לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I LOVE MY LIFE


אמ..בלוג?!חח כן נראה לי שזה בלוג מה יש לתאר?

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010


מצ'וקמקים!!

היינו קבוצה מיוחדת בתנועה,

ראינו את כל מה שיש מעבר,

מעבר לקופסא.

הלכנו והלכנו לכל מפעל לכל פינה

ואיך שכל צד שינה או לא שינה

הכל כבר השתנה .

מתגעגעת מתגעגעת אבל חושבת פעמיים!!

על כל סבל

על כל רגש שלא נח ולא מרפה

מעל לכתפיי.

אז הנה אני כאן

לבד או לא לבד

חושבת על אותם ימים,

מרגשים,משמחים,עצובים..

ומפחדת לחשוב על הימים הבאים.

נכתב על ידי , 13/4/2010 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



????????????????????


אתה או לא אתה זו השאלה ?\שקד גרוסמן

אני לשם ואתה לפה,

דרכינו נפרדות ולא מתראות,לא פה ולא שם.

כל יום כל יום אותו הדבר,

רואה אותך איך אתה מאושר,

כולן מסביבך ורק אני מביטה,מביטה מהצד,

רק רוצה עוד חיבוק רק רוצה עוד נישוק

 אבל..

אתה לא מביט ,לא מביט לשניה,

כנראה זה מאוחר ,

זה כבר לא אותו הדבר.

וכל יום כל יום אותו הדבר.

"אוהבת אותך ושונאת מחדש"

 33333>>>>>>>?? :'(

נכתב על ידי , 13/4/2010 01:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'קדד צ'וקוו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'קדד צ'וקוו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)