לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"..והאוויר יתחלק בין צללים חדשים , ובין הקוצים עוד א ש ר ו ד ..."



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 236985084 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

ציטוטים [=


 

סתם כי היה שיעור מצחיק בתנ"ך:

 

אורנית: " מה הוא חכם אבל .. הוא קפץ כיתה אפילו."

אני: "שיקפוץ..."

 

 

מישהו מהכיתה: " 'אלוהים' לא יכול להיות מילה מנחה?

זה חוזר מלא פעמים."

שרית: "זה ספר תנ"ך , בטח שאלוהים חוזר מלא פעמים."

אותו אחד: "גם אמר חוזר מלא פעמים."

שרית:"נו אז מה , הם מדברים כל הזמן."

 

 

שני: "הוא מרביץ לי" .

אני: "כנראה מגיע לך."

נטע: "הא! תמיד ידעתי שאת ילדה מוכה."

 

 

אופק:"יש לי הודעה!שיעור ספורט ליד העץ."

אני:"טוב שלא אמרת בצומת...."

 

 

שרית:"אין פה אחד שקיבל כמה שהוא צריך , כולם קיבלו יותר."

מישהי מהכיתה: "חוץ ממני."

שרית: "לא , גם את ."

אותה אחת: "אבל קיבלתי 18...."

 

 

שרית:"הענישו אותך לא?"

דרור , אחד מהכיתה של שרית: "זה לא היה עונש , זה היה בגדר המלצה."

שרית:"אז עכשיו אני ממליצה לך לשתוק."

 

 

שבוע טוב שיהיה (:

 

 

נכתב על ידי , 26/10/2008 13:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאאאאלון


1.שם פרטי?  טל

2. כינוי והסבר?  טלטול , טלוש , טוש , שמוליק , טאאאל .. יש עוד נראה לי  , אבל הכל על אותו עיקרון

3. גיל? 16.5

4. עיר? נס ציונה

5. יש אחים? כן , שניים ..

6. ההורים נשואים? כן

7. מה אתם לובשים? גופייה ירוקה וטייץ שחור

8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט?  'אני אש' רן ועילי

9. יש לך אייסיקיו? בטח

10. יש לך מסנג'ר? ברורר

11. מה הדבר האחרון שאכלתם? עוגה נראה לי (:

12. יש לכם חיית מחמד? לא

13. הייתם בחו"ל? איפה? לא הייתי ..

14. מידת הנעליים שלך? 38

15. מאמין באהבה? כן

16. מאמין באהבה וירטואלית? כן

17. מאמין באהבה ממבט ראשון? כן

18. מה דעתך על הומואים/לסביות? לא אכפת לי כ"כ ..

19. מאמין בגורל? כן

20. מאמין בה'? מאוד .

21. חוף או הרים? חוף חחחח מה הקשר הרים?

22. לישון או לקום? לייישון

23. קרמבו וניל או שוקו? וניל

24. איזה שפות אתה מדבר/לומד? מדברת עברית , לומדת אנגלית (תודה לאל סיימתי עם לשון א' וערבית לכל חיי)

25. בן אדם של יום או לילה? יום

 26. רגיש לדגדוגים?  כןן חח

27. יש חבר/ה? לא

28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה?  המוון

29. התחביב האהוב עליך הוא? : לרקוד

30. עברת על החוק?  חוקים קטנים כאלה לא היסטריים

31. נרדמת בשיעור?  לא

32. מה הפדיחה הכי גדולה שלך? השעה 6 וחצי בערב , אני הולכת עם חברה לכיוון האשכול פיס .. פתאום עוצר אוטו עם נהג (!!!) , זכר , גבר גבר .. שואל אותי "איך מגיעים לרחוב הגלים?" ואני ברוב טיפשותי חשבתי שזאת בת עם קוצים עניתי לו :

"את נוסעת עד לכיכר , פונה שמאלה ואז שוב שמאלה.." , חברה שלי שקלטה ת'פדיחה התחילה להתקדם ולצחוק כמו שבחיים היא לא צחקה ואז הנהג הזה אומר לי "חשבת אני בחורה?" אז אני כזה " כן כן יואו אני מה זה מצטערת אני לא רואה מרחוק חשבתי אתה בת" וכולי עוד שנייה משתינה מצחוק .. בסוף הוא נסע ושעה צחקתי לא יכולתי לנשום ..

