לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה מטומטמת כותבתD:


וואי איזה קטע נפלתם לבלוג שלי.. D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


אשכרה כל הלילה דיברתי עם שירה בפלאפון

היה מרתק במיוחד XD

הילדה סתומה מספרת לי על זה שהיא חירבנה וזה היה כיף ומשחרר והיא חיכתה לזה כל היום XD

קמתי ב12 >< ב4 הלכתי למורה פרטית ואז ישר הלכתי עם עומר לסנטר D:

היה כיף :P אכלנו גלידה במקדונלדס והוא סיפר לי כמה דברים שאני לא מספרת לאפחד :P

~ מועחעחעחעחע XD ~
פגשנו בסנטר את עינב וחברה שלה  כפרה עליה :D

חברה שלה נבהלה ממני XD (לא יודעת למה :P)

זהוו..

גיבווו D:

 

נכתב על ידי נווועיק ושתקו:P , 14/10/2007 18:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדיש ומחודש XD


כה.. גמני משועממת ופתחתי בלוג ><
גיבווו :P
=קוקוקולוש שביתה!!D:=

אגב..

איזה עיצוב מכוער הא?!D:

אהבתייי XDDD

נכתב על ידי נווועיק ושתקו:P , 11/10/2007 20:31  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  נווועיק ושתקו:P

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנווועיק ושתקו:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נווועיק ושתקו:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)