לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Cry for the moon


Dust In The Wind

Avatarכינוי:  Fallen Like The Sky

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

עומס.


ללא שום ספק-עומס.

המון שיעורים,המון מבחנים ובחנים,המון עבודות,אני יכולה להרגיש את עצמי עוד שנייה קורסת.

אך אסור לי,אם אני אצתרך להחזיק את השמיים בעצמי,אני אחזיק אותם ולא אתן להם ליפול,אני לא אקרוס.

אני לא חלשה,אז מה שישי עומס? אני יעמוד בו,אני אחזיק את השמיים,אני אחזיק את עצמי.

 

מבחינת האוכל הלך לי מאוד חלק השבוע,לא אכלתי יותר מ-600 קל' ביום.

לא מתחשק לי היום לאכול עוד יותר מהרגיל,ולכן אני לא אוכל כלום,אני אשתה לי המון מים ומיץ לימון שמנקה את הגוף.

מצאתי שיטה מאוד טובה להיפטר מהאוכל שההורים מכינים לי לבית הספר,את פשוט נותנת אותו לאנשים אחרים,הם מרוצים כי יש להם מה לאכול ואני מרוצה שאין לי מה לאכול.

 

ולחדשות נוספות-המאניה שלי חזרה.

לא מספיק שאני כבר:

גרפומאנית,אגורפובית,אנגרופובית,אתלופובית ואתאקסופובית,שאובחנתי כאנורקטית בגיל 11 ושאני נחשבת כחולה כרונית שתמיד תחזור לרעוב,אני צריכה להוסיף לרשימה מאניה ישנה שלי שנעלמה עם הזמן.

 

[למקרה שאתם תוהים כול המאניות והפוביות שלי אובחנו,ככה שאני לא כותבת סתם.]

נכתב על ידי Fallen Like The Sky , 12/1/2008 10:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





388
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFallen Like The Sky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fallen Like The Sky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)