לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Adam’s Rock’n’Blog


קוראים לי אדם, אני בן 27 ואני גר במזרח צרפת. אני גר פה עם צרפתיה ומנהל פאב מועדון שמרכז את סצנת הפאנק רוק המקומית. החלטתי ליצור לי פה בלוג קטן כאמצעי לשמור על קשר מסויים עם הארץ, לכתוב בשפת אמי, ליצור קשרים עם אנשים ולקטר על הצרפתים ובכלל.

Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט גניבות מוזיקליות


 

כבר אחרי תשע בבוקר...

 

מתגלגל במיטה...לא מצליח להרדם.

כבר מזמן לא כתבתי פוסט...אז יאללה..

 

אבל מה לכתוב? השבוע לא קרה שום דבר ששווה פירוט...

כן, שתיתי קצת יותר מדי...גם לקחתי קצת סמים ושכבתי עם כמה בחורות.

טוב זה כבר קרה ועוד יקרה.

 

היום החלטתי לכתוב פוסט מוזיקלי.

מין פוסט טריוויה שכזה, והנושא הוא שירים גנובים.

לא קאברים(גרסאות כיסוי בעברית תקנית)אלא פשוט מוזיקאים שלוקחים לחן של מישהו אחר ועושים

ממנו להיט בלי לתת קרדיט...זה כבר משהו אחר...קצת מגעיל אפילו.

 

אז נתחיל בלוזר הנצחי לא אחר מאשר אייס טי...שגנב את הלהיט היחיד שלו כאילו האו לו קן יו גט?

כמובן שמדובר באייס אייס בייבי שנגנב מקווין ודייויד בואי את אנדר פרשר המצויין רק כדי להפוך אותו למין ראפ לבנבן

לילדות בנות שתים עשרה.

אייס הכחיש את הגזלה כמובן אבל התווים לא משקרים...

 

להשוואה:

 

Ice Ice Baby / Vanilla Ice

Under Pressure / Queen & David Bowie

 

 פרדי כבר היה מראה לו אם הוא עוד היה פה היום....וונילה אייס מימין...מרקורי ובואי משמאל

עכשיו בואו נכנס קצת בישראלים...

האמנים שלנו חושבים שאנחנו מפגרים בלי השכלה מוזיקלית..חושבים שיוכלו לגנוב שירים מאומנים זרים בלי שנשים לב..

נתחיל בלהקה האהובה על רבים...משינה..וכן גם אני דווקא מחבב אותם..למרות שהם גנבו כמעט אלבום שלם ממדנס הבריטים.

שתי דוגמאות לעיונכם:

 

Night Boat To Cairo / Madness

רכבת לילה לקהיר / משינה

 

ריקוד המכונה / משינה

One Step Beyond / Madness

 

אפילו ההקדמות שלהם דומות !

 

משינה ומדנס

 

נמשיך עם הישראלים...והפעם לא מדובר ממש בגניבה אלא דווקא במקריות משעשעת.

לא מזמן קראתי פוסט בבלוג של פוגיליסטה שהזכיר את השיר אשליות של ניסים סרוסי, מה שגרם לי לרצות

לשמוע את השיר המטופש אך המשעשע הזה...ובהקשבה לו גיליתי שהוא כמעט זהה לשיר וורד אפ של להקת קמאו, להקת

אייטיז שחורה, השיר כוסה לפני כמה שנים על ידי גאן בגירסאת רוק משובחת.

השיר גם דומה שתי טיפות מים לאפיק של פיית נו מור...מעניין

 

אשליות / ניסים סרוסי

Word Up / Cameo

Word Up / Gun

Epic / Faith No More

 

 ניסים והחבר'ה מקמאו ופיית נו מור

 

אז אתם חושבים שחבורת כושים אמריקאים מהאייטיז גנבו מניסים סרוסי??

 

הלאה !

 

להקת האייטיז הבריטית באו וואו וואו גנבו בלי בושה את שירו של בו דידלי הנושא את השם "בו דידלי" רק כדי

להפוך אותו לבועת מסטיק וורודה ובינונית..אבל משעשעת

 

Bo Diddley / Bo Diddley

Bow Wow Wow / I Want Candy

 

בו ובאו

 

נמשיך עם הבריטים הגנבים....והפעם הפרודיג'י גונבים מאליל הרגיי מקס רומאו...תשפטו בעצמכם...

 

Out Of Space / The Prodigy

I Chase The Devil / Max Romeo

 

קית פלינט ומקס רומאו...חמודים ביחד, לא?

