לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam’s Rock’n’Blog


קוראים לי אדם, אני בן 27 ואני גר במזרח צרפת. אני גר פה עם צרפתיה ומנהל פאב מועדון שמרכז את סצנת הפאנק רוק המקומית. החלטתי ליצור לי פה בלוג קטן כאמצעי לשמור על קשר מסויים עם הארץ, לכתוב בשפת אמי, ליצור קשרים עם אנשים ולקטר על הצרפתים ובכלל.

Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

ממשחק טקן לאורגיה....עוד ערב מוזר..


חופשת המחלה נגמרה...היום הלכתי לעבוד.

 

 

בעשר החלפתי את פואד בבר...

 

היה שקט למדי חוץ מג'ף שבא לדבר איתי על כמה הופעות פוטנציאליות עם הלהקה בקיץ.

 

בשתיים נשארתי כמעט לבד בבר...רק אני שתי בחורות ובחור  כולם סטודנטים בסוף חופשת הסמסטר שלהם...

כבר לא ממש התחשק לי לעבוד אז אמרתי להם שאסגור והצעתי להזמין אותם לבירה בפאב ממול...היחיד שבטח עוד פתוח.

 

הגענו לפאב הפלמנקו(הפלאמ בעגה המקומית)פאב עתיק יומין ומוכר בעיר בתור חור שיכורים שתמיד פתוח ועל הבר תמיד תמצאו

איזה צועני, זונה או טרנווסטיט ושני פורטוגזים שיכורים....הבעלים מנואל פורטוגזי בעצמו הוא ידיד טוב ולקוח קבוע אצלי.

 

נכנסנו וישר הוא שלח לנו סיבוב והודיע בו זמנית שהוא סוגר בקרוב...עוד שתי ידידות וחבר הצטרפו אלינו ולא כל כך רצינו להתפזר

אז הצעתי שנקנה בקבוק אלכוהול מהבר ונלך לשתות אצלי.

 

חצי שעה מאוחר יותר הגענו אלי עם בקבוק רום, קולה בשביל הרום ובירות.

 

באיזה שהוא שלב אחת הסטודנטיות הציעה משחק טקן אז הלכנו לשחק אצלי בחדר...הסטודנט והסטודנטית האחרים הצטרפו

ובאיזשהוא שלב באמצע משחק הטקן שמתי לב שזוג הסטודנטים..הממ...מצאו לעצמם אחלה עיסוק בדיוק מאחורינו על המיטה...

לא שמתי לב יותר מדי כי הייתי בדרך לנצח עד שהרגשתי יד מלטפת לי את הגב...מהרגע הזה התחלתי להפסיד.

 

כמה דקות מאוחר יותר מצאתי את עצמי בתוך ההיא שניצחה אותי בטקן כשהחברה שלה יושבת לי על הפנים והחבר שלה מקבל טיפול

אוראלי מדוקדק.

לא ציפיתי לזה בכלל...אבל אי אפשר לומר שלא היה מעניין...

 

עכשיו כואב לי בכל הגוף....ככה זה לספק שתי בחורות...המון עבודה קשה...

 

אדם.

 



Discharge

 

פלייליסט לפוסט:

 

Real Gone Daddy / The Go Getters

O Bella Ciao / Boikot

Under My Thumb / Social Distortion

I Chase The Devil / Max Romeo

The Days Of Pearly Spencer / David McWilliams

Free Speech For The Dumb / Discharge

נכתב על ידי , 6/1/2009 10:04   בקטגוריות אוף, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, זיונים חסרי משמעות, יציאות, מוזיקה, סקס, סתם, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuitah' Adam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guitah' Adam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)