לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam’s Rock’n’Blog


קוראים לי אדם, אני בן 27 ואני גר במזרח צרפת. אני גר פה עם צרפתיה ומנהל פאב מועדון שמרכז את סצנת הפאנק רוק המקומית. החלטתי ליצור לי פה בלוג קטן כאמצעי לשמור על קשר מסויים עם הארץ, לכתוב בשפת אמי, ליצור קשרים עם אנשים ולקטר על הצרפתים ובכלל.

Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דעתי ורק דעתי.


טוב אולי זה בגלל שאני חולה ומשעמם לי, או אולי בגלל שנמאס לי מכל הצביעות והטמטום...

אבל החלטתי לתת את דעתי להתקפה על עזה והפלישה הקרקעית של היום.

 

אז אם אתם רוצים לשמוע על צרפת וסקס ורוקנרול חכו עוד יום יומיים שיקרו דברים :)

 

אז קודם כל, המבצע כולו מטופש בעיני, לא יתן שום תוצאות מלבד קצת נקמה

לצמאי הדם, וכמו שקורה במלחמות לאו דווקא הרשעים ישלמו.

נמאס לי כבר לשמוע ישראלים אומרים "אנחנו מתאפקים כבר שנים" ומשפטים אחרים

המוכיחים אלצהיימר מוקדם...כבר שנים שאנחנו חיים ממבצע למבצע, ממלחמה למלחמה, מנסיון

הרתעה אחד לשני.

לפני המבצע הנוכחי אף אחד לא הפגיז את אשדוד ובאר שבע...

לפני מלחמת לבנון השניה אף אחד לא הפגיז את חיפה.

 

אז הרתעה אין, איפוק אין, תבונה אין...כל המילים שמזריקים לנו בתקשורת בימים האחרונים.

ואחריות בטח אין...לא לגבי תושבי הדרום ובטח לא לגבי אזרחי עזה.

פשעי מלחמה מתבצעים היום.

 

מוכרים לכם לוקשים של לפני בחירות ואתם קונים את זה כמו הכבשים המטומטמות שאתם.

שום מבצע מהסוג הזה לא יחסל את ההתנגדות הפלשתינית....אם אתם רוצים לחסל את ההתנגדות

של הפלשתינים, חסלו את כל הפלשתינים(ציניות חברים..), או שבו איתם סוף סוף למשא ומתן רציני, כמו שלא ראינו פה

מאז ימי רבין.

 

אתם אומרים, העזתים בחרו בחמאס, שיחנקו עכשיו.

ומי יצר את החמאס? מדינת ישראל, כדי להחליש את פתח בזמנו, ממימנה ואימנה את אנשי חמאס, והיום שהמפלצת

קמה על יוצרה...איפה חוש האחריות? היום היינו מתים שתהיה פתח חזקה כמו בזמנו...

 

היציאה מעזה כמו מלבנון היו שתיהן מבישות.

במקום לשבת למשא ומתן, לתאם את המהלכים ולדרוש דברים בתמורה למסירת השטח, "התכנסנו"

מה זה השטויות האלה? מי שמע על יציאה משטח כבוש בלי משא ומתן? אותו הדבר בלבנון!

אם למנהיגים שלנו היה חצי שכל לפני כמה שנים לא היינו במצב הזה היום...ומה שעצוב הוא שהמנהיגים

הם אותם חלאות שמוכרים לכם לוקשים של מלחמה היום כמו שמכרו לוקשים של שלום אתמול...והם

לא מסוגלים לעשות אף אחד מהם כמו שצריך.

 

אני יודע שאספוג ביקורות ועלבונות על כל זה, וממש לא אכפת לי, אגיד רק, שתושבי הדרום כמו תושבי עזה,

אתם האזרחים המופקרים של מדינותיכם, אתם שיושבים בקקה, אתם האנשים, המשחק שלהם...הכלי שלהם.

 

לבי עמכם.

