לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז מה ניש?

כינוי:  אחת :-)

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הבלוג החדש שלי...


 

לא כזה יפה...

לא כזה מושך...

לא כזה מהנה...

ואי אפשר לצאת איתו לפאב...

וגם לא למסיבה...

והוא תמיד הולך לישון מוקדם...

לא מעשן...

וגם לא שותה...

 

אבל הוא שלי!

ואני אוהבת אותו.

וכן, אני מוזרה.

 

שלום לכולם! :-)

נכתב על ידי אחת :-) , 3/10/2007 17:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת :-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת :-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)