לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam’s Rock’n’Blog


קוראים לי אדם, אני בן 27 ואני גר במזרח צרפת. אני גר פה עם צרפתיה ומנהל פאב מועדון שמרכז את סצנת הפאנק רוק המקומית. החלטתי ליצור לי פה בלוג קטן כאמצעי לשמור על קשר מסויים עם הארץ, לכתוב בשפת אמי, ליצור קשרים עם אנשים ולקטר על הצרפתים ובכלל.

Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מת לוקס אינטיריור סולן הקראמפס


 

בדיוק התכוונתי לכתוב פוסט...

 

ובדרך לבלוג דיפדפתי קצת בחדשות ונדהמתי לקרוא שלוקס אינטיריור נפטר היום.

 

רציתי לכתוב על השבוע האחרון שלי...על חוסר מוטיבציה לכתוב פוסטים בזמן האחרון.

על שלוש בחורות שתסכלו אותי עד מוות בשבוע שעבר....על הופעה בפאב..

 

אבל כל זה לא משנה היום.

 

גיבור שלי, אחת ההשראות המוזיקליות הגדולות שלי מת היום.

הוא היה בן 62 ומת ממחלת לב בקליפורניה.

 

אז אספר קצת על לוקס ועל הקראמפס....

 

לוקס או בשמו האמיתי אריק לי פרקישר הקים את הקראמפס עם אשתו הגיטריסטית פויזן אייווי ב1976

הסגנון המקורי של הקראמפס משלב רוקנרול משנות החמישים, סרף ורוקבילי עם סאונד פאנק רוק איטי ופסיכדלי.

הקראמפס היו מחלוצי הפסיכובילי, למרות שאי אפשר ממש לשים אותם בקטגוריה הזאת, או בשום קטגוריה אחרת.

הקראמפס הם פשוט....הקראמפס.

 

מחוץ למוזיקה עצמה, הקראמפס הושפעו מסרטי אימה סוג ב', בונדג' וסאדו מזוכיסזם ואהבו להופיע בבתי משוגעים ובתי כלא.

בהופעות, הם היו מתלבשים בבגדי ויניל ולייטקס, לוקס היה מופיע בבגדי נשים ובנעלי פלטפורמה.

 

הקראמפס השפיעו על דור שלם של מוזיקאים מכל הסגנונות, כולל עבדכם הנאמן, ויזכרו לעד על ידי אלפים בעולם כולו כאחת

הלהקות המקוריות והחשובות של הסצנה האלטרנטיבית.

 

לצערי לא זכיתי ועכשיו גם לעולם לא אזכה לראות אותם בהופעה.

 

 

אדם העצוב מאוד.

 

Lux & Ivy

 

The Cramps

 

 

פלייליסט לזכרו:

 

 

Human Fly / The Cramps

Bikini Girls With Machine Guns / The Cramps

The Creature From The Black Leather Lagoon / The Cramps

Garbageman / The Cramps

Goo Goo Muck / The Cramps

I Can't Harly Stand It / The Cramps

נכתב על ידי , 5/2/2009 19:42   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, סקס, סתם, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
1939 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט גניבות מוזיקליות


 

כבר אחרי תשע בבוקר...

 

מתגלגל במיטה...לא מצליח להרדם.

כבר מזמן לא כתבתי פוסט...אז יאללה..

 

אבל מה לכתוב? השבוע לא קרה שום דבר ששווה פירוט...

כן, שתיתי קצת יותר מדי...גם לקחתי קצת סמים ושכבתי עם כמה בחורות.

טוב זה כבר קרה ועוד יקרה.

 

היום החלטתי לכתוב פוסט מוזיקלי.

מין פוסט טריוויה שכזה, והנושא הוא שירים גנובים.

לא קאברים(גרסאות כיסוי בעברית תקנית)אלא פשוט מוזיקאים שלוקחים לחן של מישהו אחר ועושים

ממנו להיט בלי לתת קרדיט...זה כבר משהו אחר...קצת מגעיל אפילו.

 

אז נתחיל בלוזר הנצחי לא אחר מאשר אייס טי...שגנב את הלהיט היחיד שלו כאילו האו לו קן יו גט?

כמובן שמדובר באייס אייס בייבי שנגנב מקווין ודייויד בואי את אנדר פרשר המצויין רק כדי להפוך אותו למין ראפ לבנבן

לילדות בנות שתים עשרה.

