לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של ירדן

החיים היפים והמתוקים שלי

כינוי:  ירדן XD

בן: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

עיצוב חדש


היי,כאן שוב ירדן,

נחשו מה???(בטח ראיתם..!!!)יש עיצוב חדשדש לאתר!!!טנקס לירוני :]

ויש לי גם עוד כפתור לינקוק מאגניב קבלו:

חחח קוללל

אמ... אההה כן חכו חכו...לפורים שבו יהיה פוסט ענקי ובו:מאחורי ה...|עיוותים|חידות ועוד מלא דברים שווים..!!!

טוב ביי,

(עוד משהו חדשדש!!!)

נכתב על ידי ירדן XD , 27/2/2008 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב אני XD+מבצעון


היי,

תודה רבה רבה רבה על כל התגובות באמת..!!!

והפעם אספר לכם על הסביבה שלי :]

אוקיי אז....:

אח שלי-פעם רבנו מלא מלא זמן כל יום בום נשבר משהו...והוא כיסח לי ת'צורה(לא פלא הוא בן 11,שלוש שנים)

אמא שלי-אני הכי מחובר עליה....היא יודעת עליי הכל חוץ מישרא

אבא שלי-פעם לא הסתדרנו ועכשיו אפשר לומר שכן :]]

חברים שלי:אוקיי,העניין הזה קצת מסובך....,כלומר יש לי חברים בכיתה(ג'3)אבל היה לי חבר טוב ואח שלי וחברים שלו אמרו לי דברים מזעזעים עליו...!!!

דוגמאות:הוא בא לילד מהכיתה שלו ואמר לו:"רוצה שאני יגיד לך מזה סקס"(זה מאוד חמור לגיל שלנו!!!!!)והוא עף משם

נדמה לי שזה מספיק אני לא רוצה לספר דברים שהם ממש אבל ממש סוטים(אני ילד ממש חרוץ,ואין סיכוי שהייתי מתחבר איתו אילו ידעתי לפני זה את הסיפור)

טוב אמ.....

סיבכתי אותכם מספיק להיום בשיגעון שלי..

נ.ב.אשמח לקבל תגובות ועצות כמו בפוסט הקודם

והמבצעון...!!!

עיוות 1.gifמי יפתור???

הראשון שיגיד מי זה\זאת בנוסף לכתובת הבלוג(ללא כתובת תפסל!!!)

והפרס....בפוסט הבא לינקוק בגודל 24

3>,

ירדן

תחכו תחכו....

העיצוב בדרך ^^

*קרדיט ללירוני

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

שלום לתושבי ישרא,זאת החתימה שלי XD(קוד),

אמ...מה תם רוצים ממני?!

מושיבון:

כדי להיכנס לבלוג שלי לחצו כאן:פה 3>

כדי להגיב לפוסט הראשון שלי לחץ כאן:פה 3>

אמ....איזה עוד לינקים אפשר נו במת...!!!

ביצ'וק

נכתב על ידי ירדן XD , 26/2/2008 14:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היכרות(פוסט ראשון)


היי,אני ירדן,

פתחתי בלוג זה כדי להביע את  רגשותי לגבי העולם סביבי,

תעודת זהות קטנטנה עליי:

שם:ירדן XD

גיל:8 כן,כן תפלאו!,ילד מחונן!

מין:זכר אז מה?! לבנים מותר לקרוא ירדן לא?!

הסביבה שלי:תגידו?! אתם חפרנים?!אני יגיד עוד מעט!!

אמ...

נדמה לי שזהו להיום....

טוב אמ...,

שלום ולא להתראות!!!

נכתב על ידי ירדן XD , 24/2/2008 13:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירדן XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירדן XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)