לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים משוגעים ~ ילדה משוגעת D:



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

5 תגובות והמשכתי D:


אז כמו שהבטחתי, אם היו 5 תגובות או יותר על פרק 3 ,

אמשיך את הסיפור .

פרק רביעי בסיפור "סמינר משלחת נוער" ,

קריאה מהנה D:

" אז סבתא, מה הסיפור של התמונה?" שאלתי לפתע.
סבתא חייכה חיוך מסקרן ואמרה :
" רון, את יודעת, גם בתקופה שלי היתה משלחת נוער, ואני זכיתי להשתתף בחוויה שכזו . "
הבטתי בה במבט מופתע עד מאוד ,
" רק שאצלנו זה היה שכבר מגיל 11 היה אפשר להשתתף . " אמרה .
הבטתי שוב בתמונה , בכל הילדים שהיו שם .
" אז .. שם בעצם הכרת את סבא ? "  אמרתי בשעה שהסתכלתי על הילד עם הפוני בתמונה שעמד ליד סבתי . " אז אני רואה שכבר זיהית שם את סבא .  כן, שם הכרנו . "
אז סבתא שלי השתתפה במשלחת נוער כשהייתה קטנה . בגלל זה היא רוצה שאשתתף גם אני .
- " בואי רון, בואי נרד לסלון וננסה לשכנע קצת את אמא ואבא בקשר למשלחת  . "
היא הושיטה לי את ידה וירדנו יד ביד והרגשתי ממש כמו ילדה קטנה, שסבתה מלווה אותה ביד .
המדרגות האלה, כמה שהם חורקות ! וגם הדרך לסלון נראתה לי כאילו לא תגמר לעולם .
אך זה היה אך ורק פרי דמיוני .  הדרך היתה קצרה עד מאוד .
כשהגענו לסלון, ירדה לי אבן מהלב . כן, כזאת אני .
התיישבתי על הכורסא הורדרדה והתחלתי לנשום בכבדות .
- " רוני'לה , באנו לשוחח על עניין המשלחת, ולא להתנשם."
אמר אבא . סבתא קרצה לי ואז אמרתי בחופשיות שכזו, כאילו אני לא לחוצה ולא כלום ,
" אבא, אמא, אני חייבת להשתתף בדבר הזה . "
אבא ואמא החליפו מבטים בינהם כאילו לא ציפו שאפתח כך אלה בתחנונים .
" אממ.." אמרה אמא , " אנחנו יודעת עד כמה שאת רוצה,"
"ולכן החלטנו שכן, שאת יכולה" השלים אבא את דבריה .
ליבי קפץ, בטח לא שמעתי טוב, אז ליתר ביטחון שאלתי שוב : " אז אני יכולה?
אתם מסכימים?"
אבא ואמא הינהנו. " אנחנו הבנו עד כמה זה חשוב לך. את יודעת, גם סבא וסבתא השתתפו במשלחת נוער
כשהיו צעירים" אמרה אמא. " אני יודעת.." מלמלתי וחייכתי אל סבתא.
ואני, אני שמחתי עד הגג. סבא קרץ לי וכולנו, אבא, אמא, סבא , סבתא ואני, התחבקנו ובצחקנו.
כמה כיף שהם הסכימו. טוב, אל תמהרו לשמוח, הם רק הסכימו שאלך לבחינות.
לא בטוח שאתקבל. טוב, מה אכפת לי ?  העיקר שהם הסכימו !
המשך יבוא..
 
7 תגובות ואני ממשיכה. D:
אוהבתותכם, נוייקי [::
נכתב על ידי , 2/10/2007 21:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



519
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוייקי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוייקי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)