לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אופטימיות היא השקפת עולם הרואה בעולמנו מקום חיובי במהותו."


"אין לראות את הדברים היטב אלא בלב בלבד. כי הדבר החשוב באמת סמוי מן העין."

Avatarכינוי:  עדידופלצת. D:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

לא, לא מתתי D:


היי, חזרתי, אני כאן, לא מתתי.

אני מצטערת שלא עידכנתי, היה לי עומס, ולא היה לי כוח, למרות שאני לא חייבת לאף אחד כלום !!@

אבל הנה העידכון הענק שלי.

על הטיול פתי"ש אבטחה אני לא יספר, אין טעם, זה קשור באנשים שאני כבר לא ממש קשורה אלייהם.

-

הייתה לי 'חברה' הכי טובה, שכל הזמן דיברתי עליה. *זה לא משנה מי.*

בקיצור, דיברתי עם לילכית והיא הציעה לי ללכת לדבר איתה ולהגיד לה מה אני מרגישה.

אז אמרתי, והיא התעצבנה עליי, מה כבר אמרתי !? שהיא פוגעת בי בדברים שהיא אומרת ?!

כן, תתפלאו !! זה מה שקרה, והיא לא דיברה איתי, כי אמרתי לה שהיא פוגעת בי !!

ועכשיו היא לא חברה שלי, הילדה הזאת הפכה להיות מישהי שלא הכרתי בחיים !!

אני פשוט לא מאמינה !@#$%&^

אפשר להגיד שאני בהלם, אבל עלייה, לא הייתי חושבת שהיא כזאת, ממש לא.

אבל אתם יודעים מה, אני לא רוצה להיכנס לזה.

ואני לא רוצה ללכלך עליה, אני מספרת את מה שקרה לי[איתה]  !!%^

אבל ת'אמת, אני לא רוצה לאבד אותה, עצוב לי שאנחנו לא חברות !! :|

אני מטומטמת, אני טיפשה, אני הכל !!1 אני מאחלת לעצמי רע !$% רע, רע, רע !!!!!!!!!!

הגזמתי, לא מגיע לה לסלוח לי, אבל אני באמת רוצה את זה !$^

רררררררר, למה יש לי חרא אישיות ?!& :S

 

ביום ראשון אני ישנה אצל יובל ואז ביום שני אנחנו הולכות למפגש ^ ^"

ולפני שאני מגיעה ליובל ביום ראשון, אני הולכת לפסטיגל עם פיר, יהיה כ"כ כייף !! 33>

אני מחכה כבר ליום ראשוןן (8

 

 

 

אוקיי, אני רוצה להודות לכל החברות הכי מדהימות בעולם !!!!

לילכית, מורן, חנוש, יובל, ליאור, בת- שי, דניאלה ועוד את אלה ששכחתי.

אתן עוזרות לי תמיד, בכל מה שאני צריכה, אני פשוט אוהבת אותכן !@$

אני לא יכולה לתאר את האהבה שלי אלייכן 33>

הנה תמונה של כמה שהיו שם-

 

 

מירמיר,

אני בטוחה שאת עושה את ההחלטה הנכונה, ושזה מה שהכי טוב לך,

אנחנו נתגעגע אבל תדעי שאנחנו תמיד פה בשבילך ותמיד נדבר איתך ונשמח אותך P;

רציתי להגיד רק תודה על התמונה ואני מסכימה איתך לגמריי,

אז הנה, אני חייבת לתת לך קרדיט, לא כי ביקשת,

כי אני מרגישה חייבת (8

אז הנה, תודה למירמיר המדהימה 'שנתנה' לי את התמונה לעיצוב. 3>

אני פשוט אוהבת אותך !!@

אוהבת, דודידו. ~

 

 

ד"א, מה לגביי העיצוב, מה אתם אומרים עליו ?

אני מקווה שאהבתם !!#$

עשיתי שינוי קל ברשימות.

חנוכה שמח !!%^

לכל אוהבי הסופגניות [והלביבות], תאכלו המון ותשמינו D:

בקרוב אני ימשיך את הפוסט.

 בברכת תיאבון וחג שמח,בזה תם ונשלם פוסט זה XD"

כל מי שקרא את זה, הוא נסגד (8

אוהבת,

דודידו. ~

 

עריכה: לעמיתכפית היה יומולדת אתמול !@#$%&^

אז מלאמלאמלאמלאמלאמלא מזל טוב !!!!!!!!!!!!!!!!1

וצילמתי את הבלון שלייד הכינוי שלך.

 

333333333333333333333333333333333333>

נכתב על ידי עדידופלצת. D: , 4/12/2007 18:18  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

9,317

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידופלצת. D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידופלצת. D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)