לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  the dark side of the cookie

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

מושלם... (?)


חשבתי עכשיו כמה אני מתגעגעת לישרא, אבל אין לי מה לכתוב... כי הכל נראה מושלם...


על מה כבר ישלי להתלונן ?


אני יוצאת המון


היחסים עם מאור מדהימים פי 1000 ממה שיכולתי לדמיין


אחלה בעבודה


טיפה לחץ בבצפר


כיף באגרוף


 


מושלם.


..................................................


 


למה בכל זאת אני מרגישה שמשו חסר ?


או שיש בעיה מתחת לפני השטח, שאני לא רואה


או שבאמת כל כך משעמם לי שאני ממציאה לעצמי בעיות


נכון שאני מרגישה שהתרחקתי מאנשים


שבזמן האחרון חברים פה ישלי רק לערבי שתייה


אבל בתכלס


לי אין זמן, להם אין זמן, הזמן היחיד שיוצא לנו להפגש זה בשלישי ושישי...


ימים שבהם שותים.. אז רלוונטי


אני מתגעגעת לחופש הגדול... \:


היה לי כ"כ הרבה יותר זמן פנוי, ישבתי עם כל אחד מהחברים שלי בנפרד לדבר ולצחוק ולהשתעמם וסתם להעביר את הזמן ביחד


עכשיו אין זמן לצאת...


אז דוחסים את כולם ביום אחד


אני מרגישה כאילו לא עשיתי שיחה רצינית עם מישהו כבר מאתיים שנה...


שיחה אישית.. אחד על אחד


אני מתגעגעת לזה.


אני מרגישה כאילו כל האושר הזה והישיבות האלה שהן רק צחוקים ושתייה והרבה אנשים...


הופכות אותי איכשהו ל....דמות שטוחה


זאת המילה המתאימה.


אני לא שטחית או ריקנית,ישלי אופי, אבל אף אחד לא רואה יותר מתכונה אחת בי כי אין מתי לראות


כאילו ידידים שלי כבר לא רואים בי עוד צד מעבר לצחוקים \:


אני מתגעגעת לעומק


אני כמהה לזמן לבד עם החברים הכי טובים שלי.

...............................................................................................................

אה ובנוסף, אני מתגעגעת גם לזמן שלי לבד עם עצמי.

כבר אין לי זמן וכוח לשבת וללמוד מהאינטרנט רוסית, אבולוציה,פיזיקה וכל הדברים שכ"כ נהנתי ללמוד בעצמי בשעות המתות של היום.

כל כך יותר עדיף מבצפר...

קיצר,מתגעגעת לעומק באופן כללי, אני מרגישה שכל מה שאני עושה בזמן האחרון זה רק דברים שטחיים.

נכתב על ידי the dark side of the cookie , 28/9/2011 22:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe dark side of the cookie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the dark side of the cookie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)