לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fallen Angel



Avatarכינוי:  ג'וליאנס

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

התנשקתי עם אח של חברה שלי.


אומגד.

התנשקתי עם אח של חברה שלי.........

6  פעמים.

 

ג'יזס.

 

היה פורים נחמד בבית ספר. אחר כך הלכתי עם חברה מהכיתה לספיר. היינו על הדשא עם כמה חברה מי"ב. היה סיגריות, שתייה (סמירנוף).

בעיקרון, לא שתיתי הרבה. בכלל לא. אבך כנראה שיחד עם כדור זה מגביר את ההשפעה (זה מה שחברה מהכיתה אמרה) ובנוסף לזה שלא שתיתי הרבה זמן...

בתכלס הייתי מסטולה טילים.

שכבתי על הדשא, ככל הנראה עושה צחוק מעצמי, כל העולם מסתובב.

אחרי כמה שעות אח של חברה שליב(לא זאת שהייתי איתה) אמר לי שצריך ללכת לאכול משהו (שההשפעה של האלכוהול תפוג משהו כזה) ואז ללכת לאוטובוס.

אז הלכנו (בזיגזג) לקניון יחד עם עוד חבר שלו, לקנות פיצה. בסוף יצא שבגלל שיש רק 10 שקל הוא הזמין 3 לחם שום.

הם אכלו את הכל, לא התחשק לי כל כך לחם שום.

היה מצחיק. נראה לי. אני זוכרת שצחקתי.

אחרי כמה זמן אני ואח של חברה שלי התחלנו ללכת לכיוון תחנה מרכזית.

הוא כבר קודם עוד נגע לי ככה ביד, ליטף, חיבק.

אבל בדרך, כשנחנו, הוא נישק אותי. זרמתי. אחרי כמה זמן אחותו (חברה שלי) התקשרה, אבל הוא לא הרים. אח"כ היא התקשרה אלי, אז הרמתי. היא שאלה אם אני עם אח שלה (כי פגשנו אותה בקניון.. פיצה.. וגילתה שהוא שתוי אז אמרתי לה שלא תדאג אני איתו ונלך לאוטובוס הביתה.) ואז דרשה לדבר איתו כי הוא לא עונה לה.

אחר כמה שניות של שיחה ביניהם, חזרנו להתנשק.

היה נחמד, אבל נראה לי שמסורבל.

אחר קמנו כי היה צריך להתקדם, והוא חיבק אות מאחורה כזה, ונישק לי את הצוואר...

ואז הגענו לתח"מ. התיישבנו על הספסל, ושוב, אותה הרוטינה.

כשהפסקנו, אני כזה רועדת (בגלל האנדרנלין) אז הוא נישק שוב.

בקטעים של ההפסקות כל הזמן חשבתי "פאק אני מתנשקת עם אח של חברה שלי!!" אבל בנשיקה עצמה לא חשבתי על כלום. רק על התחושות.

 

באוטובוס ישנתי על הכתף שלו.

הוא העיר אותי בנשיקה.

 

אומגד.

 

עכשיו אני בבית, עם האנגאובר שמפוצץ לי את הראש.

ובדילמה, לספר לחברה שלי, או לא?

זה לא שיקרה משהו ביני לבין אח שלה, לפחות ככה הבנתי.

נכתב על ידי ג'וליאנס , 19/3/2008 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצורך להאמין


אני באמת לא מבינה אנשים שצריכים את הצורך הזה בלהאמין במישהו "למעלה". מישהו שנימצא למעלה ושולט בעיניינים.

נו באמת.

הם צריכים להאמין במשהו? שיאמינו בעצמם, רבאק. שיאמינו שהם מסוגלים לעשות דברים, ולא לשבת בצד ולהתבכיין כמה החיים שלהם אומללים ולא טובים.

הם צריכים את הצורך לדעת איך קרה ככה ומה קרה פה ולמה זה קרה? הרבה דברים המדע מסביר, אנשים.

אני לא יכולה להבין, איך הם מסוגלים לחיות כשיש מישהו שמכתיב להם איך לחיות. לא לאכול ככה, לא לנהוג פה, לא ללבוש את זה, לא לעשות ככה לא לעשות ככה.

די! למה אתם צריכים מישהו שיגיד לכם איך לעשות דברים? שיכתיב לכם איך לחיות? למה אתם לא יכולים למצוא בעצמכם איך אתם בוחרים לעשות את הדברים?

אתם אומרים, "אנחנו מחכים לגאולה" הגאולה לא תבוא אם לא תביאו אותה על עצמכם. אם אתם יושבים בשקט בצד, שום דבר לא ייעשה, אם אתם תיפעלו תוכלו "להיגאל".

נכון, יש דברים שזה שהדת מטיפה שהם טובים, כמו לא לרצוח, לא לגנוב, לא לשקר.אבל הי - גם פה יש וויכוחים, כן?

רובים הוד היה גונב מעשירים בשביל לחלק לעניים - אבל רגע, לא אמרתם שזה לא טוב לגנוב?

אם טרזן היה מניח לקלייטון ליפול אל מותו, קלייטון היה מחסל בסופו של דבר את משפחת הגורילות, לא? (אותו הדבר עם סימבה וסקאר)

הכל במידה!

צריך לדעת איפה, מתי ואיך לעשות דברים.

אני לא אומרת שלהרוג זה מותר, אבל לפעמים זה הכרחי.

אבל שיהיה, איש איש ובחירתו, איש איש ואמונתו. רק חבל שכולם פה שוביניסטים מחורבנים.

נכתב על ידי ג'וליאנס , 9/3/2008 19:21  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל אהבתי אליך


עיצמי את עיניך ואנשקך

מחר אתגעגע לדמותך

וזכרי שתמיד אהיה נאמנה

וכשאהיה רחוקה

אכתוב לך בכל יום

ואשלח את אהבתי אליך

אעמיד פנים שאני נושקת

לשפתיים להן אני עורגת

ואקווה שחלומותיי יתגשמו

וכשאהיה רחוקה

אכתוב בכל יום

ואשלח את אהבתי אליך

נכתב על ידי ג'וליאנס , 1/3/2008 19:35  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





532
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)