לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מריאנה . . . ? :)


"אין לי מה להוכיח והוכחתי את זה היום על המגרש . . . "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

Huggie =]


 

אנשים שלא אוהבים חיבוק ... גאד דאמט זה נשמע רע. נכון ?. זה כמו האנשים האלה שלא אוהבים שוקולד ואומרים את זה בגאווה גלויה ואז כולם קופצים עליהם ודופקיים להם מכות. טוב נו, האמת זאת השוואה לא כ"כ טובה. כי איך אפשר להשוות בין מגע לשוקולד ? (או שבעצם אפשר אם לא שוכחים את זה שרוב האנשים טוענים ששוקולד יותר טוב מסקס . . . [קולטים איך אני מצליחה להתחמק משאלות מכשילות ?])

אני, בכל מקרה , אחת מאלו שלא יכולים לחיות בלי חיבוק . בשפת הפרחות - זונת חיבוקים. (איך אני שונאת את המושג הזה). ושמתם לב שחיבוק תקף לכל "אירוע" ? כשמישהו עצוב אז מחבקים אותו, כשהוא שמח אז הוא הולך ומחבק את כל העולם, אחותו ואמא שלו , והרשימה ממשיכה - ביומולדת, בחתונה, בבר מצווה, בלוויה ... אופס אני לא כתבתי את זה הרגע. 

אני אוהבת חיבוקים 3> במיוחד מהאנשים האהובים עליי. שהם בד"כ הדובי הענק בחדר שלי והקוף הפרוותי שיש לי על המיטה.

וקלתטם את הקטע של פרוייקט החיבוקים בכיכר רבין ?? מי הגאון שהמציא את זה ??

נכון שזה נשמע די עלוב בהתחלה - לחבק אנשים משעה מסויימת (לא שירי, אל תחבקי עדיין את הסבא הזה ... עדיין לא 18:00) כאילו אם עושים את זה לפני אז יסתכלו עליך כאילו ברחת מאיזה בית חולים פסיכיאטרי... אבל מ18:00 - מ18:00 זה כבר בסדר . . .   

אבל כשחושבים על זה, זה אפילו די מגניב =] מי לא רוצה לקבל חיבוק מאיזה 4596476 אנשים שהוא לא מכיר? (לא משנה כמה הם מזיעים)

זה יכול להיות די מעודד וגם מצחיק (משהו שבהחלט כדאי לעשות כשאתם שוקלים להתאבד). 

אז אני הולכת להיות בכיכר רבין באיזה יום שלישי בשעה 18:00 ואתם ... ? 

 

        

 

 

 

נכתב על ידי Marianna:) , 12/10/2007 13:47   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Marianna:)

בת: 34

ICQ: 318360742 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarianna:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marianna:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)