לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פשוט אנונימי

כבר לא יכול לדבר...אז אני אנונימי

כינוי: 

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

כבר לא יכול נשבע לכםם=[[[


מה קטע שלה?

מה היא רוצה?

להגיד לי שוב ושוב שהיא לא רוצה אותי?

חלאס נמאס לי כבר מהיחס וההתנהגות שלה,

ואחרי שעה היא מתנהגת כאילו כלום לא קרה..

 

אולי אם אני לא ידבר איתה יום אחד אז היא תבין קצת את הריחוק ותבוא לדבר איתי?

או שאולי היא בכלל תנתק את הקשר..?

 

אבל אם אני חשוב לה אולי היא תדבר איתי

 

אני כבר לא יודע מה לעשותתתת

נמאס לי כבר זהווווו

 

 

גם ההורים שלי עכשיו מציקים לי לא יודע למה

סתם פתאום לחזור מוקדם הביתה.

ולא תגידו יש בצפר..אין!

חופש מחר!

לא יודע מה עובר עליהם?

 

אמא שלי הייתה חייבת להוציא לי ת'שקע באמצע שיחה..

נכון אמא קרציה?

מפריע לך שאני מדבר בטלפון?

 

יאלה רדו ממני שניכםםםםם

תנו לי להיות חופשי

תנו לי להתנהג בדרך שליייי

אני לא עושה שטויות מבטיח!

רק חלאס רדו ממניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

 

סעמק=\

נכתב על ידי , 29/9/2008 03:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



262
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי אני, ומה אני בכלל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי אני, ומה אני בכלל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)