לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה נראה לך אני עושה פה, פילאטיס?

כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2010


יום קשה עבר על כוחותינו...

שנתיים קשות...

 

אתה כל כך חסר..

 

נסחפתי.. נסחפתי ללקרוא את הקטעים הישנים שכתבתי פה..

דפים על גבי דפים, מפורטים, מדוקדקים..

ואתה מופיע.. ואליאור ואלון.. ודנה..

ואני כל כך מתגעגעת.. לא ידעתי איך להתמודד עם היום הזה..

 

מה הכנסתי את עצמי לתוך כל זה.?

מזל שהכנסתי את עצמי לתוך כל זה.

מזל שיש לי את המקום הזה שהקפיא אותנו אז, בגיל 16-17.

 

אני מתגעגעת אהוב.

 

 

נכתב על ידי , 18/9/2010 04:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



35,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹרני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹרני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)