לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


האמת שלי

כינוי:  -This is Me-

בת: 31

ICQ: 227080377 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שלושה חודשים . . .


 

נסיכה שלי ..

איך לסכם את השלושה וחצי ימים האלה שלנו יחד .. ?

ובכלל , את כל שלושת החודשים האחרונים , בהם הכרנו באהבה שלנו , והכרנו אחת את השנייה כל יום יותר ויותר , למדנו לרגש , לעודד , לשמח , ובעיקר למדנו לאהוב , אחת את השנייה .

הספקנו להכיר את היתרונות וגם את מעט החסרונות שיש בנו , אין מה לעשות , גם אנחנו בני אדם וגם לנו יש כאלה . .

אבל למרות החסרונות , שהם גם לא כאלה נוראיים ורבים , למדנו להחזיק אותנו ואת הקשר בצורה הכי טובה שאפשר .

אין מאושרת ממני כשאני איתך . אני הכי שלמה . אני הכי אני .

כשאת הולכת אני ממש נהיית ריקה פתאום . את לוקחת איתך חלק ממני , חלק גדול , חלק שהוא בעצם .. הכל .

את לוקחת אתך את הלב שלי .

אבל את מחזירה לי אותו ומחזירה את הגוף שלי ואת הנפש להיות שלמים חזרה , כשאת חוזרת אלי ...

לחיבוק שלי , למבט בעיניים .. ובכלל , לתוכי .

את באמת - החיים שלי . ממש ככה .

אני לא רואה ולא יכולה לראות גם אם ממש אנסה למרות שאין סיבה שאעשה את זה .. גם אם אנסה , אני לא אצליח לראות את המשך החיים שלי , בלעדייך . זה לא אמיתי ... לא הגיוני . פשוט .. לא .

אני יודעת שאני רוצה וצריכה אותך איתי כל הזמן שאני קיימת .

את הבנאדם הכי חשוב לי . את היחידה שאתן בשבילה ואעשה למענה ה כ ל .

את זאת שאגן עלייה בגופי אם צריך , העיקר לא לתת לה לסבול .

אני לא מכירה את עצמי בלעדייך . אני כל כך אוהבת אותך .

את היחידה שאי פעם ישנתי איתה ככה ,את היחידה שבכיתי איתה ככה ,

שאכלתי איתה ככה , שחיבקתי אותה ככה ,  שהייתי איתה ככה ,

את היחידה , שאהבתי ככה . . .

ואת היחידה שאוהב ככה ועוד יותר , לנצח .

אני מתגעגעת אלייך , אני מתגעגעת לכל דבר בך .

לכל מבט שלך .. לעיניים שלך . העיניים האלה ....

רק אני יכולה להבין מה הן גורמות לי להרגיש , מה הן עושות לי ..

נסיכה שלי . בתחילת החודש חגגנו יחד שלושה חודשים .

שלושה חודשים ... אהבה אינסופית .

כל רגע איתך מילא אותי באושר מטורף,עצום..

וזו רק ההתחלה . אנחנו יודעות את זה .

חיים שלי .

אני מחכה כ"כ שתבואי שוב ..

אני אוהבת אותך .

אני אוהבת אותך ..

אני אוהבת אותך ....

נכתב על ידי -This is Me- , 3/5/2008 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,224

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-This is Me- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -This is Me- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)