כשמספרים את זה ככה זה לא נשמע כ"כ מצחיק אבל זה כן חח :]

33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? לפני חודש וחצי

34. מתי פעם אחרונה התקלחת? לפני 4 שעות

35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? לא בצחוק יעני? עכשיו עם האחים שלי חחחחח

36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? אמ לא זוכרת  ..

37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? שנה שעברה לקראת סוף שנה

38. שם אהוב לבן?   נועם

39. שם אהוב לבת?  ליעד , ליאל , שי ..

40. שם אהוב לכלב? מוקי סתם חחחח מאיפה לי

41. בגדת אי פעם?  כן , קרה ..

42. בגדו בך?  כנ"ל ^

43. מה דעתך על בגידות? לא טוב במיוחד (מה נו אין לי דעה על זה)

44. מה הפחד הכי גדול שלך? דם , פחד גבהים ומוות .. כבר שנים שאלו הדברים שהכי מפחידים אותי .

45. מה החלום הכי גדול שלך? ווואי  , להצליח בחיים מבחינה מקצועית , בריאה ומאושרת .. ושכולם סביבי יהיו מאושרים ובריאים

46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? כן ..

47. זרקו אותך?  לא

48. אתה זרקת? כן

49. מה התכונה הכי בולטת בך?  תגידו אתם חח

50.מה היית משנה בך?  גובה , משקל , אף ועור פנים ..

 

 

חברים ומשפחה שלך : 

51. הבן אדם שהכי חשוב לך?  חברות ומשפחה .. זה בחיים לא יהיה רק בנאדם אחד

52. הבן אדם שאתה הכי אוהב? לא עניינכם חחח סתם נו

53. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? אף אחד

54 הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? כל בנאדם שמעריך את מה שאני עושה בשבילו

55. הבן אדם הכי מצחיק?  חחחחחח אין אף אחד כזה , לכולם יש יציאות לא מהעולם הזה שהורסות לי ת'בריאות (לטובה כמובן)

56. הבן אדם הכי לא מצחיק? אנאערף ..

57. הבן אדם הכי מוזר?  אם אני אכנס לשמות אז יהיה לא נעים אז נעזוב את זה פה חח

58. הבן אדם הכי יפה?  נועם טור  , נקודה.

59. הבן אדם הכי קרוב? טל נופר ויעל , אבל זה משתנה כל פעם ..

 60. הבן אדם שאתה סומך עליו? כרגע נופר ..

61. הבן אדם שסומך עליך?  אני חושבת שלפחות 7,8 אנשים ממש סומכים עליי ..

62. הבן אדם שהכי השפיע עליך?  כל אחת מהחברות שלי , בצורה שונה ובזמן שונה כמובן

63.הבנאדם הכי כשרוני? לא יודעת נו איזה שאלות קשות חחחחח

64. הבן אדם הכי חברמן? אניייייי :]

65. הבן אדם הכי מניאק? כל מי ש'דפק' אותי אי פעם (עזבו אתכם ראש כחול .. )

 66. הבן אדם הכי אמיתי? לא חושבת שקיים מישהו שהוא ממש אמיתי

67. הבן אדם הכי מצליח?  נטע וטל ... חרשניות אתן , משהו פחד

68. הבן אדם הכי ספאמר?  מה זה?

69. הבן אדם הכי צפוי? טל ודניאל חחח אני יכולה לדעת דקה לפני מה הן הולכות להגיד או לעשות

70. הבן אדם הכי לא צפוי? לא יודעת

 71. הבן אדם הכי חכם? אמ ... יעל חחחחח נו בחייאת היא בטכ"מ , מישהו מסוגל לדבר?

72. הבן אדם הכי מטומטם: חלק גדול מהכיתה שלי

73. הבן אדם הכי מסטול? חלק גדול מהכיתה שלי

74. הבן אדם הכי חרמן: חלק גדול מהכיתה שלי (פעם שלישית גלידה .. י"א10 שליטטטטה!)

