לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


My LIfe, Anonimously


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

היום שבו אני חולה =[


עע אני לא מרגישה טוב.
כואב לי הגרון.
אתמול היה יום שישי, וזאת כנראה הייתה טעות לצאת כשכלכך קר, עם כאב ראש כאב גרום וחוסר שינה. אבל היה מגניב. ואריק שמן. וכיף לשחק עם השיער של סיני.(כדי שלא יהיו אי הבנות, השיער שיש לו על הראש.) יש לו שיער כזה חלק כזה ומאגניב. ארוך כזה. והוא רוצה לגזור אותו! חוצפן. אני לא אתן לו. אתמול עשיתי לו צמה P: מסכן התעללתי בשיער שלו^^ שגיא היה ציני כהרגלו, אריק היה שמן במיוחד, אופיר ואני דיסקסנו על איך זה להרחיב את ביולוגיה, ובסך הכל היה די מגניב. אבל חזרתי חולה -.-
בדרך הביתה אני ואופיר ראינו חתולים בתנוחה אירוטית, מה שמאוד מאוד מצחיק. אמ.. זהו בעיקרון^^

יום מקסים שיהיה לכם
נכתב על ידי , 29/12/2007 13:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט החיובי שלי


טוב.
ככה אני מרגישה. טוב.
שמץ רגשות קטנטן שעוד נותר בי מאיים לחלוף בכל רגע,
ואני מאושרת. וכיף לי. והכל מסתדר.
וטוב לי בבצפר, וטוב לי בכיתה, וטוב לי במגמה, וטוב לי בצופים.
וטוב לי.
אני מאחלת לכולם הרגשה כזאת. גם לאלה שאני הכי שונאת.
כי וואלה, כלכך לא אכפת לי מהם, שגם לא אכפת לי שיהיה להם טוב.
שבוע מדהים שיהיה לכם,
מדהים באמת.

נכתב על ידי , 24/12/2007 14:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשהו המגניב שהבטחתי :]


לאידעת כמה מכם מכירים אז זה אבל זה ממש מגניב.. התמונות באנגלית, ככה הן. לא אני עשיתי את זה, אין מה לעשות. תהנו :] אוקי.. לפניכם יש תמונה.. תקראו את מה שכתוב בה בקול רם.
סביר להניח שאמרתם A BIRD IN THE BUSH. אם זה באמת מה שאמרתם, תסתכלו שוב על התמונה ותראו שהמילה THE כתובה פעמיים. P: עכשיו, תקראו את מה שכתוב בתמונה הבאה. מה כתוב בה?
בשחור אפשר לראות שכתוב GOOD, בלבן כתוב EVIL. טוב ורע באותה המילה. כמה מגניב? :0 זה ממש מגניב כי זה מראה שרע לא יכול להתקיים בלי טוב וטוב לא יכול להתקיים בלי רע P: תקראו מה שכתוב בתמונה הבאה:
בטח לא תראו את זה ישר על ההתחלה, אבל כתובות שתי מילים. באותיות הצבעוניות כתוב illusion, אשליה, ובאותיות הצהובות כתוב optical. יעני optical illusion,אשליה אופטית. עוד אחד :]
זה די נחמד :] המילה teach משקפת את המילה learn :] אחד אחרון בקטגוריה הזאת:
 
אתם בטח רואים את המילה me בחום.. אבל בקטע הבא יש 6 אותיות F. אם לא יצא תסתכלו שוב^^אם תסתכלו טוב, בתוך המילה יש עוד מילה, you. you&me ^^ עכשיו, תספרו כמה אותיות F יש בקטע הבא:

FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTI
FIC STUDY COMBINED WHIT
!THE EXPERIENCE OF YEARS
יש 6 אותיות בקטע. המוח שלנו לא יכול לקלוט את המילה . אם מצאתם 3 אז זה נורמלי לחלוטין. אם מצאתם 4, זה די נדיר עכשיו משהו ממש ממש מגניב.. על פי הקטע הבא, רק אנשים חכמים יכולים לקרוא אותו. בהצלחה
זהו^^ מקווה שנהניתם^^ שיהיה לכם יום טוב,
 ריקה-רוז

נ.ב, אחרי שכתבתי את אחד הקטעים היו לי בעיות עם לכתוב אותיות באנגלית.. אז חלק מהם בתמונה, ובגלל זה זה גם חתוך כזה.. יעני חצי משפט, שורה חדשה, מילה, שורה חדשה, סוף משפט.. יום טוב
נכתב על ידי , 23/12/2007 13:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שותקת בצד, ולא אומרת כלום


הוא.
נתן לי להרגיש, פתח את החושים, את הלב.
ואז? הוא הולך. משאיר אותי עם טעם של עוד בפה.
טעם מריר שמסרב לעבור.
אני רוצה לראות פנים אבל אני רואה רק את הגב,
כמו חומה אל הנפש.
הרגשה מסממת מרחפת באוויר בין רגעי המתח לרגעי השתיקה.
משחק בי. משחק בהכל. כאילו החיים הם משחק מונופול,
רגע אחד הצלחה מסחררת ורגע אחר הפסדת הכל.
הוא, ששבר את חומת הלב שבניתי, לאט לאט זורע הרס במה שבפנים.
ואני? שותקת בצד, ולא אומרת כלום.


