה=/ ואז למחרת אף אחת לא הזכירה את זה יותר..וניפרדנו מכולם בחיבוקים ונשיקות..אפילו 2 לכל אחד..ודרור אמר שהוא יפרד ממני אחרי זה לבד [:P] אבל לא היספקנו..ואז חזרתי לבית ואני בקושי מדברת איתו..

עצוב קצת אבל לא נורא^^

אמ..היה לי עוד משו לחפור עליו מה זה היה?

אה כע..נסעתי לסופשבוע אצל תותי שלי^^ ופגשתי את נועם ואת עומר..עומר ספר לי אצבעות ברגליים:P חח יש לי 223 אצבעות סה"כ XD

ועכשיו שון אמר לי שהוא אוהב אותי ואין לי מושג מה לעשות..הוא יודע שהיתנשקתי עם דרור..ואני אוהבת גם את שון..אני אוהבת את שניהם..ואני לא יודעת מה לעשות!!!!!!!!!!!!!

 

בקיצור חפרתי המון בשביל פרק ראשון אבל אתם תילמדו שכשאני פורסת את זה על כמה פרקים זה נהיה יותר קצר^^

 

אללה נשמות גוד די=]

אגב:P דרור:



אני ועומר:



נכתב על ידי ילדה משועממת:P , 3/9/2007 19:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

92
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה משועממת:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה משועממת:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)