לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 437670708 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

טוב ורע S:


 

 

היווום היה לנו בבצפר 7 שעוות \ :

עירית אמרה שהשתפרתי בערבבבית [;

נ'ממ שחזרתי הבייתה אמא שלי לא הייתה בבית ,

פתאום היא מתקשרת אליי ואומרת לי שהיא קונה לי פלא חדש :]

דור 3.5 - אז ישלי ת'הכי חדש נראלי ^^ .

 

נ'ממ עד עכשיו הקטע השמח ,

אבל שלשום בערב סבא שלי הלך לבית חולים \:

אז אני לא ממש עליזה .

מנשימים אותו דרך צינור בגרון , והרדימו אותו כדי שלא

יסבול . \:

בערב אני כנראה הולכת לבקר אותו .

אני ממש מקווה שלא יקרה לו כלום ..

כי פעם היה לו רק איזה כמה אחוזים לחיות ,

אבל הוא ניצל . (:

סבא שלי חזק , אז אני מקווה שהוא ישאר ככה.

 

נ'ממ טוב לא באתי לבאס אנשים פה , חחח .

אני מחכה שהפלא שלי יטען , צריך להטעין אותו 4 שע' כי הוא חדש \:

אבל לא נוורא . בהתחלה חשבתי שהוא מכוער כי אמא שלי

אמרה לי לראות באינטרנט ושם הוא דיי מכוער .

אבל במציאות אההבתי אותו (: .

 

יאללה חפרתי , אווהבת אותכם 3> .

עדנבר :].

 

 

נכתב על ידי , 31/1/2008 17:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעבדות :]


אההלן וסהההההלן [;

 

נ'ממ היווום היה לנו בבצפר 2 שעות ראשוננות מעבדות \:

אז נסעעתי עם חלפווון לאוהל , (:

היהה מזזה כיף הייינו במעבדות ובכלל לא למדנו חעחע XD

אני שירי חלפון ורותם עשינננו בווק כל השעווות ,

עם המשקפיים המאאגניבות האללו חחחח .

שיררררררי ?

את צריכככה לשלוח לי ת'תמונות , אני רוצה לשששים >< .

חחח , לאאביו 33 > .

 

נווונה ? (:

אני מקווה שהעעעין שלך מחליימה,

ואת מרגגישה יותר טווב [;

לאאביו הככי 3> .

 

האמ בהמשששך היום היה רגגגיל , רק שלמדנו 5 שע' במקום 6 . ^^

צבבי האנוררקס בבא אז לממדנו ראאאר O.o

בוונא צבי הזה מזה רזה חחח XD

פעעעם הוא היה השמן , עכשיו הוא האנורקס , פ'חח .

 

יאללה כממה אני חוופרת . ,

ששירי תשלח לי ת'תמונות מהמעבדות אני אששים (=

Dont Worry XD

אוווהבת אותכככככם 3>

עדנבר ^^ .

 


 

שירי שלחה לי ת'תמוונות (;

חעחע יצאאתי מזה חננית עם המשקפפיים XD

יאאלה לא נחפור ,

מוווכנים לכיעווור ? PPPP ;

 


חחחח , גאאאה בנר P;

שקועה בניסוווי XD , ראסמי חננה לא ? P:


יפפפות שלי ? אתתן הכככל , 3>

אני יצאתי סתם נאד \:

 

אלללה סיימתי פעם שניייה [;

מוווואה 3> .

נכתב על ידי , 27/1/2008 20:02  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא הלכתי לבצצפר


   

Hey Bitch XD

 

האמ היום היה מבחן בלשששון ,

ולא הלכתי לבצפר חעחע .

לא בגלל זה אבל ! חעחע XD

 

חילקו מבחנים אז שירוש לקחה בשבילי ת'מבחן בג"ג

קיבלתי 85 , (:

ואח"כ היא הציצה בשבילי חעחע וראתה שקיבלתי בספרות 90 ,

חעחע שירי יא עבריינית [ ; .

ללאביו 3>

 

נ'ממ מעניין אם יוצאים היום o.O

אם מישו יודע שיגיד לי .

 

בונא זה פוסט אחד המשעממים D: חח

 

נטלי ? אם את קוראת ,

אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב (:

לאאביו הכי 3> .

 

 

Eden Bar

נכתב על ידי , 25/1/2008 16:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

718
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדן בר (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדן בר (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)