לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You see? I'm good


רואים? אני טובה

Avatarכינוי:  שאקי פליצ, וזהו.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

מה יש לי ... (באוטו, במקרר, ליד המיטה)


הייתי חייבת לעדכן,

אין מה לעשות ... אני חייבת

אח"כ אני מרגישה ששכחתי לעשות משו...

ואני לא אוהבת להרגיש ככה.

אז, סתם רציתי להיכנס לנושא החם (שוב)

מה יש לי ...

באוטו - אממ...כיסאות? הגה? עוד משו?

במקרר - מילקי, גבנ"צ (לא שלי*) אממ...ועוד כול מיני דברים...

ליד המיטה - כיסא תכלת, עליו יש:ספרים & בגדים.

וזהו...

קצת חוכמת חיים:

[דניאל נותן ללידור נשיקה בלחי]

אני:"הוא ביכלל לא מגיע אליה!"

לידור:"אממ...קרה משו?!"

שאקי ~Patrick~ פליץ

כי גם פטריק הוא כוכב!

נכתב על ידי שאקי פליצ, וזהו. , 24/9/2007 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגנייייב !


יום נייס...

עוד משו?!

מצ'עמם...

אינלי מה ליכתוב פה עכשיו D=

היה יום רגיל כזה...

טוב זהו...

 

שחפליץ?!

מואהמואהמואה

3+>>>>

שאקי ~Patrick~ פליץ

כי גם פטריק הוא כוכב!

נכתב על ידי שאקי פליצ, וזהו. , 23/9/2007 15:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיפור עבר .


היה דיי כיף ביום כיפור הזה....

הכי כיף שהיה לי....

למרות שהיינו רק 3-4 בנות ולא עם כול החמולה

היה ממש כיףףףףף :)

היו צחוקים והשפרצנו אחת על השנייה עם המים שלנו....

ועשינו סיור פחים בהתחלה רק אני ועוד אחת עד שכולם באו ואז לא מצאנו אפ'חד

כשחזרנו....חח..פדיחות S :

עוקצור?!

היה ממש ממש ממש ממש ממש כיף !

הייתי,

שאקי ~ פלייצ

נכתב על ידי שאקי פליצ, וזהו. , 22/9/2007 18:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

226
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשאקי פליצ, וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שאקי פליצ, וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)