 

ועכשיו קצת אלי לצרפת....האם ידעתם שהשיר המפורסם מיי וויי של סינטרה הוא בעצם שיר צרפתי במקור?

סינטרה ידע...אבל זה לא הפריע לו...וגם לי לא ממש כי מיי וויי של סינטרה הוא שיר ענק והגירסא של סיד ווישס בכלל מצויינת.

לעיונכם..

My Way / Frank Sinatra

Comme D'habitude / Claude Francois

My Way / Sid Vicious

 

הבלונדי, המאפיונר והפאנקיסט...שלושתם מתים אגב...

 

ולסיום עוד אנגלי שגנב מג'מייקה הקולוניה האנגלית לשעבר...והפעם מדובר בשאגי..שנולד איזה פלא..בג'מייקה..לוק אנד ליסטן..

 

Oh Carolina / The Folks Brothers

Oh Carolina / Shaggy

 

אותו האי...ממש לא אותה התקופה...

 

וזהו להפעם....

 

אדם.

נכתב על ידי , 15/1/2009 19:35   בקטגוריות אוף, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, זיונים חסרי משמעות, יציאות, מוזיקה, סקס, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, שחרור קיטור  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דעתי ורק דעתי.


טוב אולי זה בגלל שאני חולה ומשעמם לי, או אולי בגלל שנמאס לי מכל הצביעות והטמטום...

אבל החלטתי לתת את דעתי להתקפה על עזה והפלישה הקרקעית של היום.

 

אז אם אתם רוצים לשמוע על צרפת וסקס ורוקנרול חכו עוד יום יומיים שיקרו דברים :)

 

אז קודם כל, המבצע כולו מטופש בעיני, לא יתן שום תוצאות מלבד קצת נקמה

לצמאי הדם, וכמו שקורה במלחמות לאו דווקא הרשעים ישלמו.

נמאס לי כבר לשמוע ישראלים אומרים "אנחנו מתאפקים כבר שנים" ומשפטים אחרים

המוכיחים אלצהיימר מוקדם...כבר שנים שאנחנו חיים ממבצע למבצע, ממלחמה למלחמה, מנסיון

הרתעה אחד לשני.

לפני המבצע הנוכחי אף אחד לא הפגיז את אשדוד ובאר שבע...

לפני מלחמת לבנון השניה אף אחד לא הפגיז את חיפה.

 

אז הרתעה אין, איפוק אין, תבונה אין...כל המילים שמזריקים לנו בתקשורת בימים האחרונים.

ואחריות בטח אין...לא לגבי תושבי הדרום ובטח לא לגבי אזרחי עזה.

פשעי מלחמה מתבצעים היום.

 

מוכרים לכם לוקשים של לפני בחירות ואתם קונים את זה כמו הכבשים המטומטמות שאתם.

שום מבצע מהסוג הזה לא יחסל את ההתנגדות הפלשתינית....אם אתם רוצים לחסל את ההתנגדות

של הפלשתינים, חסלו את כל הפלשתינים(ציניות חברים..), או שבו איתם סוף סוף למשא ומתן רציני, כמו שלא ראינו פה

מאז ימי רבין.

 

אתם אומרים, העזתים בחרו בחמאס, שיחנקו עכשיו.

ומי יצר את החמאס? מדינת ישראל, כדי להחליש את פתח בזמנו, ממימנה ואימנה את אנשי חמאס, והיום שהמפלצת

קמה על יוצרה...איפה חוש האחריות? היום היינו מתים שתהיה פתח חזקה כמו בזמנו...

 

היציאה מעזה כמו מלבנון היו שתיהן מבישות.

במקום לשבת למשא ומתן, לתאם את המהלכים ולדרוש דברים בתמורה למסירת השטח, "התכנסנו"

מה זה השטויות האלה? מי שמע על יציאה משטח כבוש בלי משא ומתן? אותו הדבר בלבנון!

אם למנהיגים שלנו היה חצי שכל לפני כמה שנים לא היינו במצב הזה היום...ומה שעצוב הוא שהמנהיגים

הם אותם חלאות שמוכרים לכם לוקשים של מלחמה היום כמו שמכרו לוקשים של שלום אתמול...והם

לא מסוגלים לעשות אף אחד מהם כמו שצריך.

 

אני יודע שאספוג ביקורות ועלבונות על כל זה, וממש לא אכפת לי, אגיד רק, שתושבי הדרום כמו תושבי עזה,

אתם האזרחים המופקרים של מדינותיכם, אתם שיושבים בקקה, אתם האנשים, המשחק שלהם...הכלי שלהם.

