לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


פגשתי אותו אתמול..את האקס שלי...ישבנו ביחד עד השעות הקטנות של הלילה...צחקנו ודיברנו..הרגשתי שטוב לי איתו ככה..אבל אולי כן הייתי רוצה לחזור..למרות שזה יותר מידי...יצאנו ביחד עם עוד שניים אתמול..היה כיף..ככה, כשאנחנו ידידים.

תמיד כשהוא היה מלווה אותי הביתה אז היינו נכנסים לחדר מדרגות והוא היה נותן לי נשיקה, חיבוק אומר ביי(מנסה לשכנע אותי להשאר עוד קצת..) והולך..אבל הפעם, זה לא קרה. ישבנו בחוץ עד מאוחר וצחקנו. כשסמתי לב מה השעה הייתי חייבת כבר לעוף. הוא נכנס איתי לחדר מדרגות וזהו. היה ריק. אני אמרתי ביי והוא ענה. אבל לא יותר.

היה ריק ועצוב.

רציתי משו..את הנשיקה או החיבוק. כל הלילה חשבתי מה לעשות. לא נפגשנו היום. ר דיברנו כמה דקות בטלפון. גם לא דיברתי עם ההוא שאוהב אותי.

לחזור אליו...?

 

(עוד קטע שכתבתי..)

חזרת עכשיו. מלא בשמחה. רציתי חיבוק או נשיקה.

אך לא יכולתי לקב את זה ממך.

היה ריק ובחוץ שררה דממה.

אנשים הסתכלו עלינו ולא הבינו מה קרה.

צחקנו כמו חברים אבל אנחנו עדיין ידידים.

אתה מתגעגע, אני מתגעגעת, אבל יש את ההוא שמפריע באמצע מבלי לדעת.

הוא חושב שרק אותו אני אוהבת ואין לו בראש אף אחת אחרת.

כל נגיעה קטנה בך מעבירה בי צמרמורת, לחישה קטנה שלך מעבירה בי עונג.

לא חשבתי שיהיה כל כך קשה.

חלומה של כל נערה ששניים הסתובבו לצידה.

אך סיפורי, לא כמו באגדות.

כששניים מאוהבים יש את האחד שיחליט ויקבע.

בדרך הוא גם יפגע.

אני כל כך רוצה שתדע שהכל אני עושה מכוונה טובה.

וגם אם זה לא נראה לך כך, הכל מיאוש והרגשה רעה.

מקווה שתבין ולי תסלח.

תמיד אוהב אותך ואף פעם לא אשכח!

נכתב על ידי ילדה יפייפיה , 3/12/2007 16:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ילדה יפייפיה

בת: 29

ICQ: 337047633 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה יפייפיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה יפייפיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)