לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על אהבה סקס ומה שבניהם

חיי הרווקות הסוערים שלי הביאו אותי למספר תובנות על בחורות, מערכות יחסים, סקס ומה שנקרא אהבה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

מתערכים???


היכונו ליום "התערכות" ארצי.... מי שמעוניין בעוד פרטים שיכנס לאתר הפרוייקט

www.values.co.il

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 27/4/2008 10:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתערכים?!


על פרוייקט "מתערכים" שמעתם????

 

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 27/4/2008 09:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהנו לכם מחג המופלטות


 

 טוב אז אחרי כל המצות והחגיגות צריך להתחיל להיכנס קצת לעיניינים האמיתיים, לאלו מכם ששואלים מה קורה איתי ועם קרן, הידידה הטובה שלי......... אז נפגשנו עוד כמה פעמים מאז והתפנקנו בלי הרבה התפלספויות מה שהיה מאוד מהנה.

ו"הידידות" נראה לי תשאר בנתיים ככה בפאנן.

היום בערב אנחנו  עושים לחבר טוב  שלי מסיבת רווקים - הוא וחברה שלו יוצאים משהו כמו שנתיים ולא ברור לי למה אבל הם כבר החליטו להתחתן, היא באה מבית מאוד מסורתי, והוא שהיה בלגניסט לא קטן החליט סוף סוף להתמסד.

נורא מוזר לראות מה אהבה עושה לאנשים. היום שהוא איתה הוא שומר שבת, יש להם כלים לבשר ולחלב, הם עושים הבדלה וכאלו..... למרות ששהוא איתנו הוא צוחק על הדת וכל השטויות ושהיא נוסעת להורים שלה הוא ממש לא מקפיד על כל אלה אבל הוא  הולך לחיות עכשו ככה כל החיים.

התלבטנו אם להזמין חשפנית היום למסיבה או לא ובסוף החלטנו לוותר על זה כדי למנוע אי נעימויות. החתונה תיהיה רק אחרי יום העצמאות אבל בגלל שזו תקופת מילואים אצלנו הקדמנו את המאורע הנוכחי....  יש עוד התפתחות מעניינת עם מישהי שפגשתי בים יצאנו פעמיים והיה סבבה היא מסקרנת אותי

                                 

                                                            תהנו מחג המופלטות 

                                                                            ושיהיה  אחלה שבוע

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 26/4/2008 19:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

ידידות זה דבר מטורף, אתה מרגיש לפעמים כאילו יש לך אחות קטנה

ולפעמים קורה לך פתאום שלרגע אחד בא לך שיהיה לך משהו איתה

די הזוי כל הסיפור הזה! כאילו יש לי את הידידות האלו שהן ידידות נטו ואין מצב שאני אסתכל עליהן באופן אחר,

אבל יש לי ידידה אחת עוד מהתיכון שתמיד היינו החברים הכי טובים, מדברים על הכל יוצאים צוחקים היא הייתה החברה של חבר טוב שלי ובזמן האחרון יצא לנו לבלות הרבה ביחד איכשהו יצא שאתמול יצאנו יחד שנינו ו.....

כל הסיפור מוזר כי מדובר בסוג של אחות  מקווה שזה לא ישנה את זה

                                                                 

 

                                                                                                   לילה טוב,

 

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 22/4/2008 23:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כמו שהבטחתי.....
אספתי אותה אתמול ונסענו לשבת באיזה בית קפה/פאב שאני לא אחזור אליו יותר...

ההתחלה הייתה בסדר היא הייתה מאוד מובכת, "היא לא רגילה לצאת עם אנשים שמתחילים איתה בברים"!?

ואני שואל עם מי את כן רגילה לצאת?

היא יצאה מהדירה שלה כולה מתוקתקת נראת טוב, מריחה טוב (שזה מאוד חשוב!)

מסתבר שהיא בת 28 סבבה... לומדה עיצוב גרפי ועכשיו עוסקת בזה, משכירה דירה עם שותפה, יש לה ראש טוב רק

מה נראה לי שיושבים לה חזק על הראש בבית, כי הבחורה מחפשת חתן ומהר.....

אחרי שתי כוסות יין אדום שעלה לה לראש בתוך זמן קצר היא התחילה לגולל את סיפור חייה עם הרבה ציחקוקים בדרך, ובעיקר דיברה על החבר האחרון שלה שהם נפרדו לפני שנה (אני טוב בלהקשיב....) כי הוא היה ילדותי מידי והיא לא ראתה שהקשר בינהם הולך לכיוון של חתונה .... הלו הלו חמודה, מה את חושבת שמחר אני ואת הולכים לרבנות?! מה זאת הכבדות הזאת פתאום, רק הכרנו ואת כבר מספרת לי על כל מפחי הנפש שהיו לך ומדברת על יחסינו- לאן?

אני לא יודע מה אחרים היו עושים במקומי אבל אני מצבים כאלו לא מנצל, אין לי ראש אחר כך לסרטים ואי נעימויות. למרות שהבחורה הייתה בעיניין לגמרי. החזרתי אותה הביתה ובזה נגמר הסיפור.

שכחתי לציין שכל הערב אבל ממש כל הערב היא לא הפסיקה לשחק בשיער.... כנראה היא לא קיבלה כבר הרבה זמן....

עצה שלי בנות גם אם אתן ממש נואשות לחתונה אל תזכירו את זה ובטח שלא בדייט ראשון

טוב אז במשפט אחד- אכזבה

המשך צפייה נעימה, עידכונים בהמשך

נמרוד

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 21/4/2008 15:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שלום אנשים....

אז  בעיקבות שורה של דייטים  מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, החלטתי לשתף אתכם

בתובנות ובחוויות מענינות שסטודנט רווק כמוני עובר בימים אלה....

לא מצליח להבין נשים? למה הכל כל כך מסובך אצלכן?  למה אתן מנתחות כל דבר, זה בטח נורא קשה לכן?!

 

עוד מעט יש לי דייט עם בחורה שהכרתי בפאב נראת טוב נשמעת נחמד

                                                                                  נקווה שיצא משהו..... עידכונים בקרוב

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 20/4/2008 22:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נמרוד_ארבל

בן: 42

תמונה




384
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמרוד_ארבל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמרוד_ארבל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)