לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Child Burning Inside



כינוי: 

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אין יותר כאב מלעצום עיניים ולדמיין את עצמי ליד צוק והנפילה מגיעה עוד רגע


למה הזמן עובר כל כך לאטטטטטטט?????????????

נכתב על ידי , 24/1/2008 22:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SO LONELY WITHOUT MY LOVE


נכתב על ידי , 24/1/2008 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ...מתי?


זה לא קל לזכור הרגשה..

 

אני מנסה ומתאמצת, לשחזר את המגע , את חום קצה האצבעות.. את החיוך, העיניים, .. כמו זרם חשמל שעובר בגוף באותה שנייה, חום כל כל נעים, כואב .. כמה שזה חסר לי.. מגיע לי להרגיש אותו, לא? להיות איתו...

אני מחכה שהחודשים יעברו עד שניפגש.. ואז הקירבה שהייתה התפוגגה ונאלץ לשחזר את סצנות הרגש שוב.. ולהתקרב שוב..

וזה.. לא הכי קל, זה יפה , מרגש, מיוחד, אבל לא קל , לא קל להתמסר אל אדם שהיה רחוק, למרות האהבה.. נשמע מנוגד ? זה כל העניין... הורג אותי המרחק בינינו ..

 

נכתב על ידי , 24/1/2008 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

434
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnstable אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Unstable ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)