לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מריאנה . . . ? :)


"אין לי מה להוכיח והוכחתי את זה היום על המגרש . . . "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

דחוף - דרושה מוזה ... =//


טוב, אז ככה: בבי"ס שלי יש תחרות ציורים. נכון שזה נשמע מפגר וכיתה אלפי כזה? אבל זה לא ... זאת אפשרות בשבילי להטביע את חותמי על בי"ס (בלי להישמע חולת לימודים או משהו כזה) ובואו אני אסביר לכם איך =] :

 

 

ציור -> ציור זוכה במקום ראשון (בתקווה שזה מה שבאמת יקרה) -> ציור מופיע על קיר של בי"ס :))

אז הבנתם כה?

 

את הציור הייתי אמורה להגיש מחר - 11/10/07. אז תכננתי לשבת כל חופש סוכות על הציור הזה. קודם לחשוב כמובן על רעיון מקורי ולא על "תציירי את פו הדוב" - כי זה ממש מקורי. לא , סליחה - בוגר.

אז כמו שאני מכירה את עצמי, שכחתי מהרעיון לגמרי כי די נזכרתי בדקה ה- 2304980359 ומצאתי את עצמי עושה סקיצות של פו הדוב. לא עצוב ?

 

טוב אבל המזל האיר לי פנים מכל המובנים ויש שביתה ... מה שאומר שיש לי עוד זמן לצייר משהו נורמלי ולא דמויות של דיסני.

אז למי שיש רעיון מגניב לציור בבקשה תציעו לי =]]]] בבקשה בבקשה בבקשה . . . ?

אה וכן , תזכרו שזה לקיר בי"ס ולא לקיר בחדר ילדים :)

 

יוםטוב :-*

נכתב על ידי Marianna:) , 10/10/2007 17:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה, אז לא נפתח איזה ישרא-בלוג לעולם ...?



     טוב אז היה לי נורא משעמם תוך כדי שעשיתי פוליש לכל הרצפה בבית (לא מצחיק) והחלטתי שאם כבר יש שביתה, אז צריך לעשות משהו מועיל. אחרי הכול, ללמוד לבד את החומר שאני בטח אצטרך ללמוד בגלל שהמורים לא כ"כ מרוצים מהמשכורות שלהם אני בטח לא אלמד ודברים מועילים אחרים כמו - טוב נו אז לא עולים לי עכשיו דברים מועילים אחרים - אני לא אעשה.

    בכל  מקרה, לדעתי בכלל הייתי צריכה לפתוח בלוג לפני איזה 5 שנים, כי לפעמים אני חייבת לכתוב משהו אבל אין לי איפה. באתי לכתוב "מישהו הרי צריך לשמוע אותי מדברת לא . . . ?" אבל כנראה ששכחתי איפה אני נמצאת ... (בבלוג ?! וביאנה בטח גם הייתה מוסיפה את הקללה האהובה עליה בכל העולם - פוסטמה .)

    ד"א - מישהו כותב בכלל בנושא "במסגרת מאבקי עובדים" ?

אבל אם חושבים על זה כבר, בטח יש פה כמה מורות/מורים ממורמרים (לא שיש לי משהו נגדם - חלילה! בזכותכם חוזר אליי החופש  הגדול המבוזבז שלי [כנראה, לא בטוח עדיין] . ולמה אני קוראת לו מבוזבז? כי בערך חודש הייתי עסוקה באיזה קורס פסיכומטרי שלא עזר לי במילא ! ואני בטח אקבל איזה 300 או משהו כזה. אז יופי, עכשיו כשחשבתי שתהיה לי הזדמנות ללכת לים אז מתחיל להיות קר??)

נראה לי שכדאי שאני אפסיק לכתוב לפני שאני אתחיל להשמע (עוד פעם שכחתי איפה אני נמצאת) דכאונית כמו משה קצב אחרי שסיפרו לו שדליה איציק הולכת להחליף אותו. 

c u later =] (אפילו חילקתי לפסקאות . . . !)

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Marianna:) , 10/10/2007 15:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  Marianna:)

בת: 34

ICQ: 318360742 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarianna:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marianna:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)