לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חרא, זה אני?!


עלי?! יש המון דברים עליי תלויי מהה!!! והבלוג?!? הבלוג הזה חראטה ברטה צ'יקי ללה!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תשובות לשאלון השבועי


מה החלום הטוב ביותר שחלמת עד היום?
אממממממ.........................................
היו המון איזה לבחור?


מה החלום הרע ביותר שחלמת עד היום?
לא זוכר הוא יהה אתמול נידמה לי^^

האם קרה לך שהתעוררת מחלום בלאות?מה עשית כדי לשכוח אותו?
כן קרה משו
ניראלי חלמתי שהיה באלי על אבוקדו וזה דבר מגעילל בעעעעעעעעע ואז קמתי וישר שתיתי קולה טעיםם(><)

קרה לך שסיפרת למישהו על חלום שחלמת,והוא לעג לך?
כן
חלמתי על היפופוטם וסיפרתי לעצמי אז כל היום בבצפר ירדתי על עצמי


ולסיכום:האם את מאמינה שחלומות מתגשמים?מדוע?
זה אתה לא את!!!
אמממ....
אני מאמין בזה
כי פעם חלמתי על ילדה שאני אהבתי אותה ממש ממש וחלמתי שהצאתי לה חברות והיא ענתה לי כן וגם במציאות ככה

בחייייייייייייייייייי

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 20/12/2007 21:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעמם ליייייי!!!! ל''ט!!!


לך תעשה קקי. D:

אני במצב רוח בסדר,אני מקווה שהכל יסתדר.

 

נעבור לנושא מגניבקולי יותר.^^

 

לפעמים לא מבינים איך חיים את החיים האלו
יש כאלו שבכלל לא מבינים כלום מהחיים שלהם אבל לא נורא
יש איזה ילד אחד מזה נידחף אלי חוצפן הוא חושב שיש לי פרו ממש ממש לא!!!
אבל אולי יהיה לי עוד כמה שנים טובות!
וואי באלי להקיאא ואני חייב ללכת לישון אוףף..
בעעעע!!!
יאללה בעיייי!
 
*קרדיט לגור ואוח המוכשרים*
 
 
 
ורק שתדעוווו,קקי זה בריא.^^

 

קיצרר בייי

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 16/12/2007 22:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שקר אמת! שכתבתי בעצמי !!!


נכון, לא נכון!

