לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק רוצה רזון.



כינוי:  מה כבר בקשתי?להיות רזה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

3 ק'? פחותתתתתתתת=]]]


אני ירדתי 3 ק'!!!

המשקל שלי עכשיו 50..(=[) רק לפני רגע שחכתי שזאת רק התחלה.

אתמול לא הלכתי לבית ספר  כי היה אמור להיות "יום השוקו"[יום שאוכלים רק שוקולד ולא לומדים][אכן קיים דבר כזה מפגר]

אז לא רציתי ללכת כי עם הייתי הולכת הייתי אוכלת כמו פרה=\.

היום באתי לבית הספר ומה אני רואה?,שלט ענקק "יום שוקו שמח לכולם"

ואני שואלת יום השוקו היה אתמול נכון?

ואמרו שלא שהוא נדחה להיום...ניסיתי באמת שניסיתי לא לאכול אבל זה היה כ"כ מגרע

אז אכלתי מלאאא שוקולד ואז ניזכרתי שרק ירדתי 3 ק'.

זרקתי את השוקולד לרצפה והלכתי לשרותים להקיא הקאתי והייתה לי סחרחורת.

והלכתי למורה שלי ואמרתי לה שאני ממש לא מרגישה טוב,והיא אמרה לי ללכת למזכירות שיתקשרו להורים שלי

אז יתקשרו להורים שלי והלכתי הביתה,פתחתי טלויזיה בערוץ הספורט ניראלי קיצרר איזה ערוץ

והיה שם איזה מאמן הומו כזה מראה תרגילים אז עשיתי אותם כמו מטומטמת.

התעייפתי והלכתי להתקלח וועכשיו אני כותבת את העדכון ואני יהיה קצת במחשב ואז קצת טלויזיה ולישון.

זה שורף קלוריות,כדי לכם לנסות!=].

ביי אנשים

נכתב על ידי מה כבר בקשתי?להיות רזה , 25/2/2008 13:08  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למה כבר בקשתי?להיות רזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מה כבר בקשתי?להיות רזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)