לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam’s Rock’n’Blog


קוראים לי אדם, אני בן 27 ואני גר במזרח צרפת. אני גר פה עם צרפתיה ומנהל פאב מועדון שמרכז את סצנת הפאנק רוק המקומית. החלטתי ליצור לי פה בלוג קטן כאמצעי לשמור על קשר מסויים עם הארץ, לכתוב בשפת אמי, ליצור קשרים עם אנשים ולקטר על הצרפתים ובכלל.

Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מת לוקס אינטיריור סולן הקראמפס


 

בדיוק התכוונתי לכתוב פוסט...

 

ובדרך לבלוג דיפדפתי קצת בחדשות ונדהמתי לקרוא שלוקס אינטיריור נפטר היום.

 

רציתי לכתוב על השבוע האחרון שלי...על חוסר מוטיבציה לכתוב פוסטים בזמן האחרון.

על שלוש בחורות שתסכלו אותי עד מוות בשבוע שעבר....על הופעה בפאב..

 

אבל כל זה לא משנה היום.

 

גיבור שלי, אחת ההשראות המוזיקליות הגדולות שלי מת היום.

הוא היה בן 62 ומת ממחלת לב בקליפורניה.

 

אז אספר קצת על לוקס ועל הקראמפס....

 

לוקס או בשמו האמיתי אריק לי פרקישר הקים את הקראמפס עם אשתו הגיטריסטית פויזן אייווי ב1976

הסגנון המקורי של הקראמפס משלב רוקנרול משנות החמישים, סרף ורוקבילי עם סאונד פאנק רוק איטי ופסיכדלי.

הקראמפס היו מחלוצי הפסיכובילי, למרות שאי אפשר ממש לשים אותם בקטגוריה הזאת, או בשום קטגוריה אחרת.

הקראמפס הם פשוט....הקראמפס.

 

מחוץ למוזיקה עצמה, הקראמפס הושפעו מסרטי אימה סוג ב', בונדג' וסאדו מזוכיסזם ואהבו להופיע בבתי משוגעים ובתי כלא.

בהופעות, הם היו מתלבשים בבגדי ויניל ולייטקס, לוקס היה מופיע בבגדי נשים ובנעלי פלטפורמה.

 

הקראמפס השפיעו על דור שלם של מוזיקאים מכל הסגנונות, כולל עבדכם הנאמן, ויזכרו לעד על ידי אלפים בעולם כולו כאחת

הלהקות המקוריות והחשובות של הסצנה האלטרנטיבית.

 

לצערי לא זכיתי ועכשיו גם לעולם לא אזכה לראות אותם בהופעה.

 

 

אדם העצוב מאוד.

 

Lux & Ivy

 

The Cramps

 

 

פלייליסט לזכרו:

 

 

Human Fly / The Cramps

Bikini Girls With Machine Guns / The Cramps

The Creature From The Black Leather Lagoon / The Cramps

Garbageman / The Cramps

Goo Goo Muck / The Cramps

I Can't Harly Stand It / The Cramps

נכתב על ידי , 5/2/2009 19:42   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, סקס, סתם, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
1939 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מת רון אשטון : אגדת רוקנרול זכרונו לברכה


התעוררתי כרגיל, לפני לא הרבה זמן..

 

ועם הנסקפה פתחתי וואלה חדשות להתעדכן קצת...עברתי מהר על כותרות

המלחמה מאז אתמול...כלכלה...ספורט..

ומתחת לכל זה, בחדשות הבידור נתקלתי בכותרת שהשחירה את עיני "מת רון אשטון מלהקת הסטוג'ס".

 

יום שחור לרוקנרול חברים, יום בו אגדה אמיתית, לא כמו אלוויס, איש חשוב באמת, שיצר סאונד שהשפיע על דור שלם, אגדה מתה היום.

רק לפני שנתיים כל החברים עשו לי הפתעה ושלחו אותי לפריז לראות את הסטוג'ס בהופעה...ואפילו הקפיצו אותי לבמה לשיר Nu Fun עם איגי

והחבר'ה...

 

אני לא יכול להאמין שהוא מת....איש נחמד וצנוע..שקט יחסית לאיגי הפראי, אבל הוא ולא אחר אחראי לסאונד המדהים של הסטוג'ס..

 

אחד האמנים שהשפיעו עלי יותר מכל מוזיקאי אחר....והוא ימשיך לחיות דרך הרעש של אלפי גיטריסטים בעולם.

 

 

אדם.