 

לבי עמכם.

 

 

No Gods, No Masters

 

 

אדם.

 

פלייליסט לפוסט:

 

Kill The Poor / The Dead Kennedys       מה שמלחמות בדרך כלל עוזרות לעשות

Spanish Bombs / The Clash                מזכרת ממחלמה אחרת, מתוארת יפה עי הקלאש

A Crack In The Universe / Wayne Kramer   וויין קרמר הגיטריסט של MC5 האגדית מספר על כל מה שלא בסדר בעולם

Kill The President / The Offspring             שם השיר מסביר הכל....

Search & Destroy / Iggy & The Stooges     שיר על מה שמורעלות יכולה לעשות לאנשים(ככה לפחות אני מפרש את זה)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/1/2009 09:05   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, מוזיקה, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חולה ועצבני..


 

 

עדיין חולה...

 

השנה הזאת מתחילה טוב...בגלל שאני חולה וכשאני חולה סקס זה אאוט אוף דה קווסטשן...מוזיקה

גם כן כי כואב לי הראש אז נשאר רק לקרוא ולהתעדכן, לראות קצת סרטים ולישון...ובזה מסתכמים ימי האחרונים.

 

קודם כל רציתי להגיב על כתבה שקראתי ישר איך שקמתי הערב...וממש ביעסה לי את מצב הרוח: לינק לכתבה

 

אז בקצרה למי שהתעצל ללחוץ על הקישור מדובר בשלושה נערים פלסטינים שוהים בלתי חוקיים בישראל שנכנסו

לבית של אישה זרה בירושליים המזרחית...ועשו בערך כמו בתפוז המכני...קשרו אותה...אנסו אותה אחד אחרי השני

במשך שעות...בכתבה כתוב גם מעשה סדום זתומרת שגם זיינו אותה בתחת..ירקו עליה חנקו אותה אכלו את מה שהיה

לה במקרר ראו קצת טלוויזיה שדדו את מה שהיה בבית וברחו.

 

עכשיו לא מעניין אותי שהם פלשתינים או שוהים בלתי חוקיים(היו יכולים להיות גם שלושה בני עשירים מרעננה, וכבר קרה אגב).

מה שמעניין אותי...ויותר נכון לומר מציק לי ואפילו מרתיח אותי ברמות הוא...

 

איך אנשים מסוגלים לדבר כזה? איך אנשים מסוגלים להכנס לבית של אישה זרה, ועוד אישה ששייכת לארגון סיוע(זה לא בכתבה אבל אני יודע)ולהרוס

לה את החיים ככה, בשביל הצחוקים?

איך דבר כזה בכלל יכול לבדר מישהו?

אחרי שקראתי את הכתבה הזאת פשוט בכיתי בכי של זעם וחוסר אונים כמו שכבר מזמן לא קרה לי.

ודווקא מאז שאני חולה קראתי המון דברים נוראיים על המלחמה בדרום...על קסאמים ופצמרים מצד אחד ועל רצח המוני מצד שני...

וכל זה גם כן לא מצא חן בעיני....

אבל הכתבה הזאת....פשוט הרגה חלק קטן ממני..

 

אולי אני נאיבי? אולי בגלל שאני מאמין בטוב שבאנשים ובאנושות כשאני רואה דוגמא כל כך ברוטלית

ודוחה לרוע האנושי...זה פשוט דופק לי סטירה ואומר לי "הנה לך אדיוט שמאמין שאנשים הם טובים"

 

ולשלושת האנסים\שודדים אני מאחל שתחוו את כמות הכאב שגרמתם לאישה הזו, ושתבינו את כל מה שעשיתם ואת ההשלכות

של מה שעשיתם, ושאין סליחה לדברים כאלו.

 

תרקבו חלאות.

 

 

 

אדם.

 

פלייליסט שמשקף את מצב רוחי ודעתי בנושא:

 

Jennifer Lost The War / The Offspring

Janie's Got A Gun / Aerosmith

Alive / Pearl Jam

Only Women Bleed / Alice Cooper

Sex Type Thing / Stone Temple Pilots

Suck My Left One / Bikini Kill

Oh Bondage Up Yours / X Ray Spex

 

נכתב על ידי , 3/1/2009 06:55   בקטגוריות אוף, דיכאון, החיים, וידאוקליפים, זיוני שכל, יציאות, מוזיקה, סקס, סתם, פוליטיקה, פילוסופי, צרפת, רוקנרול, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuitah' Adam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guitah' Adam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)