אייס הכחיש את הגזלה כמובן אבל התווים לא משקרים...

 

להשוואה:

 

Ice Ice Baby / Vanilla Ice

Under Pressure / Queen & David Bowie

 

 פרדי כבר היה מראה לו אם הוא עוד היה פה היום....וונילה אייס מימין...מרקורי ובואי משמאל

עכשיו בואו נכנס קצת בישראלים...

האמנים שלנו חושבים שאנחנו מפגרים בלי השכלה מוזיקלית..חושבים שיוכלו לגנוב שירים מאומנים זרים בלי שנשים לב..

נתחיל בלהקה האהובה על רבים...משינה..וכן גם אני דווקא מחבב אותם..למרות שהם גנבו כמעט אלבום שלם ממדנס הבריטים.

שתי דוגמאות לעיונכם:

 

Night Boat To Cairo / Madness

רכבת לילה לקהיר / משינה

 

ריקוד המכונה / משינה

One Step Beyond / Madness

 

אפילו ההקדמות שלהם דומות !

 

משינה ומדנס

 

נמשיך עם הישראלים...והפעם לא מדובר ממש בגניבה אלא דווקא במקריות משעשעת.

לא מזמן קראתי פוסט בבלוג של פוגיליסטה שהזכיר את השיר אשליות של ניסים סרוסי, מה שגרם לי לרצות

לשמוע את השיר המטופש אך המשעשע הזה...ובהקשבה לו גיליתי שהוא כמעט זהה לשיר וורד אפ של להקת קמאו, להקת

אייטיז שחורה, השיר כוסה לפני כמה שנים על ידי גאן בגירסאת רוק משובחת.

השיר גם דומה שתי טיפות מים לאפיק של פיית נו מור...מעניין

 

אשליות / ניסים סרוסי

Word Up / Cameo

Word Up / Gun

Epic / Faith No More

 

 ניסים והחבר'ה מקמאו ופיית נו מור

 

אז אתם חושבים שחבורת כושים אמריקאים מהאייטיז גנבו מניסים סרוסי??

 

הלאה !

 

להקת האייטיז הבריטית באו וואו וואו גנבו בלי בושה את שירו של בו דידלי הנושא את השם "בו דידלי" רק כדי

להפוך אותו לבועת מסטיק וורודה ובינונית..אבל משעשעת

 

Bo Diddley / Bo Diddley

Bow Wow Wow / I Want Candy

 

בו ובאו

 

נמשיך עם הבריטים הגנבים....והפעם הפרודיג'י גונבים מאליל הרגיי מקס רומאו...תשפטו בעצמכם...

 

Out Of Space / The Prodigy

I Chase The Devil / Max Romeo

 

קית פלינט ומקס רומאו...חמודים ביחד, לא?

 

ועכשיו קצת אלי לצרפת....האם ידעתם שהשיר המפורסם מיי וויי של סינטרה הוא בעצם שיר צרפתי במקור?

סינטרה ידע...אבל זה לא הפריע לו...וגם לי לא ממש כי מיי וויי של סינטרה הוא שיר ענק והגירסא של סיד ווישס בכלל מצויינת.

לעיונכם..

My Way / Frank Sinatra

Comme D'habitude / Claude Francois

My Way / Sid Vicious

 

הבלונדי, המאפיונר והפאנקיסט...שלושתם מתים אגב...

 

ולסיום עוד אנגלי שגנב מג'מייקה הקולוניה האנגלית לשעבר...והפעם מדובר בשאגי..שנולד איזה פלא..בג'מייקה..לוק אנד ליסטן..

 

Oh Carolina / The Folks Brothers

Oh Carolina / Shaggy

 

אותו האי...ממש לא אותה התקופה...

 

וזהו להפעם....

 

אדם.

נכתב על ידי , 15/1/2009 19:35   בקטגוריות אוף, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, זיונים חסרי משמעות, יציאות, מוזיקה, סקס, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, שחרור קיטור  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על קור...שבוע איטי..וסקס.


 

אז היה חרא של שבוע בינתיים...

 

סיימתי להיות חולה וחזרתי לעבוד...רק בשביל לצאת החוצה בקור של מינוס עשר

מעלות לעבודה בשביל למצוא פאב כמעט ריק מתחילת השבוע..

לאנשים לא  בא לצאת...הם בזבזו את כל הכסף על מתנות לכריסמס ומסיבות סילבסטר...

