לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שאלון שירים


כי סתם התחשק לי לעשות אותו.

ג'יזס,מישהו בכלל קורא פה?

 

   

 

 

1-איך העולם רואה אותי? Die, Die My Darling

 (נורא נחמד שהעולם רוצה שאמות XD)

2-האם יהיו לי חיים מאושרים? AFI -The Leaving Song
(נחמד,אם אני אעזוב הכל,אז החיים שלי יהיו מאושרים...וואלה..)

3-מה אנשים באמת חושבים עליי? Bon Jovi - Have A Nice Day

(איזה חמודים,כולם מאחלים לי שיהיה לי יומטוב )

4-האם אנשים חושקים בי בסתר? Jet - Are You Wanna Be My Girl

(אמג!)

5-איך אני יכול/ה לעשות את עצמי מאושר/ת? Kill Hannah - Welcome To Chicago

(לנסוע לשיקגו? O: יכול להיות..)


6-מה אני צריכ/ה לעשות עם חיי? Panic At The Disco - Boys Will Be Boys

(להשלים עם זה שבנים הם בנים ולהיות עם בן? לאהוב כאילו? )

7-האם יהיו לי ילדים? The Calling -Our Lives

(אני כל הזמן אחלום על ילדים,ואני צריכה להאמין בזה שיהיו לי ילדים?ם:)

8-עצה טובה בשבילי -   Marylin Manson - Sweet Dreams

(וואלה..?יש מצב..לפחות לפי הליריקס)

9-מהו שיר הנושא שלי,לדעתי? Bad Religion - Broken

(כל כך נכון..אמפג )


10-מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים? Oasis - Whatever

(אנשים חושבים שאני אדישה?או שאני אחת שעושה מה שאני רוצה?)

11-איזה שיר יתנגן בהלוויה שלי? Snow Patrol-You're all I Have

(חע חע חע.. זה מסתדר לי ממש טוב.. או שלא ממש כי השיר דיי קצבי.. הו.. :/ )


12-איזה סוג אישה/גבר אני אוהב/ת? Zveri - Dozdi Pistoleti

(נכון..שוב פעם זה קולע בדיוק..) 

13-איך יהיה לי היום? American Hi Fi - Another Perfect Day

( :] )


14-למה אני כאן? Braking Benjamin - Shallow Bay

(כדי להגיע לנתיב הנכון ולגלות מי רוצה להזדיין איתי?? ווטפ??)



15-בתור מה אנשים יזכרו אותי? Nine Inch Nails -Hurt

(יזכרו אותי בכאב? ]: )

16-איזה שיר יתקע לי בראש מחר? Boys Like Girls - Me You And Medication

(זה לא שיר כזה מדבק .. -_-" )


17-האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי? MCR- Vampires Never Hurt You

(יש,ערפגים באים לקחת אותי DDDD: )


18-איך תהיה השנה הזו? Bowling For Soup - Highschool Never Ends

(עם כל השביתות האלה..יכול להיות.. )

 

אולי.

 

נכתב על ידי , 13/10/2007 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה,את באה לפה הרבה?


משעמם לי כרגע נורא. אני שוב מעדכנת מהמחשב אצל סבתא שלי,ארוחות שישי האלה נהיו מוזרות מידי,ואם יותר מידי מתח באויר. בא לי לשנות עיצוב...למשהו טיפה יותר מעניין,אבל אני לא מבינה למה אני טורחת אם גם ככה,אף אחד לא נכנס לפה.

שומם פה כל כך..

 

לא החלטתי עדיין מה הרגשות שלי לגבי השביתה הזאת,אבל תכלס דיי טוב לי בינתיים..זה לא כאילו שמישהובאמת מסוגל להגיד לא ,לחופש פתאומי. אני יודעת שיהיו לזה השלכות נוראיות,אבל כמו שאדם חכם אמר פעם,כשהגשר יגיע,נחצה אותו.

 

תקראו את הספר  'ורוניקה מחליטה למות' של פאולו קואלו. הוא גאוני לחלוטין.

מעניין מה הייתי עושה,אם הייתימגלה שנשארו לי חישה ימים לחיות..כנראה שהייתי עושה צניחה חופשית,קעקוע,אומרת לאנשים דברים בפנים,אומרת לכל האנשים שאני אוהבת אותם את זה..ועוד כל מיני דברים.

זוהי טרפיה מצוינת לפי דעתי,אם האנשים ההם,בבית משוגעים של דוקוטור איגור,ראו אותה,צעירה יפייפיה וחכמה,עומדת למות ללא שליטה בגורל,אולי תופעה זהה הייתה מרפאת את האנושות מהדיכאון הקליני שהיא שרויה בו. דבר שמוביל אותילספר הבא שאני הולכת לקרוא,'דור הפרוזאק' של אליזבת וורצל. בהצלחה לי.