75. הבן אדם הכי רומנטי? לא יודעת

76. הבן אדם הכי זיין? מאיפה לי

77. הבן אדם הכי זיין שכל:  כל החופרים למיניהם כמו המורה לאזרחות שמרדימה כולי כל חמישי בבוקר מחדש

78. הבן אדם הכי רגיש? דניאל

79. הבן אדם הכי וותרן?  כל אחד שאני רוצה או צריכה ממנו משהו ואני משגעת אותו עד שהוא מסכים לעזור או לוותר לי על משהו

80. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו:  ידיד אחד ואל תשאלו שאלות מיותרות חחח

82. הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים?  טל , בר , דניאל , נופר , עמית ויעל ..

83. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה?  כל אחת מהשש שכתובות למעלה ^^

 84. הבן אדם הכי פופלארי?  אני ברור

85. הבן אדם שהכי מבין אותך? כל אחת שכתובה בסעיף 82 , כל אחת בסיטואציה אחרת כמובן

86. הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? זה יכול להיות כל אחד .. מהחברה הכי טובה ועד סתם ילדה מהכיתה שמספרת לי משהו שקל לי להתחבר ולהבין ..

87. הבן אדם הכי עשיר:  אני .. 3,000 שקל ממקדונלס , אפשר להתחיל לחפש דירה שכורה קרוב לבית של אמא ואבא .. (הכל בהומור כמובן)

88. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם?  אני .. משתדלת לפחות

89. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? אפשר להיות יותר מבן אדם?

90. הבן אדם שהכי הרבה מקלל?  נופר חחחחחחחחח מזל שהיא בצד שלי ולא נגדי

91. הבן אדם שאף פעם לא מקלל? אין אחד כזה

92. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? בואו כולכם נעשה מסיבת פיג'מות : )

93. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו?  כל מי שמזמין אותי לישון אצלו אני אבוא בשמחה חחח

94. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? דניאל או טל (למרות שטל אמרה לי שהיא לא תרצה לגור איתי כי זה לא יסתיים בטוב אבל תמיד אפשר לנסות חחח)

95. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל?  עם 2-3 חברות טובות למקום אחד , ועוד 2-3 חברות טובות למקום אחד ..

96. הבן אדם שהיית רוצה להתחתן איתו? תנו למצוא קודם חבר , אח"כ נדבר על חתונה

 97. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? כל מי שצוחק מהבדיחות ומהשטויות שלי

98. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם?  לא יודעת

99. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוח , כ"כ הרבה .. לא יפה להגיד שמות חבל עליי

100. הבן אדם שהכי עוזר לך?  כל מי שמקשיב ועוזר לי כשקשה , וכל מי שמצחיק אותי עד כדי דמעות

  

כן או לא

101. נהנה בינתיים מהשאלון? כן נחמד דווקא (אני כמעט שעה עליו קטעים איתי)

102. יושב על כסא? לא .. על שרשרף קטן כזה של סבתא .. בטח שעל כיסא אז על מה?

103. להמשיך? בוא תמשיך ניתן לך צ'אנס

104. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא?  מההההה פתאום

105. התחלת עם מישהו:  כן

106. התחילו איתך? כן

107. נשארת ער כל הלילה? כן

108. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? 02:47:35 שעות .. קרוב :]

109. הרגת חיה בטעות?  לא

110. הרגת חיה בכוונה?  כן , כל הג'וקים הדוחים האלה והנמלים

112. פגעת בעצמך פיזית? כשנפלתי לא טוב על הברכים באמצע חזרות לריקוד כלשהו .. לא נעים במיוחד

113. מעשנת סיגריות? לא איכ

114. מעשנת נרגילות?  לא

115. שמת לב שאין שאלה 111? לא נורא , לא בוכים על שאלה שחסרה

116 שותה אלכוהול? לא

117. היית עם שני אנשים בו זמנית? לא

118. צללת עם דולפינים? לא

119. היית ערום בציבור? לא מה אני דפוקה

120. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט?  כן

121. רצית להיות מישהו אחר?  כן

122. התקלחת היום? 3 פעמים .. מספיק לך?

123. הורדת שיערות מהרגליים? כן איכ מי שלא מורידה זה דוחה

124. אמ, שכחתי את השאלה. מחקתי אותה בטעות ><לא נורא חמוד , סלחתי ..

125. קיבלת נכשל בתעודה? כן באנגלית שנה שעברה . בת ז*** המורה הזאתי הרסה לי את התעודה

126. שחית בעירום? לא

127. עשית קרב גרעפסים? בקושי יוצא לי אחרי 2 כוסות קולה , אז קרב?

