לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז מה ניש?

כינוי:  אחת :-)

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הלילה והיום- שלנו.


בילוי צמוד עם בן אדם אחד בלבד, וכל כך כיף לי, כל כך כיף לנו.

לא יכולנו לעזוב אחד את השניה לרגע.

 

נשיקה ארוכה, ויש לה טעם כזה מתוק ואני פשוט לא רוצה להפסיק.

יד נוגעת, חולצה יורדת- אהבנו והתחברנו תחת כיפת השמיים, ככה בחוץ.

ולא היה אכפת לנו אם מישהו יבוא, ולא היה אכפת לנו אם מישהו יראה,

כי מבחינתנו, רק אנחנו היינו קיימים בעולם באותו לילה.

 

לשכב ככה בשקט, עירומים וחבוקים, הידיים שלו מטיילות לי על הגב, חמות.

לדבר שעות, ולא נגמרים לנו נושאי השיחה...

 לנסוע באוטו. הוא נוהג, אני לידו. יד אחת על ההגה, יד שניה מחזיקה את שלי חזק חזק.

 

הולכים לישון, נכנסים ביחד מתחת לשמיכה.

 הוא בלי חולצה, ובלי שום קונוטציה מינית אני מורידה את שלי ומחבקת אותו, רק כי אני רוצה להרגיש אותו.

נרדמים.

 

לקום בבוקר ולראות את הפנים שלו.

זו פעם ראשונה מזה הרבה זמן שאני קמה עם חיוך.

 היה לנו לילה מושלם.

 

וכבר מיהר והגיע היום, וגם היום, כמו הלילה- שלנו.

ואין דרך יותר טובה לסיים את הסופ"ש הזה כמו שאנחנו סיימנו- בלונה פארק.

להסתובב שעות בין המתקנים, ולהתנהג כמו ילדים קטנים. כל כך נהניתי איתו.

 

 נראה לי שאני מתאהבת...

 

אחת:-)

 


 

ובקשר לפוסט הקודם,

שתזדיין הקצינה.

היא בדיוק ההיפך ממה שחשבתי שהיא.

נכתב על ידי אחת :-) , 14/10/2007 09:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת :-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת :-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)