לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

live with all your faults



Avatarכינוי:  סתם אחת....

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

סיכום שנה...



 

טוב, אז היום סילבסטר, סופשנה אזרחית 2007, שדווקא עברה מהיר - כרגיל.

אופ.. איך שהשנים עוברותת.. אני בת 15 ואני מרגישה שיחסית, לא עשיתי הרבה...

אז ככה.. השנה שלי לסיכום, בדיאווד, הייתה דווקא טובה++. לא מעולה אבל טובה (:

אז לכבוד סופהשנה החלטתי להיזכר בכל מה שעשיתי השנה.. זה יהיה חופר אבל לא נורא (:

סילבסטר שנה שעברה- כל הבנות ישנו אצל יעל ולי לא הרשו.. אז נשארתי בבית חח...

בתחילת שנה שעברה, ממש בהתחלה (13 בינואר) טסנו כל המשפוחה לסקי. היינו בגרמניה, אוסטריה ורוב הזמן-איטליה...

דווקא היה לי ממש כיפ.. היינו אצל חברים ממש חמודייםם עם בן בגיל שלי אבל לא מספיק ניצלתי אותו... ^^.. לא נורא השנה אולי נטוס שוב.. חח...

ואז חזרנו והייתה תיומולדת שלי (: אני זוכרת שהלכנו כמה בנות לבית קפה קפלו בקריות והיה ממש ממש כיפ.. ואמא עשתה לי נסיעת הפתעה לת''א, וחגגנו עם המשפחה והכול (: חביב כזה..

ונו, המשכנו תשנה... היה רגיל כזה.. כאילו היינו עם הכיתה המעפנה שלנו, מבודדות בתוך עצמנו... ודי דיברנו על זה ורצינו להתחבר יותר עם כולם.. וחשבנו שממש אין לנו סיכוי עם ילדים שכן היה לנו סיכוי, אז הסתכלנו נמוך וכיוונו תמטרה לנמוך, לילדים ממש לא משהו.. איכסה מגעילים בע.. אבל אז לא הכי חשבנו ככה..

ואז היה פורים>> (: התחפשתי למלחית...

ואז היה תטיול שנתי...

ואז הייתה יומולדת לגלוש, נסענו לקרטינג והיה מזה כיפפ (: והיינו בים בלילה ועשינו פיקניק אני זוכרת חח...

והייתה תתחרות בירובי ועוד הופעהה והכול...

והילדים האלו- התחלנו לדבר איתם לקראת סופשנה.. והיו פאדיחות וזה... ואז עזבנו אותם וממש התפדחנו. זונות, בעעעעעעעע.

ואז נגמרה השנה, והלכנו לים ביום האחרון של בצפר.. (:

ואז- חופש גדול (((:

בתחילת החופש עבדתי בעבודה של אבא.... ומן הסתם ביליתי עם חברות בקניונים,בתי קפה, בריכה, ים...

ואני זוכרת שהייתי עם המשפחה בסחנה.. ואחי סיים כיתה ו', והייתה בת מצווה לילדנ מארה''ב... היה מזה כיפ היא הזמינה את כולם בבוקר לארוחת בוקר, ואז עשינו סנפלינג ממש מפחיד אבל כיפ.. וטיול על ריינג'רים.. ואז נסענו למין אוהל בדוואי כזה וישנו שם.. היו הרבה אנשים ממש נחמדים והרבה בגיל שלי.. והכרתי ילד ממש חמוד בן 16 (: ושם היינו ביחד יחסית אבל לא יצא להחליפ מסנים... וקיצר בבוקר נסענו לכינרת ועשינו בננות ואבובים וכו'.. והיה מזה כיפ שם (:

קיצר עבר איזה חודש מהחופש.. ואז באה בת דודה של חברה שלי לכאן ועשתה באלגנים חבל על הזמןן.. וטיטרה וניג'סה לבנים, הזמינה אותם לבריכה לפה לשם והכול... וככה התחלנו לצאת עם כולם.. והיה מזה כיפפ (: היא הביאה לנו ולכולם כאן מלא אקשן חח.. אני זוכרת שהיא רבה עם הבנים פה בבריכה והשתינה עליהם וכל מיני.. ועל המוכר מהמזנון בבריכה היא זרקה מסטיק (זה ילד מי''א..) והפכה לילדה אחת תפיצה וכל מיני.. חח בלאגנים...

ואז טסתי עם המשפחה שלי לכרתים לשבוע והיה הכי כיפ בעולם, באמת. ואין לי כוח לפרט חוצמזה שעשינו נופש- מלא ים בריכה, 3 מלונות שונים, בנים, אוכל, פארק מים וכו'''..

ואז חזרנו ללימודיםם ותחילת שנה ובעעעע... למדנו שבועיים והגיעו החגים, ושוב- יצאנו קצת, בילינו.. ונהיו לנו 2 זוגות- חברה שלי וילד מי''א (שעדיין חברים), ועוד חברה שלי וילד מהשכבה (שכל הזמן רבו והם נפרדו אחרי חודש..). ואז הייתה השביתה הגדולה...!! אבל אננחנו למדנו איזה פעמיים בשבוע, התחלנו לצאת פחות, ובילינו יותר עם עצמינו.. והשביתה עברה די מהר, התבטלתי...  וזהו עכשיו חזרנו ללמוד והכול רגיל...