 

 

No Gods, No Masters

 

 

אדם.

 

פלייליסט לפוסט:

 

Kill The Poor / The Dead Kennedys       מה שמלחמות בדרך כלל עוזרות לעשות

Spanish Bombs / The Clash                מזכרת ממחלמה אחרת, מתוארת יפה עי הקלאש

A Crack In The Universe / Wayne Kramer   וויין קרמר הגיטריסט של MC5 האגדית מספר על כל מה שלא בסדר בעולם

Kill The President / The Offspring             שם השיר מסביר הכל....

Search & Destroy / Iggy & The Stooges     שיר על מה שמורעלות יכולה לעשות לאנשים(ככה לפחות אני מפרש את זה)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2009 09:05   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיי בקצרה


שמונה בבוקר.

 

כבר הלכתי לישון אבל אז התעוררתי, הכנתי לי תה עם רום ודבש, להחזיר את העייפות וג'ויינט קטן לפילינג, ועד שהעייפות תגיע אכתוב לכם את סיפור חיי בקצרה. סתם בא לי.

 

נולדתי בעיר במרכז הארץ להורים שאפשר להגדיר כהיפים. כשהייתי בן ארבע בערך אמא שלי התגרשה מאבא שלי, שהיה אלכוהוליסט והתייחס אלינו לא תמיד יפה. שנה אחר כך הוא נשלח לכלא באשמת סחר בסמים.

בעקבות קשיים כספיים עברנו לגור בקיבוץ של סבא וסבתא שלי.

הילדים בקיבוץ לא קיבלו אותי לחברתם, הייתי ההוא מהעיר. הייתי לבד, ללא אב, עם אם שהשתדלה לפרנס אותנו ולגדל אותי, וזה לא היה לה קל.

 

כשהייתי בן שש בערך היא נישאה מחדש לאיש נפלא שגידל אותי כאילו הייתי בנו. זה נפל יפה כי את אבי הביולוגי ראיתי לעיתים ממש נדירות, לפעמים הוא היה צץ ולאחר מכן נעלם לכמה חודשים או שנה או שנתיים...הוא חזר בתשובה ונישא מחדש. בגיל 11 כשהוא ניסה להתקשר איתי אמרתי לו שאני לא רוצה יותר קשר איתו, הוא מעולם לא ניסה להתקשר איתי מאז.

 

עזבנו את הקיבוץ חזרה למרכז הארץ כשהייתי בן שבע. הילדים ביסודי התנכלו לי ממש כמו הילדים בקיבוץ, רק ככל שהגיל עלה, האלימות הפכה קשה יותר.

בשלב מסיום לא יכלתי יותר, הלכתי ללמוד אומנויות לחימה, חיזקתי את הבטחון הפיזי שלי ונלחמתי חזרה.

עד סוף היסודי שלחתי עשרה ילדים לבית החולים עם ידיים, רגליים, צלעות ואפים שבורים. בסופו של דבר חדלו להתנכל לי, כי הוצאתי לי שם של מופרע ואלים, שהיה עדיף בעיני על חלש ומסכן.

 

כשהגעתי לחטיבה הבנתי משהו.

הם לעולם לא יקבלו אותי. תמיד רציתי, ניסיתי והשתדלתי שיקבלו אותי. בחטיבה הבנתי שאני פשוט שונה, ושתמיד אהיה. קיבלתי את עצמי, והתחלתי לטפח את אותו, את האני הזה.

ואז בחטיבה מצאתי עוד כמה כמוני...ציפורים משונות. ובפעם הראשונה היו לי חברים.מעט אבל משהו.

התחלתי ללכת לתנועת נוער, ושם מצאתי לא מעט מוזרים כמוני. בגיל 14 איבדתי את בתולי למדריכה שלי בתנועה. גיליתי עולם חדש.

סקס.

באותו הזמן התחלתי ללמוד לנגן, והקמתי את הלהקה הראשונה שלי. מה שהביא....עוד סקס.