נגמר החופש והגיע זמן הבחינות לסטודנטים...ו...רק נורא למי בכלל מתחשק לצאת באמצע השבוע..גם אני הייתי נשאר בבית

אם לא הייתי חייב ללכת לעבוד.

 

אבל בכל זאת מתסכל נורא לבוא לפאב בשביל לשרת את מעט הלקוחות שמעיזים לצאת מהבית בקור הזה..

ולעומת זאת בסוף השבוע אני יודע שכווולם יבואו כי הם התייבשו בבית כל השבוע ואז לא יהיה לי רגע לנוח וגם זה יהיה

מתסכל..

מה שטוב בתקופות שבהם אנשים יוצאים גם במשך השבוע..טוב הכסף כמובן וגם האווירה השמחה בפאב..אבל הכי טוב

זה האיזון...אני עובד יפה כל הזמן, לא יותר מדי, לא פחות מדי....לא משתעמם וגם לא נקרע מאובר עבודה.

 

והתקופה הזאת היא פאקינג לא מאוזנת בכלל !

 

אז היום סגרתי מוקדם...מתוסכל ויצאתי לחפש לי מקום לשתות כוסית כי באמת שהתחשק לי קצת אלכוהול להעביר את

התסכול ולהרגיש קליל יותר....נכנסתי לפלמקו...פאב השיכורים הממוקם בדיוק מול הפאב שלי.

הזמנתי קפה קוניאק ובחרתי לי עשרה שירים בג'וקבוקס(יחסית לפאב של שיכורים וצוענים יש אחלה מבחר בג'וקבוקס).

התיישבתי על הבר וייחלתי שיכנס איזה אדיוט ויתן לי סיבה טובה לתלוש לו אוזן.

אבל זה לא קרה.

 

במקום זה סידוני נכנסה..עם סקינהד(לא נאצי כמובן)מפחיד למראה.

במקרה שאתם לא זוכרים סידוני היתה פעם ידידה טובה, ואחרי זה יצאתי איתה תקופה אחרי שנפרדתי מהחברה..

אבל זה לא הסתדר ועזבתי אותה...מה שלא ממש מצא חן בעיניה...ומאז היא לא ממש מתה עלי.

הם התיישבו על הבר לא רחוק...לא שיערתי שהיא תבוא להגיד שלום ואכן היא לא אכזבה.

אבל היא גם לא טיפוס שיעשה צרות...

ממש לא הערב שלי...חוץ מזה שגם בבר לא היתה אף בחורה מתחת לגיל חמישים או מתחת למאה קילו...טוב היתה אחת

אבל אני די בטוח שהיא לא היתה באמת בחורה.

 

אז ישבתי על הבר וריחמתי על עצמי כשהפלאפון צלצל...

עניתי.

זו היתה קלריס, הברמנית החדשה יחסית שעובדת אצלי בפאב...היא שאלה אם סגרתי כבר

וכשעניתי בחיוב היא אמרה שהיא עם כמה חברות בדיסוטק לא רחוק ושהן חשבו לבוא לפאב אבל אם הכל סגור אז הן יצטרפו אלי בפלמנקו.

הן אכן הגיעו...חבורת שיכורות...ישר נדלק לי אור בעיניים...אולי הערב לא יסתיים בכי רע.

 

קלריס הציגה לי את החברות שלה...הן באו מגבול לוקסמבורג, מהעיירה בה קלריס גדלה...מסתבר שהיא הזמינה אותן לצאת ביום החופשי שלה...

מסתבר גם שהיא כבר אמרה לי משהו על זה..אבל כנראה שכחתי.

נו מילא הפתעה לא רעה.

 

הזמנתי לנו סיבוב משקאות...ועוד אחד..אחר כך עברנו לשוטים ואז עזבנו את הבר עם המבטים המעצבנים של סידוני

ותפסנו שולחן.

התחלתי לדבר קצת עם אחת החברות של קלריס, בחורה בשם מרי-לו(כן גם לי זה מזכיר את צביקה פיק...אבל פה זה אשכרה שם של בחורה)

שחרחורת קטנה ומלאה כמו שאני אוהב עם עיניים יפות כחולות(בסביבת גבול לוקסמבורג חיים הרבה מהגרים איטלקים שהגיעו

בתחילת המאה לכבוד במכרות..המכרות נסגרו מאז אבל האיטלקים נשארו והתערובת שלהם עם הצרפתים והגרמנים יצרו כמה בחורות ממש יפות).

