לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חרא, זה אני?!


עלי?! יש המון דברים עליי תלויי מהה!!! והבלוג?!? הבלוג הזה חראטה ברטה צ'יקי ללה!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

ישבנו פעם..


אז פעם,פעם ישבנו

ישבנו,צחקנו ודיברנו.

היינו מרכלים על אותם הילדים

על הילד והילדה שלא אהבנו.

בסוף קלטנו שאנחנו היינו ה"מרכלים" של הכיתה.

אבל אנחנו היינו ה:מקובלים" של הכיתה.

פעם הבנו שפעם לא חוזר (מזל).

מזל שהוא לא חוזר בגלל שפעם היו מכות..

והילד היחידי שהיה עושה את זה זה קוקיה (כינוי).

קוקיה זה היה כינוי לילד הכי מגעיל בעולם קוראים לו עופרי!

עופרי הוא ילד מגעיל.

אז בגלל זה אנחנו לא רוצים שיחזור לנו הפעם..

פעם שהיינו מדברים עם כולם היינו נהנים.

עכשיו שאנחנו מדברים זה רק אולי חמישה שישה ילדים,פעם היה 15 ילדים.

מה לעשות ירדו לנו הרבה מקובלים.

פעם שהיינו מדברים היינו "מרכלים כל כולם" כי זה היה כיף..

כל מי שהיה שם אז ריכלנו על כל אחד שהיה שמה.

תמיד ריכלנו על קוקיה (עופרי)..

הייתה עוד ילדה אחת שקוראים לה שרפה (כינוי).

שרפה זה כינוי לילדה.

לילדה קוראים שקד פעם אנחנו היינו חושבים שיש לה כינים (לא שאנחנו לא חושבים את זה עדיין).

מה לעשות אנחנו כיתה הכי הכי הכי מצחיקה בעולם..

היינו צוחקים בשיעורים,שולחים מדי פעם פטקים (לא כולם השתתפו)...

אז מפה בבלוג שלי מתחילים ליהיות הימים האמיתיים מה עובר עליי מה היה היום ועוד הרבה הרבה סיפורים בבלוג שלייי..

אז תיתכוננו לקטע הבא מה היה ביום  ראשון שני והיום...

 

יאללה בייי תיקראו ותגיבו

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 22/12/2007 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריב שלא ניגמרר:[


אנחנו עכשיו בריב ריב שלא ניגמר ריב שכואב,ריב שנולד...

נכון אני ואת עכשיו בריב הריב הזה לא ניגמר הריב גורם לי לכאב,לסבל בלב....

לראות אותך ולא להגיד לך שלום , אז מה כל הקטע?!?!?!?!?!

נכון אני אותך אוהב , להגיד לך את האמת זה כואב..

אז הנה לא אגיד לך בפנים אגיד לך פה..

אותך אני אוהב עוד לפני הריב.

הריב מכאיב לי בלב....

את עם כולם מסתובבת עם כל הבנות אני והבנים החברים שלי מדברים..

הם מדברים איתי אבל תמיד רואים שאני מסתכל עלייך לא על מישו אחרר....

את גם לפעמים מסתכלת עלייי ולא מסתכלת על אפחד...

הלוואי שנשלים שהכאב והסבל יעבור..

שלא נריב יותר בחיים..

כולם אומרים לנו תשלימו תשלימו ניסינו אבל רבנו...

אמרו שאנחנו מגנטים שלא נימשכים אז בבקשה בואי ניהיה

מגנטים שנימשכים שלא נריב יותר בחייים..

בלילות אני חולם עלייך כל לילה חלום אחרררר...

אני יודע שאת אוהבת אותי כי את אמרת לי ואת יודעת שאני אוהב אותך!

אז למה אנחנו לא ביחד..

למה אנחנו כל הזמן בריבבב...

הריב הזה ניקרא "ריב שלא ניגמר"!
אתמול ישבנו כולנו בבצפר בהפסקה שנינו הסתכלנו בעינים של השני כולם דיברו כולם אמרו

שנשליים..

ניסינו שובב אבל לא הצלחנו...

 

עם את אוהבת אותי ואני אוהב אותך נבקש משאלה שניהיה ביחדדד!!!

אז פה זה ניגמרר וכבר אנחנו לא מסתכלים אחד לשני בעיניים אנחנו כבר מנשקים על השפתיים...

וככה אחרי כל הריב של ניגמר המשאלה היתגשמהה...

 

ביייי

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 22/12/2007 19:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי כותרת מתאימההה:]


איכככססססP:

היא ילדה מגעילה.היא אמרה שלא.והיא שיקרה לי.

מאותו לילה לא הבנתי מה קרה באותו הלילה..

היא אמרה לי שהיא לא.היא אמרה לו שהיא כן.

אנחנו היינו חברים שנה שעברה וניפרדנו.

מסיבה?אין לנו סיבה,שאלתי אותה למה?

לא הייתה תשובה.שאלתי אותה את יכולה לענות לי?

היא אמרה אולי תפסיק המילים שלי אלייך לא שוות את זה.

כל הכיתה הייתה לידנו,אני כבר לא יכולתי לראות את העיניים שלה.

אני ברחתי ובכיתי בלב.

שאלתי את אלוהים למה אני קיבלתי את החיים האלו?

לא הייתה תשובה,הבנתי שעם אני אחזור לשמה אני יוכל ליהיות עם חברים ולא איתה.

חזרתי לשמה,היא אמרה לי סליחה,לא יכולתי יותר נתתי לה סטירה.

היא בכתה,ואמרתי לה כמו מה שאת עשית לי ואני בכיתי בלב,אז גם לך מותר פעם אחת להיפגע מבן.

היא אמרה לי שאני דפוק ומכוער,אמרתי לה עם אני כזה אז למה היית איתי עד לפני דקה?

היא שינתה את אהבת,היא רצתה לעשות לי דפקה,ילד מהכיתה שלי אהב אותה והייתה לו חברה.

אותה הילדה שרבתי איתה הלכה ואליו והם היתנשקו היא רצתה לעשות לי דפקה.

אז אמרתי לילד אתה יכול לקחת אותה,החברה של הילד באה ונישקה אותי.

הבנתי שיש זוגות חדשים.למחרת בבצפר השלמנו אחר חצי דקה רבנו.

היא באה מול העיניים שליי ונישקה את הילד.אז רציתי שגם היא תיפגע.

לקחתי את הילדה השנייה ונישקתי אותה.

היא אמרה לי דיי תפסיקק.! אמרתי לה את  ילדה מגעילה שלעולם לא אסלח לה!!

 

ככה ניגמר הסיפוררר..

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 22/12/2007 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  פאק, זה אני?!

מין: זכר

תמונה




321
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאק, זה אני?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאק, זה אני?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)