לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם ייצרו על שמי מעדן.. חבל היה טעים :(.


רק 255 מילים לתיאור הבלוג? באמת שלא מספיק.. הנה אני כבר ב50 ... ממש לא נחמד מצד ישרא-בלוג. 92..... בלוג ראשון שלי תסלחו לי אם אני משעממת .. בכל מקרה אני מקווה שאוכל להעביר את זמכם אם מישהו קורא ממה שאכתוב פה 179 :( ^_^ יום, שבוע ושנה טובה D:

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בארני .


 

"        "אין כמו דינוזאור גדול, סגול וטיפש בגוף של בנאדם! אין, זה פשוט עושה לי את זה."
~ שבתאי צבי על בארני

          "בעוד שנה רוסיה תתפוצץ, ואז אוכל לשלוט בעולם!!!!!!!!!"
~ בארני

השטן שחשב על התגלמות של רוע טהור בדמות הנראית תמימה, יצר את בארני, דינוזאור סגול, שמן, אדיוט, טיפש, דפוק, מזוין,ילדותי, חסר מוח, סוטה, מטומטם, מסריח, מכוער, אגואיסט, אנאלפביתי וחנון. בארני, בשל דמותו הנראית תמימה, הצליח לשכנע את האנשים לתת לו תכנית טלויזיה. בתכניתו, בארני ועוד מספר ילדים שאוהבים היפופוטמים בגילאים 5-8 נהנים יחדיו, אך בארני הרשע נהנה בדרך אחרת. בארני, כמו שהוא אומר בשיר הפותח את התכנית, נוגע בילדים כשהוא גדול. הילדים התמימים לא יודעים שבארני מרמה אותם, מנצל אותם ופוגע בזכויותיהם. הם שרים להם בתמימות את השיר הנפתח במילים "כשהוא גדול אז הוא יכול לגעת בכולנו". השטן, ללא ספק, הצליח בתכניתו, הוא יצר דמות שזיזעה במשך שנים את החברה העולמית בלי שאף אחד יכול היה לעצור אותה. בתוכנית זו הפרקים עלו לאוויר רק כשעמד לבארני, ולכן הומצא הביטוי- "עומד- עלה פרק". אנשים טענו שבארני הוא בעצם היפופוטם מסריח. "

 

אנשים לא כתבתי את זה. לעזאזל זה היה בויקיפדיה.

לעזאזל .!

"בעוד שנה רוסיה תתפוצץ ואז אשלוט בעולם" וואט דה פאק... וואו.

כל השנים האלה חייתי באשליה שבארני רוסי ... למה שבארני יפוצץ לו את הלאום שלו ..

בארני רוסי :(

 

בארני היפופוטם? חה. *גיחוך*

הוא דינוזאור.. -.- דינוזאור סקסי.

 

בארני וחברותיו הסוטות: "מפלצת צהובה שמפתחת אבעבועות רוח" ו"אשת הברוקולי"

בארני לנצח.!

שום ילד בעולם לא יוכל לגרום לי לאהוב אותך פחות

 

 

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 17:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShellyy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shellyy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)