 

היא סיפרה לי שהיא דיילת קרקע בשדה התעופה של לוקסמבורג...הרבה אנשים מהאזור שלה עובדים שם כי המשכורות גבוהות בהרבה.

סיפרתי לה על ישראל ונסיבות המעבר שלי לצרפת, על הפאב ועל הלהקה..דיברנו קצת על מוזיקה אבל הבנתי מהר שאנחנו ממש לא

משדרים על אותו גל מוזיקלי...

הערב עבר והכוסות התמלאו והתרוקנו...

בסוף הערב היא אמרה שהיא היתה אמורה לישון אצל קלריס עם האחרות אבל בטח יהיה שם צפוף, וחוץ מזה גם מצאתי חן בעיניה

והיא תעדיף לבלות את סוף הערב איתי, אם זה מתאים לי(גישה ישירה ובלי משחקים..מוצא חן בעיני).

 

נפרדנו מהבנות והלכנו את ארבע מאות המטרים עד אלי...במינוס עשר גם זה יותר מדי.

 

עשר דקות מאוחר יותר התגלגלנו על הפרקט שלי...היא קרעה ממני את החולצה(וגם קרעה את החולצה בדרך..)ואני הורדתי ממנה את

שתי החולצות(יתרון של החורף...יותר שכבות לקלף..)כשלבחורה יש שדיים מלאים אני אוהב להתעכב קצת לפני שאני מוריד לה את החזייה..לתת

לדמיון לפעול קצת..אבל בסופו של דבר גם היא ירדה..וגם הג'ינס שלי..היא היתה מרוצה כי כבר הייתי מוכן לגמרי, והיא רצתה

אותי בתוכה...אבל לא נתתי לה...לא..אני דווקא אוהב את הפורפליי...כמעט כמו את הסקס עצמו...לפעמים יותר.תלוי בפרטנר.

אמרתי לה שאין לאן למהר..היא אמרה שכשהיא שיכורה היא ממהרת יותר מהרגיל..נתתי לה נשיכה בפטמה והיא פלטה צווחת הפתעה קטנה..והפטמה

התקשחה בצייתנות.

התחלתי ללקק את הצוואר ובמקביל ללטף את השדיים ואת הבטן...אני מאוד אוהב את הבטן...והיתה לה בטן יפה..התחלתי לנשק נמוך יותר והגעתי לשדיים.

כשמצצתי את הפטמות היא התחילה להכנס לזה ואז ידעתי שלספק אותה לא יהיה קשה במיוחד.

התחלתי לשחק בשערות הערווה הגזוזות שלה...לסרק אותן באצבעות...הרגשתי את החום העולה ואת הלחות..

ירדתי לה והיא גמרה בערך אחרי דקה בצעקות.

אז שמתי קונדום במהירות וחדרתי לתוכה בכוח(היתה לי הרגשה שככה היא מעדיפה..ולא טעיתי)ולא הפסקתי עד שגמרה בשנית.

בשלב הזה החלטתי לתת לעצמי לגמור גם..אבל היא החליטה אחרת...היא שלפה אותי מתוכה, הורידה את הקונדום וירדה לי.

היא עשתה עבודה מצויינת...וואקום מרשים ביותר והתפוצצתי לתוכה תוך שתי דקות..אחרי שהלכה לירוק בשירותים(את זה אני יכול להבין)היא חזרה למיטה

וראינו סרט(איירון מן אם זה מעניין מישהו)ואז היא נרדמה...ואני הלכתי לכתוב פוסט.

 

אדם.

 

Tagada Jones

 

פלייליסט לפוסט:

 

Iron Man / Black Sabbath         בגלל הסרט...

Intifada / Ska-P

The Tide Is High / The Paragons     חלקכם מכיר את הגירסא של בלונדי...הנה המקורית המשובחת מייד אין ג'מייקה

Time Bomb / Rancid

Cargo / Tagada Jones           חברים מצרפת...אחת מלהקות ההארדקור המשובחות מפה

נכתב על ידי , 8/1/2009 14:15   בקטגוריות אוף, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, זיונים חסרי משמעות, יציאות, מוזיקה, סקס, סתם, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, שחרור קיטור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuitah' Adam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guitah' Adam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)