לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קפה ומונה ליזה.



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

הוא חייב להישאר כאן..!


הוא אחד האנשים הכי חשובים לי בחיים, אני לא רואה את החיים שלי בלעדיו. נכון שבזמן האחרון הקשר התרחק אבל אני רק מדמיינת את הרגע שהוא לא יהיה כאן ובא לי למות, למות במקומו.
אין מצב שהוא ימות לפניו, לא מגיע לו.
יכול להיות שאני מפגרת ויכול להיות שככה זה צריך להיות אבל אני פשוט אשבר ברגע שהוא לא יהיה כאן.
אני רק מדמיינת את המצב ואני מרגישה את כל הגוף שלי מתפרק ונופל, אז אם [ולא!] יקרה מצב כזה אני פשוט אפול, אנשים יצתרכו להרים אותי מהרצפה ולגרד אותי עם שפכטל ממנה.
קשה לי בלעדיו, הוא כל כך חשוב לי.
הוא יישאר כאן הרבה זמן, אני בטוחה [!] אני רוצה.




נכתב על ידי , 27/2/2010 00:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהובי...


כמה זמן אני יושבת וחושבת על מה להגיד לך בשביל להבהיר לך שאני מבינה שעכשיו זה נגמר.

חשבתי כבר על מליון דרכים ומליארד משפטים שיתחילו את השיחה.

אבל כל פעם אני חושבת ומתחרטת במחשבה שאני אצא פאטאתית, ואז שוב מגיע הלילה ושוב אני חושבת על מליון דברים ובין היתר איך להגיד לך את זה.

אז היום הגעתי למסקנה שזאת כנראה הדרך היחידה שאני אוכל להגיד לך את זה מבלי שאני אצא טיפשה.

אז פשוט שתדע אהוב יקר, שאני כל כך אוהבת אותך. אתה הראשון שאי פעם אהבתי באמת ואתה הראשון אי פעם שאני צריכה לשכוח אותו באמת ולא להשאיר ממנו כל זכר.

וכן אני מבינה שכנראה את "השיחה" שהפסקנו אנחנו לא נמשיך יותר, לא היום ולא אף פעם.

אני רק רוצה להגיד לך שכל שיחה איתך עשתה לי טוב, וכל מחשבה עליך עשתה לי טוב עוד יותר וכל פגישה עשתה לי הרבה הרבה יותר טוב.

שלך לנצח,

אני...




 

נכתב על ידי , 10/2/2010 16:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מועקה


לפעמים נדמה לי, שאנשים מצפים ממני יותר ממה שאני יכולה לתת.

וזה פשוט מביא אותי למצב שאני יושבת בלילה וצריכה לבכות. אבל הדמעות לא יוצאות.

לפעמים אני פשוט רוצה לברוח רחוק, למצאו את הבית הקטן הזה שלי שאני ארגיש בו בנוח.

 

לא טוב לי, בגלל לא.

להפך מטוב. רע! ממש רע.

אם מישהו היה יכול להתסכל על מה שאני מרגישה בלי שאני אצטרך להגיד דבר הוא היה פותר לי המון בעיות.

בעיות שאני בעצמי לא יכולה לפתור.

 

מתי כל החרא הזה התחיל?

בערך מהיום שרבנו.

מהרגע שהפסקנו לדבר התיישב לי על הלב פיל במשקל של 600 טון. והוא לא רוצה לרדת משם.

לא משנה מה אני עושה, כמה אני רוצה הוא לא הולך.

לא משנה כמה אני מנסה לשקר לעצמי זה פשוט לא הולך, אני יודעת שזה לא באמת.

והכי נורא, שאני לא מצליחה להגיד את זה לאנשים.  ויותר נורא, זה שהם לא שמים לב לזה.

 

 

נכתב על ידי , 2/2/2010 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,276

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמלית בהכחשה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמלית בהכחשה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)