  1. בכיתי בשביל לראות מה הטעם של הבכי שלי...
  2. הלכתי לשירותים בשביל לבדוק איך הם ניראים בשעות הפנאי...
  3. לפעמים אני משתעל בשביל לבדוק עם אני חולה
  4. רבתי עם בן אדם 3 פעמים ולא הגענו לשום מקום.
  5. נתתי כאפה לחברה שלי מתי שבכיתי
  6. התנשקתי בגן צרפתית (יכול ליהיות עם לשון עוד לא יודעים) בגלל שעשו לנו חתונה לא אמיתית!
  7. לקחתי דיסק ועשיתי ממנו דיסקוס
  8. זרקתי את האמפי 4 שלי בשביל לראות עם הווא נישבר
  9. ירקתי על המחשב בגלל שהוא ניתקע לי בדיוק בשיחה עם מישי חמודה
  10. בעטתי במראה שאני הייתי מולה כדי לבדוק עם זה כואב לי
  11. סתמתי את הפה בגלל שאמרו לי.
  12. התחבר מישו מרשימת החברים שלי באיסיקיו ורציתי לדבר איתו אבל לא היה לי נושא לדבר עליו איתו
  13. לא הבנתי למה אני מפגר
  14. יש לי פיגור שהוא יוצא מכלל שליטה
  15. אני השתעגתי
  16. אני מצחיק
  17. אני קנאי
  18. אני מנסה להצחיק את כולם וזה די מצליח לי לפעמים
  19. נתתי לילדה מכות בגלל שהיא אמרה לי שאני חמוד כי פחדתי שהיא דוברת שקר
  20. אין לי כוח עוד לכתוב
  21. משעמם לי בחיים
  22. החיים הם חרא
  23. החיים משעממים אותי
  24. אני לא יודע לעשות רשימות בצד חוץ מהקוראים שלי ואני רוצה לעשות על עצמי אבל לא מצליח ולא יודע
  25. אני חייב שיעצבו לי את הבלוג
  26. אני חייב לשקר שמשעמם לי
  27. אני יורד עלי בגלל שאני יושן
  28. חלמתי חלום וקרה בו יחסים שלי ושל עוד אחת
  29. הבנתי שאני מפגר
  30. אל תודיעו לי כלום.
  31. עוד תשע וסיימתי
  32. עוד שמונה וסיימתי
  33. חלמתי אתמול חלום על זאבים
  34. ירדתי על מישי בגלל שהיא יפה ואני לא
  35. בכיתי על ילדה והיא ואני התנשקנו פתאום
  36. היה לי טלפון בדיוק באמצע נשיקה
  37. ראיתי תוכנית והייתי בטוח שאני שמה
  38. ראיתי סרט מוזר ולא הבנתי מה כתוב שמה עד שאמרו לי
  39. הקשבתי לחבר
  40. ניסיתי להתאבד דרך החלון אבל פחדתי מהמוות
  41. הודיעו לי שאני מפגר אחרי שכבר ידעתי
  42. שלחו לי הודעה ולא הבנתי מה כתוב בה כי היא הייתה עם פעימות לב של מישו
  43. מישו רץ אלי בגלל שירו לו ברגל
  44. נישקתי כלבה/חתולה
  45. הבנתי שזה מפחיד העצב
  46. הבנתי שאני מכוער
  47. יש לי עוד 3 לעשות
  48. עוד שנים
  49. אחד לפני האחרון
  50. או סופסוף אחרון,או שכדאאי לי להמשיך אותו?
  51. עד שישים וזהו
  52. אני מת מעייפות
  53. אני כותב את זה רק בגלל שמשעמם לי
  54. באלי פרו
  55. אפחד לא מקדיש לי פרו
  56. עזבתי חברה בגלל שהיא אמרה לי שאני יפה חמוד ומתוק והבנתי שהיא מתחנפת
  57. רציתי להתחתן עם מישי והבנתי שאני יותר מידי קטן בשביל חתונה
  58. בא לי אישה
  59. עוד אחד ואחרון..
  60. אחרון וזהו.?
  61. עד שיבעים וזהו גמרתי נידמה לי
  62. הבינו אותי לא נכון ורבו איתי
  63. קיבלתי יערת משמעת בגלל שקיללתי מורה
  64. מדברר עםםם ילדההההההההה
  65. נימאס לי מעצמי
  66. באלי פיצה
  67. שונא פלאפל
  68. אוהב פפריקה מתוקה
  69. אוהב סוכריה לא משנה איזו
  70. אוהב מסטיק
  71. חשתי ילד טוב אבל עדיין נישארתי מפגר
  72. המצאתי מילה
  73. בכיתי עכשיו
  74. ניראלי יש לי דלקת באצבע
  75. ניראלי שאני אעשה עד  שמונים
  76. לא בעצם לא ניראלי
  77. אין לי כוח לכתוב
  78. באלי להקיא
  79. תעשו לי חברה
  80. אחרון ואמיתי? לא :/
  81. עד 100 וזהו ניגמלתי
  82. חבר שלי ניסה לעשן
  83. עישנתי
  84. אמרו לי שאני חש פריקי או גותי!
  85. מה יש לי עוד לכתוב?
  86. אוהב את הבית
  87. אוהב ת'מחשב
  88. אוהב ת'טלוויזיה
  89. המון מדבר בטלפון כמעט כל היום
  90. עוד עשר מעניין מה לכתוב?
  91. יש לי מקלדת יפה
  92. יש לי עכבר של המחשב מכוער
  93. אין לי חיית מחמד
  94. היה לי כלב בשם שלג הוא היה דומה לשלג אמיתי לבן לבן לבן ומטולטל
  95. הוא מת
  96. היו לי תוכים אבל הנקבה הרגה את כולם וכולם מתו לי ביום הולדת שלי
  97. יש לי פו הדב
  98. יש לי דובי
  99. יש להם כרית
  100. מאההה ואחרוןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גיבו ליייי

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 14/12/2007 22:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  פאק, זה אני?!

מין: זכר

תמונה




321
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאק, זה אני?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאק, זה אני?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)