לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


האמת שלי

כינוי:  -This is Me-

בת: 31

ICQ: 227080377 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

צעקה . . .


 

יש בי צעקה ,

צעקה של כאב .

צעקה מתוך סבל אינסופי ,

שלא נגמר , לא עוזב .

צעקה מתוך הלב .

מתוך הסבל הייאוש והכאב .

צעקה שרוצה להפסיק את כל הרע .

 

צעקה שזועקת לעזרה .

 

צעקה של שנים .

שרוצה לנוח , להרגע .

שרוצה להפסיק לצעוק ,

שאפסיק להיות בה תלויה .

שרוצה להיות שקטה .

שרוצה לצאת מהלב שלי , מהגוף , מתוכי .

רוצה לצאת , לעזוב אותי לנפשי .

לקחת איתה את כל מה שרע .

לקחת איתה , את כל הסבל הזה הנורא .

להכניס במקומה -

אושר , אהבה .

להכניס את כל הטוב ,

ואת הרע - לשכוח , לעזוב .

 

יש בי צעקה . .

 

    שזועקת   -

 

             לשלווה .



 

[ זוהר , את היחידה שמחזיקה אותי בחיים האלה עם כל הקושי . בלעדייך אני אבודה . אני אוהבת אותך . ] .

נכתב על ידי -This is Me- , 4/5/2008 18:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,224

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-This is Me- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -This is Me- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)