לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יהיה טוב


גם אתה יכול לחולל שינוי אם תחפוץ בכך

Avatarכינוי:  מנהיגי העולם

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

תשובות לשאלון השבועי


מהי התכונה הכי בולטת שלך, לדעתך?
אמממ אני חושבת שציניות, יכולת להצחיק אנשים לדעתי זה חשוב מאוד XD

ומהו החיסרון הכי בולט שלך?
אני נוטה לנקום ולהעליב אנשים =[ עצוב....

מהי התכונה שאנשים הכי אוהבים בך?
כריזמה-אני יודעת לדבר טוב ולהציג בעיות ואולי גם אומץ לב

איזה תכונה היית רוצה שיהיה לך?
אמממ להיות יוצר נחמדה וליצור קשרים עם אנשים-חשוב מאוד =/

על איזה חיסרון שלך היית מעדיפה לוותר?
אממ אולי נקמונות זה מסיט אותך מהמטרה

מהי תכונה חיובית לדעתך?
תכונה שאתה יכול לעשות בה שימוש ולהפיק ממנה תועלת בלי לפגוע באנשים אחרים

ומהי תכונה שלילית בשבילך?
תכונה שאפילו אם אתה יכול להפיק ממנה תועלת אתה פוגע בה באנשים וכיום בעידן מודרני צריך אותם

איזה תכונה את הכי אוהבת באנשים?
ציניות כי אפילו אם אתה נחמד אתה צריך להיות מצחיק למרות שיש עוד תכונות שאנשים יגידו שהם הרבה יותר חשובות אבל לדעתי זה מה שחשוב בשבילי

ואיזו את הכי שונאת?
אמממ אין לי מושג אני לא אוהבת כשמרכלים עליי מאחורי הגבה אבל זה לא כזה מפריע לי אולי צביעות

מה לדעתך יש לך יותר, חסרונות או יתרונות?
אממ אני חיובית לכן אני אלך על יתרונות =]
למרות שיש שיגידו עלייי שיש בי יותר חסרונות אבל זה תלוי מאיזה נקודת מבט מסתכלים

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 5/2/2008 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?
אממ בבית צמוד קרקע בכפר ירוק מנהלת את העסק שלי

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?
אממ הייתי רוצה להיות ברוקרית או אולי כלכלנית או בעלת עסק

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?
אממ שאלה טובה אני פשוט לא זוכרת - זה כנראה אומר שהוא לא היה מענין =/

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?
כע לפעמים קורא לרוב כשאני מכינה שיעורים - זה כל כך משעממם עד שאני מתחילה לחלום

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?
חבל על המטבע....
עוד לא פגשתי דבר כזה =/

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?
למה מתכוונים??? חלום שחלמתי בלילה???
אם כך החלומות שאני חולמת בלילה לא כאלה חשובים בכלל לדעתי חלומות זה לא דבר כזה חשוב לכן אפשר לספר אותם =]

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?
אמממ לא זוכרת - כנראה שהסיוטים שלי לא כאלה נוראים D=

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?
אממ שישכח לקחת מטריה ואז כשהוא יצא לרחוב יתחיל מבול מכונית תעבור ותשפריץ עליו ובמעבר חציה האחרון שהוא יחצה מכונית לא תשים לב עליו והיא תדרוס אותו ואז הוא ישכב חודש בבית חולים ואפחד לא יבקר אותו והוא יסבול נורא ואז הוא ימות XD איזה סיפור ארוך XD אבל עוד לא איחלתי אותו לאפחד

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?
כעעעעע זה היה כשהייתי בחו"ל כשהייתי בחופשה אז גרתי אצל בית של קרובת משפחה משהו כמו שבוע ולא ראיתי את הבנין לפני כן אף פעם במציאות אבל חלמתי עליו-מוזר...=/

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 2/2/2008 15:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,426

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהיגי העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהיגי העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)