לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Want It That Way


בלוג התמונות שלי.

Avatarכינוי:  -מיכלולי-

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פוסטמונות פרחיםP: בקרוב ספיישללP:


והיום כמה תמונות של פרחים ^^

תמונות די ישנות,

אבל אני נורא אוהבת אותם D:

נראלי אני אעשה עכשיו ספיישל פרחיםD:

יש לי מלא תמונות..

אז... תהנו P:











כל הזכויות שמורות לי,

אין לעשות כל שימוש בתמונות ללא רשותי,

תודה.

 

מקווה שנהניתם ^^

חג חנוכה שמח ושבוע טוב.

נכתב על ידי -מיכלולי- , 5/12/2007 09:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -מיכלולי- ב-5/12/2007 14:55
 



לדף הקודם   
דפים:  

605
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-מיכלולי- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -מיכלולי- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)