לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind Blue Eyes



Avatarכינוי:  Behind My Eyes

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

יום השואה.


יום חמישי, 1.05.08

יום השואה תמיד היה עניין גדול בשבילי..

סבתא רבה שלי ברחה והצטרפה לצבא להילחם נגד הנאצים,

אבא שלה נרצח, אימא שלה מתה מרעב ואח שלה.. טוב בעצם אף אחד לא יודע בדיוק מה קרה לו.. אבל כנראה שהוא נרצח.

כשאני מסתכלת על סבתא רבה שלי אני מבינה כמה מזל יש לי שיש לי סבתא כזאת.

6 מליון יהודים נספו בשואה. למה? כי הם היו יהודים.

זה נורא קשה להבין את זה, אתה נרצח בגלל הדת שלך, שאיתה נולדת, אתה נרצח כי אתה כנראה "פחות חשוב" מהאחר וזה בלתי נתפס איך אפשר להשמיד מספר עצום כזה של אנשים, אנשים שכל מה שרצו זה לחיות כמו כולם, להקים משפחה, להזדקן וכמו שאומרים

"לחיות באושר ועושר"

אבל זה לא קרה..

מה שאני מנסה להגיד זה, שצריך להעריך יותר את מה שיש לך, להעריך את המשפחה, את החיים.

6 מליון יהודים לא זכו לזה. הם התחילו מהמוות ולא הספיקו לחיות את החיים.

במותם, ציוו לנו את החיים

ולכן, אנחנו חייבים לזכור ופשוט אף פעם לא לשכוח, כדי להעביר מדור לדור את הזוועות שהאנשים האלה עברו, את הרעב, את הקור

מה שבעבורנו הוא מובן מאליו, להם זה היה עניין גדול.

לזכור ולא לשכוח!

 

ערב יום השואה

 

נכתב על ידי Behind My Eyes , 1/5/2008 20:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



299
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBehind My Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Behind My Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)