לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קפה ומונה ליזה.



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010


רוצה שתחבק אותי עד שישברו לי העצמות.

רוצה שתאהב אותי עד שאני לא יאמין לך כבר.

רוצה שתנשק אותי עד שאני אפסיק כבר להרגיש טעם.

רוצה שתלמד אותי עד שארגיש מספיק חכמה בשביל לעזוב אותך.

רוצה שתדבר איתי עד שהקול שלך ישמע לי כמו רעש.

רוצה שתיגע בי עד שהמגע שלך יהיה מחוספס בעיניי. 

רוצה לראות אותך עד שלא ארצה לחשוב עליך בכלל.


נמאסת!

נכתב על ידי , 28/3/2010 22:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיפתר?


כולם אומרים לי משהו אחד, אבל איך הם יכולים להסביר לי את הדמעות אם זה מה שהם אומרים?

הדמעות האלה הם ההוכחה הכי גדולה שיכולתי להביא למישהו אבל אנשים בכל זאת מחליטים להתעלם ולהמשיך להגיד אותו דבר.

אני כבר חושבת שאולי הם צודקים והדמעות הם סתם תופעת לווי מהלחץ שהייתי שרוויה בו,

אבל אם הם באמת צודקים אז איך הם מסבירים עדיין את הדמעות בכל לילה?

את החלומות שחוזרים ובאים?

 

הכי נורא בכל הסיפור הזה שאני לא מצליחה להיפתר מהמחשבות האלה, הן רודפות אותי בכל לילה, בכל בוקר, בכל שעה ובכל זמן שאני לא רוצה שהן יהיו שם.

איך אני יכולה לגרום למחשבות האלה פשוט להעלם? למחשבות היחידות שגורמות לי להרגיש עדיין.

אני צריכה בכלל להפסיק את המחשבות האלה?

 

 

אני משתגעת!!

 



 

נכתב על ידי , 24/3/2010 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז ככה.. הגורל..


באמצע המסיבה, במקום בערך הכי רועש שיכול להיות חשבתי עליו... חשבתי על הגורל...

הראי בסופו של דבר הגורל צריך להיות מישהו שנמצא ביננו כדאי לעזור לנו או לפגוע בנו.

ואיך הוא ניראה?

הוא כנראה נראה הכי טוב שאפשר, אפילו חתיך עולמי והוא לובש בגדים אדומים שמבליטים לו את הגוף בצורה מושלמת.

הגורל יכול להיות הכי נחמד והכי רע שבעולם.

כשאנחנו רואים אותו ונחמדים אליו הוא מביא את לנו את כל הדברים הטובים ואת "הגורל" הכי טוב בעולם.

וכשאנחנו לא רואים אותו או סתם מתעלמים ממנו בזמן שאנחנו רואים אותו הוא מתעצבן וכועס ומחליט להתנקם בנו בצורה הכי נוראית שאפשר, הורס לנו את "הגורל" וככה גם את החיים.

הוא מתחיל מהדברים הקטנים ואז כשהוא רואה ששום דבר לא משתנה, היחס שלו אליו, הוא פשוט ממשיך לדברים יותר גדולים ויותר פוגעים.

 

וזה בדיוק המצב שהגעתי אליו, אני יושבת ומחכה לו שעות אתמול בזמן המסיבה והוא פשוט לא בא.

כנראה שהגורל לא מבין שאני לא באמת רוצה להתעלם ממנו אלה פשוט אני לא רואה אותו, ובינתיים הוא פוגע בי, ובינתיים הוא לא בא.

 

חייבת להפסיק להיות אני...

נכתב על ידי , 12/3/2010 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,276

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמלית בהכחשה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמלית בהכחשה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)