 



The amazing Ron Asheton R.I.P

 

פלייליסט לפוסט:

 

1969 / The Stooges

Search & Destroy / The Stooges

No Fun / The Stooges

I Wanna Be Your Dog / The Stooges

Fun House / The Stooges

נכתב על ידי , 6/1/2009 20:49   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, פילוסופי, רוקנרול, תמונות, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דעתי ורק דעתי.


טוב אולי זה בגלל שאני חולה ומשעמם לי, או אולי בגלל שנמאס לי מכל הצביעות והטמטום...

אבל החלטתי לתת את דעתי להתקפה על עזה והפלישה הקרקעית של היום.

 

אז אם אתם רוצים לשמוע על צרפת וסקס ורוקנרול חכו עוד יום יומיים שיקרו דברים :)

 

אז קודם כל, המבצע כולו מטופש בעיני, לא יתן שום תוצאות מלבד קצת נקמה

לצמאי הדם, וכמו שקורה במלחמות לאו דווקא הרשעים ישלמו.

נמאס לי כבר לשמוע ישראלים אומרים "אנחנו מתאפקים כבר שנים" ומשפטים אחרים

המוכיחים אלצהיימר מוקדם...כבר שנים שאנחנו חיים ממבצע למבצע, ממלחמה למלחמה, מנסיון

הרתעה אחד לשני.

לפני המבצע הנוכחי אף אחד לא הפגיז את אשדוד ובאר שבע...

לפני מלחמת לבנון השניה אף אחד לא הפגיז את חיפה.

 

אז הרתעה אין, איפוק אין, תבונה אין...כל המילים שמזריקים לנו בתקשורת בימים האחרונים.

ואחריות בטח אין...לא לגבי תושבי הדרום ובטח לא לגבי אזרחי עזה.

פשעי מלחמה מתבצעים היום.

 

מוכרים לכם לוקשים של לפני בחירות ואתם קונים את זה כמו הכבשים המטומטמות שאתם.

שום מבצע מהסוג הזה לא יחסל את ההתנגדות הפלשתינית....אם אתם רוצים לחסל את ההתנגדות

של הפלשתינים, חסלו את כל הפלשתינים(ציניות חברים..), או שבו איתם סוף סוף למשא ומתן רציני, כמו שלא ראינו פה

מאז ימי רבין.

 

אתם אומרים, העזתים בחרו בחמאס, שיחנקו עכשיו.

ומי יצר את החמאס? מדינת ישראל, כדי להחליש את פתח בזמנו, ממימנה ואימנה את אנשי חמאס, והיום שהמפלצת

קמה על יוצרה...איפה חוש האחריות? היום היינו מתים שתהיה פתח חזקה כמו בזמנו...

 

היציאה מעזה כמו מלבנון היו שתיהן מבישות.

במקום לשבת למשא ומתן, לתאם את המהלכים ולדרוש דברים בתמורה למסירת השטח, "התכנסנו"

מה זה השטויות האלה? מי שמע על יציאה משטח כבוש בלי משא ומתן? אותו הדבר בלבנון!

אם למנהיגים שלנו היה חצי שכל לפני כמה שנים לא היינו במצב הזה היום...ומה שעצוב הוא שהמנהיגים

הם אותם חלאות שמוכרים לכם לוקשים של מלחמה היום כמו שמכרו לוקשים של שלום אתמול...והם

לא מסוגלים לעשות אף אחד מהם כמו שצריך.

 

אני יודע שאספוג ביקורות ועלבונות על כל זה, וממש לא אכפת לי, אגיד רק, שתושבי הדרום כמו תושבי עזה,

אתם האזרחים המופקרים של מדינותיכם, אתם שיושבים בקקה, אתם האנשים, המשחק שלהם...הכלי שלהם.

 

לבי עמכם.

 

 

No Gods, No Masters

 

 

אדם.

 

פלייליסט לפוסט:

 

Kill The Poor / The Dead Kennedys       מה שמלחמות בדרך כלל עוזרות לעשות

Spanish Bombs / The Clash                מזכרת ממחלמה אחרת, מתוארת יפה עי הקלאש

A Crack In The Universe / Wayne Kramer   וויין קרמר הגיטריסט של MC5 האגדית מספר על כל מה שלא בסדר בעולם

Kill The President / The Offspring             שם השיר מסביר הכל....

Search & Destroy / Iggy & The Stooges     שיר על מה שמורעלות יכולה לעשות לאנשים(ככה לפחות אני מפרש את זה)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2009 09:05   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuitah' Adam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guitah' Adam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)