128. התנצלת על משהו שעשית? כן

היית כל הלילה על המחשב? לא מה אני חסרת חיים

130. היית כל הלילה מול הטלוויזיה:  כנ"ל

131. העברת פתקים בשיעור:  כן .. אבל אז הבנתי שיותר יעיל פשוט לדבר במקום לכתוב

133. היית אצל פסיכולוג?  לא

134. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות?  ברור חחחח מי לא עשה את זה מתישהו בחייו

135. בכית בסרט?  כן .. רק בבופור (לא ראיתי בחיים טיטאניק)

136. ניתקת למישהו בפרצוף? כן

137. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? כן

138. נשארת כיתה: חלילה

139. קפצת כיתה? לא

140. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? בעיטה היה מקבל ממני אם הוא לא היה מכניס אותי

141. היה לך גבס? לא 555

142. קנית קונדומים?  לא

143. עשית היקי?  לא

144. עשו לך? לא

145. התביישת בעצמך?  נראה לי שכן

146. התביישת בהורים שלך?  הייתה פעם אחת או שתיים שכן

147. התביישת בחברים שלך? כנ"ל

148. עברת ישור שיניים?  כן , חסר לכם שתגידו שלא רואים שינוי

149. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? היא באמת מעסיקה אותי זאתי

150. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא? לא יעזור ולא יזיק ... פרט חשוב ביותר

 

אסוציאציות:

151. אהבה?  שתגיע כבר

152. שלום?  היייי

סתם , אמ חשוב מאוד .. אבל לא נראה שהוא מגיע

153. מתנחלים?

154. יהודים?

155. מוות?

156. חיים?

 157. כבוד? 

158. מים?  הדבר שהכי רציתי בשעה האחרונה של הצום

159. ערפאת? כבר לא איתנו .. לא נורא

 160. בצפר? הכיתה הפצצתית שלי

161. חופש?  סוכות :]

162. חו"ל?  אף פעם לא הייתי

 

 

 

מה עדיף:

 

163.לונדון או פריז?לא הייתי בכלל בחו"ל אז מאיפה לי לדעת

.64סאבלימינל או הצל? סאבלימינל

173. אש או מים?  מים

174. הארי פוטר או שר הטבעות? הארי

175. חנוכה או פורים?  פורים

176. משפחה או חברים?  גם וגם

177. לילה או בוקר? בוקר

178. מחשב או טלוויזיה? גם וגם

179. חושפני או צנוע? באמצע

181. מוזיקה או סרטים? מוזיקה

 

השלימו את החסר:

181. השם "דניאל" מזכיר לי את? צ'וי וחוברה

182. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? לישון אלא מה

 183. הכי אוהב?  שמעריכים את מה שאני עושה בשביל אחרים

184. הכי שונא? שלא מעריכים את מה שאני עושה .. כי זה ממש פוגע

185. טוב ש...? עבר כיפור :]

186. חבל ש...? פספסתי הזדמנות מעולה לעשות משהו שלא יצא בסוף

187. הלוואי והיה לי?  אח גדול (נראה לי נחמד דווקא)

188. אין דבר העומד?  בפני הרצון

 189.אם תרצו? אין זו אגדה חחחחח

 

190. מי ששונא אותי מצידי ש...? שיקפוץ לי בזיגזג

191. אחרי השאלון אני? הולכת לישון נראה לי

192. לא הייתי צריך? לפספס ת'הזדמנות הזוווו

193. אני חייבת לומר תודה ל? חברות שלי והמשפחה שלי שמקבלים אותי כמו שאני עם כל הפלוסים והמינוסים .. תודה 3>

194. אני חייבת לומר סליחה ל? כל אחד שאי פעם צעקתי עליו , קיבל ממני מכות , קיללתי אותו או ריכלתי עליו .. סורי חח

195. למה אני אף פעם לא? סותמת את הפה כשצריך

196. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? שת :]

197. יומולדת זו סיבה ל?  למסיבה

198. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם? חייכו .. החיים יפים

199. הערבים הם?  ערבים (?)

200:שלוש מילים שאתה יכול לומר על עצמך? טל , טלה , תלתלים .. ביי

 

סוף סוף סיימתי ..

שבת שלום שתהיה (:

 

נכתב על ידי , 10/10/2008 23:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,054

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלטול 3> (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלטול 3> (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)