 

מגיל 14 ועד סוף התיכון, סקס, מוזיקה, אלכוהול וסמים קלים היו רוב עולמי. התעסקתי קצת בפעילות פוליטית בנוער מרץ, שלום עכשיו, בנק"י ובסופו של דבר גיליתי את האנרכיה הסינדיקלית שהפכה לתפיסת עולמי עד היום.

 

המעבר לתיכון היה קל משציפיתי. היו שם הרבה מוזרים ולא מעט מוזרות... גיליתי את הפאנק רוק, עשיתי מוהיקן, פירסינג וקעקוע ראשון. התחלתי לצאת למועדוני רוק ולהופעות, ולהופיע עם להקות משלי. זו היתה התקופה הממש טובה הראשונה בחיי.

מצאתי את מקומי בין אנשים שקיבלו אותי כמו שאני....אפילו בין ה"ערסים" מצאתי ידידי נפש. לא ממש הקדשתי זמן ללימודים, אבל הציונים שלי היו בסדר. היום אני מבין עד כמה הלימודים ממש לא חשובים, ומה שבעיקר חשוב בתיכון זה ההתנסות החברתית. הרי עם תעודת הבגרות שלי אני יכול לנגב ת'תחת, היא מעולם לא הועילה לי. אבל המודעות החברתית, הפוליטית וגם האלכוהול הסמים והסקס עיצבו אותי למי שאני היום.

 

בגיל שבע עשרה התאהבתי בפעם הראשונה. זו היתה אהבת אינטרנט כמובן...עם בחורה בגילי מבוסניה.

טסתי לשם בקיץ לפגוש אותה, שהיתי אצל חברים מבית הספר שהיו ניצולי המלחמה שם וחזרו בקיץ לאחר המלחמה לביתם.

נסעתי לפגוש אותה והיתה אקסטזה של שלושה ימים...הייתי בשמיים...לא ידעתי ולא רציתי לחשוב על העתיד הבלתי אפשרי שמצפה לי איתה...אבל היא לא נתנה לי הזדמנות.

אחרי שלושת הימים איתה חזרתי לחברים שלי לסידורי ויזה, וכמה ימים מאוחר יותר היא הפסיקה להתקשר, הפסיקה לענות לטלפונים.נתק מוחלט. בסופו של דבר היא העבירה לי מסר לחזור לישראל.בלי הסבר.

חזרתי....לא היתה לי ברירה... חודשים לאחר מכן הסתבר לי שהיה לה חבר. נשברתי....הדכאון האמיתי הראשון שלי. לא אכלתי, לא ישנתי ולא יצאתי מהבית. אמא שלי עזרה לי לצאת מזה בסופו של דבר. אבל נפגעתי עד עמקי נשמתי.

מאז ועד גיל עשרים לא נקשרתי לבחורות בשום אמצעי חוץ מסקס, ופיציתי על האובדן בעוד ועוד סקס...ידעתי שזה לא נכון ואפילו הרסני וריק, אבל המשכתי בכל זאת.

 

בגיל עשרים מצאתי חברה נוספת דרך האינטרנט. אמריקאית הפעם...היא באה לארץ לפגוש אותי וחיינו ביחד כמה חודשים. לא אהבתי אותה אבל ניסיתי לשכנע את עצמי שזה נכון להשאר איתה. כי ידעתי שהיא לעולם לא תהיה מסוגלת לעזוב אותי, ופחדתי מנטישה. תכננו לעבור לסיאטל ביחד, והיא טסה לסדר לי ויזה ולמצוא עבודה.

 

ואני טסתי לחופשה בצרפת עם ההורים. שכרנו לנו בית-סירה לשבוע ושטנו בתעלות, עוצרים מדי פעם לאכול במסעדה כפרית..