נכתב על ידי , 19/12/2007 20:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרשור הפרו


אח אח.. קוראי היקרים. אנחנו נפגשים שוב, בעוד פוסט. החלטתי, שבפוסט הבא, אני הולכת לעשות משהו שונה ומיוחד. אני עוד לא יודעת מה, אבל זה יהיה מיוחד. משהו מגניב כזה בשבילכם :]
וזה, רק כי אתם מאגניבים ועזרתם לי להגיע ליותר (קצת יותר ><) מ-3,000 כניסות. לא שזה טוב לבלוג שפתוח כבר יותר משנה ><, אבל עדיין. אני מעריכה אותכם. לא שאני מותחת ביקורת, אני כותבת את הבלוג הזה בשביל עצמי בראש ובראשונה, אני באמת מרגישה שזה היומן שלי. טוב נתחיל בפוסט P:

קודם כל אני רוצה לציין לשבח את צוות KIPS,כי הן פתחו שרשור פרו(שכבר מלא) שנרשמתי אליו, ורשמו ליד הכינוי שלי '[אהבתי]'. זה ממש נחמד מצדן.. ^^

טוב..נמ.. אתמול הייתי בקשתות עם אריק, חן, שגיא, דניס, וולד, סיני(סוף סוף :00000) ועוד שתי בנות שעובדות עם חן וולד ושגיא במקדונלדס. היה מגניב. קצת קר, אבל מגניב.

כלכך כיף לי בבצפר D: כשאני עם ג'ואנה אנחנו צוחקות על הדברים הכי מטומטמים. איכשהו הגענו לדבר פעם על תמנון.. אז זה היה כזה.. ג'י:"מה, הוא תמים?" אני:"תמים כמו קרש" והתחלנו להשפך.. ובשיעור צרפתית היא אומרת לי:"מה מתן עושה פה? הוא לא אמור להיות בשיעור ערבית וללמוד איך אומרים חבה חבה או משהו כזה?" צחקנו כלכך הרבה שכמעט הוציאו אותנו מהשיעור.. P:

ב-my people, כשאתה לוחץ על שם של מישהו אתה נכנס לבלוג שלו. לא עשיתי את זה לכולם כי אין לי את הבלוג של כולם, ובכלל, לא לכל אחד יש בלוג ~.~ אבל תכנסו, האנשים שלי הם הכי מאגניבים :]

שמתם לב שכל פעם שאני גומרת פוסט אז יש משפט כזה שהוא מן עצה לחיים? אני כותבת את זה על פי דברים שקרו לי בזמן האחרון.. זה מגניב אז אני נשארת עם זה P:

לפעמים אנשים יכולים לפרש דברים אחרת.. תחשבו על זה בעיניים שלהם לפני שאתם עושים דברים.
שיהיה לכם יום טוב, ריקה-רוז 3>
נכתב על ידי , 15/12/2007 17:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





נכתב על ידי , 10/12/2007 19:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שאחרי הניוקי P:


אתמול הלכתי לי לתמימותי לראות גיטרות חשמליות במוזיקנסקי כשלפתע הבחנתי בשלט שהיה כתוב עליו:"נעליים וגרביים לחולי סכרת". התגובה שלי? :"XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD".

אתמול הייתי עם סער ועירד :] כמובן בזמנים שונים, אבל עדיין^^ כרסמתי לי פרוזן יוגורט להנאתי, גנבתי לסער קצת ניוקי, קיבלתי סוכריה(:00),הכרתי אנשים והצקתי לסער.

התקדמות מאוד מאוד יפה בstairway to heaven ^^

אתמול היה כנס, לא הלכתי T-T

ת'אמת אין לי כלכך על מה לעדכן :\ אבל לא רציתי למשוך את זה הרבה כי לא עדכנתי כבר שבוע..

אל תדחיקו.. זה יתפוצץ לכם בפנים. למרות שזה נראה כלכך קל, אחרכך זה קשה יותר.
יום טוב, ריקה-רוז 3>
נכתב על ידי , 10/12/2007 19:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול במדבר


היום ואתמול הייתי בטיול.. היה כזה שווה :]
בהתחלה היינו באומגה וכל מיני אתגרים מאגניבים כאלה.. היה כזה כיף :] והיה גם חלק שבו צריך להרים אנשים כדי לעבור בחבלים או משהו כזה.. וניסיתי להתחמק, אבל חן בא מאחורה והרים אותי. העבירו אותי מבן לבן לבן ואני כולי מתגלגלת כזה.. הגוף נורא כאב לי אחרכך ><

אחרכך היינו בשיחת קצינים.. במקום שאליו הולכים בכיתה ג' כשלומדים על הבדואים, ואוכלים שם פיתות ורוכבים על חמור.. לא האמנתי שזכרתי את זה P:

אחרכך הגענו למאהל בדואי, שם אכלנו ארוחת ערב מאגניבה, ואז הייתה הופעה של שוטי הנבואה ומסיבה. היו כמה בעיות שאני לא אזכיר, אבל בסה"כ אחלה טיול :]
פגשתי מלא אנשים..
הראל, בנאדם מוכשר שניגן לי ולרעות שירים,
ו..אמ..עוד אנשים ><
ראיתי את מאור, ידיד של קשת..
ישנתי על וולד P: סתם כי הוא נוח וחם.. וממש קר במדבר בלילה..

ביום השני, אחרי ארוחת בוקר.. לא כלכך טובה, טיפסנו על מצדה >< גאד דמאט.. אחרי בקושי חמש שעות שינה אני ל-א צריכה לטפס על מצדה.

טוב לא משנה.. כתבתי די בחפיפות :] זה כי אין לי כוח.. פוסט די משעמם אחרי הקודם P: אבל אין מה לעשות.. כשיש לי מוזה אני מנצלת אותה :] מוזמנים לראות דברים שכתבתי כשהייתה לי מוזה, תחת הכפתור "original" או..אמ.. משהו כזה >< תהנו :]
שיהיה לכם אחלה יום,
ריקה-רוז 3>
נכתב על ידי , 3/12/2007 14:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




3,510

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרק עופעופית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרק עופעופית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)