לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ומה שמעבר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ימים טובים באים...


מעולם, לפניו לא היה לי משהו שכל כך פחדתי להפסיד, כמו שיש לי עכשיו.

כמעט בכל רגע של חיי אני שואלת עת עצמי איך בכלל הגעתי למצב שיש לי כזה אחד,

וכמה אני צריכה מזל כדי שלא יקרה כלום, לא לו ולא לי.

הוא אדם כל כך טוב במהות שלו, לבבי ומפרגן לא נוטה לכעוס, לא נוטה לצבור כעסים,

שהוא קיים בכזו התאמה עצומה להשקפות העולם שלי,בעל עומק ויכולת ניתוח, עם דיעות שקרובות וגם רחוקות

איך אני לא צריכה להגיד הרבה כדי שהוא יבין לחלוטין למה אני מתכוונת.

ככל שעובר הזמן אני מבינה יותר ויותר שיש לנו עולם סגור משלנו ששנינוו מבינים אותו היטב,

אבל בעצם כשאני מדברת עם שאר העולם, כל מילה שעבורינו יושבת על אלף שיחות, עבורם היא סתם מילה.

והצעד הזה שלקחתי,היה הדבר הכי טוב שעשיתי בתקופה האחרונה.

הצעד,להמשיך ולא לוותר גם אם הסיכון הוא להיפגע בסופו של דבר.

 

בחיינו רבות הפעמים בהן אנחנו מגיעים למצב של התלבטות ,מה לעשות , האם להסתכן או לוותר?

אני חושבת,שדברים טובים לא מגיעים בכל יום ,ואם הם כבר מגיעים -אז ממש לא שווה לוותר עליהם

נכתב על ידי , 15/11/2007 02:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספירוו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספירוו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)