 

טוב,אני הולכת לשוטט פה קצת,אולי לשנות עיצוב.

תהנו צ'יקיטאס.

 

בדיוק באתי לסיים את הפוסט,כשראיתי את הנושא החם,פרוייקט החיבוקים. אז מסתבר שיש לי עוד מה לומר.

את פרוייקט החיבוקים הגה אדם אחד מאוסטרליה,שנעמד ברחוב ראשי עם שלט גדול,שכתוב עליו באנגלית 'מי רוצה חיבוק'. אנשים בהתחלה הסתכלו עליו כעל משוגע,ואף הזמינו את הרשויות,אבל במהרה התגלה שהוא אזרח פשוט,שהחליט להביא קצת אושר לעולם. (גן,זה טוב לצפות בתוכניות של אופרה XD)

 

אניוואי,אני הייתי רוצה לכתוב את מי הייתי מחבקת:

- את ההורים המעצבנים שלי,שעל אף הכל גידלו אותי ולא באמת נטשו אותי אף פעם.

- את סבא וסבתא שלי מצד אבא,כי אני אוהבת אותם הכי הרבה בעולם.

-אותו...כי ככה.

- את אליעד,כי לא ראיתי אותו טריליון שנה ואני מתגעגעת.

- את הכלב שלי,כי הוא מושלם.

-את אחי,כי למרות שהוא קרציה,אני אוהבת אותו.

- את קורט קוביין,כי אני נקרופילית.סתם נו,כי זה קורט קוביין.

- את החברות שלי,כי הן נפלאות :]

- את יאן הקאפוסטה השמנה,ואת דור,כי הברזנו להם היום קצת ^^"

- את  השחקן החתיך ההוא מ'אלמה פיראטה' XD

- את כל האנשים הבודדים בעולם,כי כולנו יודעים מזה להרגיש בודד.

-את כל החיות בעולם. כי הן מושלמות.

 

שטחיות לשלטון XD

פוסט גיי.

 

אולי.

 

 

נכתב על ידי , 12/10/2007 17:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Molly. ב-13/10/2007 15:01
 



טוב.




באמת שטוב.

ללכת בשעות בין ערביים שכאלו,שבדרך כלל היו מדכאות אותי לגמרי,עם הקול המושלם של צ'אד קרוגר,והנגינה המושלמת של סנטנה באוזניים..אין דבר יותר מושלם מזה. אז אני הולכת ומחייכת כמו מטומטמת ברחוב,אז מה. טוב לי ככה.

משהו בגישה ה'בלונדינית' שלי לעולם כרגע דיי משתלם,הכוונה למין אדישות מטופשת שכזו,גיליתי שלא באמת כל כך מפריע לי שאנשים חושבים שאני טיפשה. אני יודעת שאני לא,זה העיקר.

אבא שלי חוזר מחר,ואני כבר מתתי מגעגועים אליו. אני בטוחה שאני אריב איתו בחמישה ימים שהוא יהיה פה,ושלא הכל יהיה מושלם,אבל זה אבא שלי,והחל מיום רביעי יש שביתה,ככה שיש לי רביעי,חמישי,שישי ושבת,להיות איתו. כמובן,שגם לצאת עד יותר מאוחר לול. כי זה אבא והוא מרשה.

אני מדברת איתו מדי פעם עכשיו,וזה כל כך נחמד לי,הוא מן אדם מעודד שכזה,אפילו בשתי מילים. אני שמחה שאין לי יותר קראשים טיפשיים,על אנשים רנדומליים עם קוביות בבטן ואבק בשכל. עם קול מעצבן וגישה של סמיילי מיסתורי.

אני חושבת שהדבר הכי מושלם שיכול היה לקרות לי,הוא ההכרה בזה,שיש אנשים מסוימים,שאמנם הם נורא קרובים אליי,אבל הדעה שלהם,ההחלטות שלהם והם עצמם לא אמורים להשפיע עליי. לעשות מה שבא לי,בפעם הראשונה באמת.

אני בספק שיש כאן קוראים,אבל אם יש,אל תתרגלו לפוסטים המשתפכים האלו. זה נדיר,אולי אפילו חד פעמי.

 



אולי.

נכתב על ידי , 7/10/2007 22:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מילקי הפוך ב-10/10/2007 14:51
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

6,841
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(Velvet Snow) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (Velvet Snow) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)