 

המטרות שהשגתי השנה-

*התנשקתי. כן, פעם ראשונה שלי הייתה השנה ^^

*נהיה לי סטייל יותר נורמלי... למרות שעוד יש מה לשפר (:
*פחות ריבים עם המשפחה נראלי חח... אני יותר מדברת עם אח שלי שזה ממש נחמד...

*יותר קשר עם כל השכבה... אני יוצאת עם כולם והכול (:

נכתב על ידי סתם אחת.... , 31/12/2007 20:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את חוגגת את ערב השנה האזרחית, הסילבסטר?
ישנה עם החברות חסרות החבר אצל חברה...אם זה נחשב.. אה ואחר כך מצטרפת עוד חברה אחרי הבילוי עם החבר...

היכן תחגגי אותו? בבית עם חברים או במסיבה?
בבית עם חברות.

האם תתנשקי עם מישהו בחצות?
לא )))):
וזה מזה מדכא.. ציפיתי שיהיה לי מישהו.. או לפחות שאני יכיר במסיבה אבל לא מצאתי מסיבות. איזה דיכאון :[

אם כן - עם מי?
)':
עם אהוב ליבי על הסוס הלבן.

[לא.]

מהו, לדעתך, הבילוי המועדף לערב השנה האזרחית?
כל בילוי עם החבר... מערב רומנטי בבית או בבית מלון ועד הטיימסקוור או מסיבה פרועה חחח...

עד היום, איזה סילבסטר היה המהנה ביותר, עבורך?
זהו..> שלא היה אחד כזה :[
טוב נתנחם בזה שיהיו לי עוד הרבה שנים לחגוג אותו ^^

ואיזה היה הגרוע ביותר? מדוע?
כל השנים היה לי סילבסטר גרוע... XD =[

האם לדעתך, יש בעיה כלשהי בכך שיהודים חוגגים את ערב השנה הנוצרית? או שזה "חג אזרחי" ואין לו קשר לדת, לטעמך?
חג אזרחי. מה הבעיה לחגוג אותו?! לדעתי בכלל זה נחמד כזה לחגוג קצת עם הנוצרים.. כאילו זה לא הופך אותך לנוצרי.. אתה רק מוצא עוד סיבה למסיבה מה שנקרא ^^. וישלהם חגים יפים אז למה לא לחגוג אותם?! לא מבחינה דתית חחח... וזה תחילת שנה!!! הרי מי באמת סופר תאריכים עבריים?! חח..

אלו מטרות שרצית להשיג השנה, הצלחת להשיג באמת?
*התנשקתי.
*נהיה לי סטייל יותר נורמלי...
*התחלנו לצאת ולהיות יותר עם כולם...
*פחות ריבים עם המשפחה נראלי חח...

אלו יעדים את מציבה לעצמך לשנה הקרובה?
*חבר!!!
*למצוא עבודה.
*לרזות.

ולסיכום - מה תאחלי לך, למשפחה, לחברים, ולכולנו, לשנה החדשה?
שתהיה שנה הכי טובה וכייפית שבעולם.. תהנו המון, תצליחו, הרבה אהבה, בריאות וכל מה שאתם רוצים.. אמןן...

נכתב על ידי סתם אחת.... , 30/12/2007 19:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים את מסתרקת?
פעמיים ביום.. בוקר וערב.. ואם צריך תיקונים בין לבין.. ^^

מה לדעתך עדיף - מוצרי טיפוח או נטורל?
פעם ככה פעם ככה.
לרוב נטורל או טיפה מוצרי טיפוח..
לעיתים רחוקות אני מציפה תשיער במוצרי טיפוח..

האם אי פעם עשית שינוי בשיער שחשבת שיתאים לך ובסוף התאכזבת?
כן> גוונים, תספורות.. אבל אני לא מצטערת על זה ;)

מה היית רוצה לשנות בשיער שלך?
שיהיה פחות יבש ושיהיה יותר מתולתל..

מתי הסתפרת בפעם האחרונה?
סופ החופש הגדול...

האם את מאמינה לטיפים שנותנים במגזינים לגבי שיער?
חח כן.

האם פעם עשית שינוי בשיער ואף אחד לא שם לב?
אממ אני משערת שכן.. קצוות וזה...

קרה שראית אצל מישהו אחר תספורת שאהבת ומיד לאחר מכן הלכת לעשות כזו?
חח נראלי שכן אבל זה היה לי מכוער.. בכיתה ה' ככה XD

האם היית משנה את שערך לפי הטרנדים המתחלפים גם אם לא היית אוהבת אותם?
אם הטרנד יתאים לשיער שלי למה לא?!
ורק אם אני אוהבת..

במידה ומישהו יעיר לך הערה פוגעת על השיער שלך, האם תשני את התסרוקת?
תלוי מי זה יהיה.. למרות שלא נראלי שהייתי משנה.. אבל אני ממש יפגע וירצה להחליף תסורקת..

האם תהי מוכנה לעשות קרחת ולתרום את שערך למען עשיית פאות?
לאא!!!! אלא אם ישלמו לי הרבה...

נכתב על ידי סתם אחת.... , 23/12/2007 14:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם אחת.... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם אחת.... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)