אחרי השייט ההורים נסעו לפריז לפגוש חברים, ולא ממש בא לי להשתעמם שם אז נזכרתי בידידה מהאיי סי קיו שגרה איפשהוא לא רחוק(זה דווקא כן היה רחוק בסופו של דבר)אז התקשרתי אליה והיא אמרה שאבוא בשמחה....אז באתי, ושכבנו בלילה הראשון....זאת לא היתה הפעם הראשונה שבגדתי באמריקאית, אבל הפעם הרגשתי משהו חזק, משהו שהפחיד אותי עד מוות. גם הצרפתיה בגדה במישהו איתי, מה שעוד יותר הפחיד אותי(אני בטח סתם זיון אקזוטי בשבילה..). לא אמרתי לה כלום וחזרתי לארץ.

ניסיתי לחזור לשגרה ולא הצלחתי....כאבה לי הבטן והייתי עצוב כל הזמן. עזבתי את האמריקאית, כי לא יכלתי לשקר לעצמי יותר, וגם לה.זה לא היה קל.

החלטתי לנסות לדבר איתה(עם הצרפתיה) ואמרתי לה באיי סי קיו שהרגשתי משהו איתה ושהייתי רוצה שתבוא לישראל, היא אמרה לי עוד קודם שתמיד חלמה לבקר בישראל.

להפתעתי היא הסכימה והגיעה לשבועיים.

טיילנו, יצאנו ושכבנו כל כך הרבה שכאב לשנינו.

אחרי שהיא חזרה לצרפת עבדתי חודשיים כמו חמור בשלוש עבודות, וטסתי לצרפת, שם אני עד היום.

 

זהו פחות או יותר סיפור חיי עד עכשיו.

 

אם אתם תוהים בקשר לצבא מתוקף דעותי הפוליטיות החלטתי לא להתגייס ותרמתי למדינה בדרך שלדעתי מועילה יותר, ומשקפת אותי יותר.

 

ונסיים בשורות של סושל דיסטורשן:

 

So I sit at the edge of my bed

 I strum my guitar and I sing an outlaw love song

 Wonderin' bout what you're doin' now

 and when you're comin' back

 

Life goes by so fast

You only want to do what you think is right

 Close your eyes and then it's past

 story of my life

 

אדם.

 

נכתב על ידי , 9/4/2008 19:34   בקטגוריות אוף, החיים, זיוני שכל, מוזיקה, סקס, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, סיפרותי, עבודה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמה בדרום, או עזה תחת מצור?


הדרום במלחמה?

 

תגידו נפלתם על הראש? זאת לא מלחמה ולא כלום.

 

הפלסטינאים בעזה חיים תחת מצור כבר חודשים.
בלי אוכל.
בלי תברואה.
בלי עבודה.

גטו עזה


גטו גטו גטו!

 

צבא ההתקפה לישראל הורג שם אזרחים.
ילדים, נשים זקנים.כל יום.

 

בשדרות יש כמה נפגעי חרדה ופצוע פה ושם, אני לא מזלזל בזה, זה חרא
לשמוע בומים כל יום ולחיות בפחד.
אבל אין שום פרופורציה.
זה לא עין תחת עין, זה פשעי מלחמה.

 

החמאס כבר מזמן רוצה לדבר איתנו, הציעו הפסקת אש כוללת.

אבל אנחנו לא מדברים עם טרוריסטים נכון?

 

אז תושבי הדרום, אם מפגיזים אתכם זה בגלל שהממשלה שלכם לא רוצה
לדבר עם טרוריסטים ומעדיפה לתת להם להפגיז אתכם ובתמורה להרעיב
אוכלוסיה אזרחית, להרוס להם את הבתים, להשפיל אותם ואפילו לירות בהם.

 

אין צדק בעולם.

נכתב על ידי , 3/3/2008 00:29   בקטגוריות אוף, החיים, זיוני שכל, פוליטיקה, פילוסופי, אקטואליה, ביקורת, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuitah' Adam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guitah' Adam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)